eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaPrzygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074397-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615956-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 348157200000, ul. Al. Józefa Piłsudskiego 2, 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 262 25 28, e-mail obsluga@mops.com.pl, faks 32 261 36 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.mops.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/7/58U/MOPS/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zamawiający informacyjnie podaje, w celu właściwego oszacowania przez Wykonawcę ceny jednostkowej za 1 gorący posiłek, iż w roku 2017 średnio w skali miesiąca było wydawane 1 600 gorących posiłków. 2) Faktyczna ilość gorących posiłków będzie zmienna w skali zamówienia i będzie uzależniona od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz od potrzeb wynikających ze zmiennej ilości osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej. Przewidywana ilość gorących posiłków wynosi: minimalnie 1 250 w skali miesiąca. 3) Wykonawca zagwarantuje przygotowanie oraz wydawanie gorącego posiłku dla klientów MOPS w odpowiednio przygotowanym pomieszczeniu, zgodnie z przepisami Sanepid- u, BHP i P.poż. 4) Gorący posiłek będzie wydawany codziennie (w tym w dni wolne i święta) w określonych godzinach, tj. nie krócej niż 2 następujące po sobie godziny dziennie, zaczynając wydawanie nie wcześniej niż o godz. 12.00, a nie później niż o godz. 13.00. Zabrania się Wykonawcy dokonywania zamiany gorącego posiłku na suchy prowiant, z wyjątkiem sytuacji szczególnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. W sytuacji, w której Wykonawca jest w stanie przewidzieć konieczność zamiany gorących posiłków na suchy prowiant jest on obowiązany uzgodnić powyższą okoliczność z Zamawiającym na 2 dni przed zdarzeniem. 5) Lokal (pomieszczenie), w którym będą wydawane posiłki winien być usytuowany w mieście Dąbrowa Górnicza w odległości nie większej niż 7 km w linii prostej od Centrum Dąbrowy Górniczej (Pałac Kultury- Plac Wolności 1). 6) Posiłki będą urozmaicone według uznania Wykonawcy. 7) Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych komponentów z uwzględnieniem prawidłowych wartości odżywczych i kalorycznych przy zapewnieniu gramatury określonej w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 8) Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych, dopuszcza się używanie naczyń wielorazowych przy zachowaniu przepisów higienicznych dotyczących mycia naczyń i stosowania dopuszczonych przez Sanepid środków myjących zgodnie z zasadami systemu HACCP. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wywieszania w jadłodajni tygodniowego jadłospisu wraz z gramaturą, a po zakończonym miesiącu dostarczania tygodniowych zrealizowanych jadłospisów do Zamawiającego. 10) Merytoryczny sposób rozliczania i wydawania posiłków będzie uzgodniony z odpowiedzialnymi (wyznaczonymi do kontaktu) w tym zakresie pracownikami Zamawiającego. 11) Wydawanie posiłków będzie się odbywało na podstawie otrzymanych od upoważnionych pracowników Zamawiającego wykazów osób korzystających z pomocy w formie gorącego posiłku, wykazy o których mowa będą uzupełniane przez Wykonawcę w trakcie trwania miesiąca o osoby, które zostały zakwalifikowane do korzystania z pomocy społecznej w formie gorącego posiłku i otrzymały imienne skierowanie na gorący posiłek od uprawnionych pracowników Zamawiającego. 12) Zamawiający co miesiąc będzie dostarczał wykazy, o których mowa w pkt 11, tj. wykazy osób korzystających z pomocy w formie gorącego posiłku. 13) Wykonawca otrzyma od Zamawiającego najpóźniej w ostatni dzień miesiąca, poprzedzający miesiąc rozpoczęcia wydawania posiłków, wykazy osób korzystających z pomocy społecznej w formie gorącego posiłku, o których mowa w pkt 12, a w miesiącu w którym zostanie podpisana umowa wykazy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu jej podpisania. 14) Osoby korzystające z posiłku, będą potwierdzały każdorazowo pobranie posiłku własnoręcznym podpisem na wykazach, o których mowa powyżej. 15) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia uprawnionego pracownika Zamawiającego o nieobecności klienta przez okres co najmniej jednego dnia. W przypadku nieobecności klienta w wyznaczonych godzinach w danym dniu, klient nie otrzymuje zaległego posiłku w dniu następnym. 16) Zamawiający wyda każdemu nowemu klientowi dochodzącemu w trakcie miesiąca, imienne skierowanie upoważniające go do korzystania z posiłków, ze wskazaniem daty, od której będzie przysługiwał gorący posiłek i nazwy wykazu do którego należy go dopisać. O wydanym skierowaniu i dacie, od której będzie przysługiwał posiłek Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę telefonicznie. 17) W uzasadnionych sytuacjach uniemożliwiających klientowi spożycie posiłku w określonym terminie w czasie obowiązywania decyzji, Wykonawca nie przygotowuje na wniosek Zamawiającego posiłku(ów) w tym terminie i tym samym nie żąda za ten okres zapłaty. Wniosek, o którym mowa w niniejszym punkcie winien być zgłoszony Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną nieobecność klienta na posiłku. 18) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności. 19) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowania i wydawania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami Sanepid-u. 20) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół) lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu/ów do przygotowywania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu. Pracownicy przygotowujący i wydający posiłki muszą mieć ważne badania, określone właściwymi przepisami SANEPID. 21) Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 22) Pracownicy przygotowujący i wydający posiłki muszą mieć ważne badania, określone właściwymi przepisami Sanepid. 23) Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli poprawności realizacji postanowień umowy. 24) Wykonawca przejmie odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez klientów MOPS. 25) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych. 26) Wykonawca musi zapewnić w tym samym czasie w miejscu wydawania posiłków minimum 20 miejsc siedzących niezbędnych do spożycia posiłku. W miejscu wydawania posiłków musi być zapewnione WC dla klientów MOPSu. 27) Wymagane jest, żeby wszystkie osoby, które będą przygotowywały i wydawały gorące posiłki były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, gdyż czynności te polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 27.1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 27) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia i żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 27.2.) Nie spełnienie wymogu, o którym mowa powyżej skutkować będzie nałożeniem kary umownej zgodnie z § 8 pkt. 7 umowy. 28. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Mając na względzie fakt, iż usługa w zakresie opisanego powyżej przedmiotu zamówienia nie wymaga konieczności dostosowania jej wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 Ustawy Pzp. Uwaga: Przed rozstrzygnięciem postępowania o zamówienie publiczne Komisja przetargowa może dokonać wizytacji lokalu, w którym klienci będą spożywać posiłki, wówczas Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Komisji wizytację lokalu, celem sprawdzenia oferowanych warunków w uprzednio uzgodnionym terminie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55320000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIVINIO Katering Spółka Cywilna Daniel Sobań, Krzysztof Michaliszyn
Email wykonawcy: biuro@catering-livinio.pl
Adres pocztowy: ul. Robotnicza 47
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena brutto za 1 gorący posiłek wynosi: 11,00 zł. Zamówienie będzie realizowane do maksymalnej kwoty brutto 208 050,00 zł.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.