To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-11
Ogłoszenie nr 500078701-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529608-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 7081057500000,
ul. ul. Karola Miarki
11,
43300
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
334 995 600, e-mail
katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl, faks
334 995 652.
Adres strony internetowej (url): www.mops.bielsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPS.DA-PSU.3211.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, do którego należą: budynek główny oraz Pawilony A i B przy ulicy Karola Miarki 11, a także budynek przy ulicy 1 Maja 17a. 2. Zakres usług porządkowych w poszczególnych budynkach obejmuje: a) budynek główny oraz Pawilony A i B przy ul. Karola Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 331,31 m2 Powierzchnia okien: 237,20 m2 Zakres usług porządkowych obejmuje: ? codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach, ? codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC, ? codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek, ? codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych, ? na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, ? dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), ? jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, ? jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, ? jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, ? pokoje nr 207, 207a oraz 208 (II piętro w budynku głównym) muszą być sprzątane codziennie do godziny 15.30 w obecności pracownika MOPS, ? pomieszczenia kasowe (w Pawilonie B) muszą być sprzątane codziennie w godzinach od 14.30 do 15.30 w obecności pracownika MOPS. b) budynek przy ul.1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług porządkowych obejmuje: ? codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych, ? codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych, ? codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych, ? codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci, ? na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy, ? dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień), ? jeden raz w roku czyszczenie żaluzji, ? jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych, ? jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie, ? pokój nr 204 ma być sprzątany jeden raz w miesiącu do godziny 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu i w obecności pracownika MOPS. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewniać profesjonalne środki czyszczące i pielęgnujące niezbędne do wykonywania usługi porządkowej, sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi: a) sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, b) środki chemiczne muszą być nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości. 5. Zamawiający we własnym zakresie zobowiązuje się zapewniać i uzupełniać artykuły higieniczne takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, odświeżacze powietrza. 6. Wykonawca lub podwykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu usług porządkowych. 7. Wykonawca zapewnia, że pracownicy świadczący prace w zakresie świadczenia usług porządkowych będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę w postaci poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. nie powinna uwidaczniać adresów i nr PESEL pracowników. Nie podlegają natomiast anonimizacji: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu i te elementy umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami świadczącymi pracę w zakresie wykonywania usług porządkowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. W przypadku zaniechania obowiązku przedłożenia dokumentacji, o której mowa w ust. 3, Zamawiający będzie upoważniony do zastosowania sankcji z tytułu nienależytego wykonania umowy (zgodnie z § 9 umowy), a także do powiadomienia o powyższym Państwowej Inspekcji Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
90000.00
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABC-Service R. Brzakała R. Gawron M. Nazaruk Spółka Jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89965.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dostawa i zakup 2 kpl łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi oraz pontonu z silnikiem zaburtowym oraz z przyczepami transportowymi
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu i termomodernizacji dachu Pawilonu II przy ulicy Wyspiańskiego 21 Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





