eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceRemont placu zabaw wraz z montażem elementów małej architektury, położonego na terenie Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont placu zabaw wraz z montażem elementów małej architektury, położonego na terenie Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kobierzycki Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381275233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 19 A

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 715 19 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlobek-kobierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobierzyckizz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72d294c5-58e8-4ac5-bf7f-e34a25342838

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont placu zabaw wraz z montażem elementów małej architektury, położonego na terenie Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d294c5-58e8-4ac5-bf7f-e34a25342838

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZZ.251.102.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont placu zabaw wraz z montażem elementów małej architektury, położonego na terenie Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach (Żłobek Gminny w Kobierzycach) – nr działki 206/4 i remont placu zabaw wraz z montażem elementów małej architektury, położonego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wysokiej (Żłobek Gminny w Wysokiej) – nr działki 43/67 w ramach programu Aktywne place zabaw 2025

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45 112 710 -5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
CPV 45 111 291 -4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
CPV 45 212 140 -9 Obiekty rekreacyjne
CPV 45 421 160 -3 Instalowanie wyrobów metalowych
CPV 45 000 000 -7 Roboty budowlane
3.1. Zadanie należy wykonać w 2 etapach:
I etap Żłobek gminy w Kobierzycach.
II etap Żłobek gminny w Wysokiej,
Etapy muszą być realizowne jdnoicześnie.
3.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
UZASADNIENIE: Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na możliwe większe koszty oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Standard wykonania, technologia oraz użyte materiały winny być takie same na całym budynku. Pozwoli to na długoletnią eksploatację obiektu. Złożenie ofert na małe części zamówienia mogłoby stać się dla Wykonawców nieopłacalne i uniemożliwiłoby rozstrzygnięcie postępowania. Ponadto brak podziału zadania na mniejsze części nie stanowi bariery dla MŚP, gdyż istnieją cywilno-prawne możliwości współpracy Wykonawców, które pozwalają małym i średnim przedsiębiorcom na realizację tego zadania.
3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.4. Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamawiający wymaga, aby czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych, w szczególności prace związane z robotami budowalnymi wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, oświadczenia, o którym mowa w umowie.
3.5. Wymóg zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.
3.6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegóły dotyczące wizji lokalnej zawiera opis przedmiotu zamówienia. Brak dokonania wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 PZP. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 18.09.2025r. godzina 11:00 oraz 24.09r.2025r. godzina 11:00 – Kobierzyce oraz 18.09.2025r. godzina 12:00 oraz 24.09r.2025r. godzina 12:00 - Wysoka.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
3.8. Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Augustyn Biuro Usług Technicznych S-Projekt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821955916

7.3.3) Ulica: Tuszyn 61c

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 58-207

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.