eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-28

Ogłoszenie nr 500067676-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524721-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bażyńskiego 8, 80309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-12/18/ZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 09132100-4; 09134100-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów zwanych dalej "paliwami", dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa w okresie 24 miesięcy: 1) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, w ilości maksymalnej 2.000 litrów, 2) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 98, w ilości maksymalnej 15.000 litrów, 3) oleju napędowego w ilości maksymalnej 42.000 litrów. Zamawiający informuje, że określona w pkt 3, ilość paliw jest ilością przewidywaną (szacunkową) nie wiążącą dla Zamawiającego i może ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość zakupionych paliw wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 3 umowy. 4. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie - pod pojęciem "sukcesywnej sprzedaży" należy rozumieć bieżący zakup paliwa do samochodów oraz pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia - od poniedziałku do niedzieli. 5. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie również do pojemników służących do przewozu paliwa (kanistry, beczki), wykorzystywanych do kosiarek, agregatów i łodzi z napędem spalinowym - na podstawie wydanych kart na okaziciela. 6. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji), poprzez rezygnację maksymalnie do 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 3 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja, spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby sprzedawane paliwa odpowiadały wymaganiom określonym w przepisach obowiązujących w dniu sprzedaży - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz.1680) oraz Polskich Normach tj.: 1) olej napędowy: PN - EN 590, 2) benzyny bezołowiowe: PN - EN 228. 8. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem województwa pomorskiego - bezgotówkowo na podstawie "elektronicznych kart zabezpieczonych kodem PIN" bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT, w cenie obowiązującej na stacji, na której dokonano transakcji w momencie jej dokonania. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował na terenie województwa pomorskiego co najmniej 30 stacjami paliwowymi z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV pkt 1 ppkt 2 - ilość stacji paliwowych na terenie województwa pomorskiego jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. Wykaz pojazdów, kierowców i osób upoważnionych przez Zamawiającego do zaopatrywania się w paliwo zawiera załącznik nr 3 do umowy. 11. Zamawiający wymaga aby przy zakupie paliwa do samochodów i pojazdów, wystawiany był wydruk z terminala Wykonawcy potwierdzający dokonanie bezgotówkowej transakcji zakupu paliwa przez użytkownika karty, który musi zawierać datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu, oraz numer rejestracyjny pojazdu zgodnie z przedłożonym wykazem pojazdów i osób uprawnionych do tankowania - załącznik nr 3 do umowy. 12. W przypadku zakupu do kanistrów lub beczek wystawiany będzie wydruk z terminala Wykonawcy, który zawierać będzie datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu oraz numer karty na okaziciela, na podstawie której odbyło się tankowanie. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie zakupione ilości paliw płynnych (tj. benzyn bezołowiowych oraz oleju napędowego) według cen brutto obowiązujących na danej stacji paliw w chwili dokonania sprzedaży pomniejszonych o stały procentowy rabat*, który będzie liczony od wartości brutto wystawianych faktur zbiorczych, o których mowa w pkt 14 i15, zgodnie z przedłożoną ofertą wyrażoną w załączniku nr 1 do umowy, przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia zbiorczych faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, NIP 584-020-32-39 i przesłanych na adresy korespondencyjne jednostek organizacyjnych : 1) Dział Administracji i Transportu Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Jana Bażyńskiego 1 A, 80-309 Gdańsk, 2) Stacja Morska Uniwersytetu Gdańskiego Hel, ul. Morska 2, 84-150 Hel, 3) Instytut Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Jana Bażyńskiego 4, 80-309 Gdańsk, 4) Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego Stacja Badań Wędrówek Ptaków, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk. *przez określenie "rabat" Zamawiający rozumie obniżenie ceny brutto paliwa przy użyciu zaoferowanej przez Wykonawcę wartości procentowej 14. Wykonawca będzie dokonywał obciążeń finansowych na podstawie zbiorczych faktur VAT w dwóch cyklach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 15. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane: datę i miejsce zakupu paliwa, numer karty paliwowej, ilość i rodzaj zakupionego paliwa, kwotę netto i brutto zakupu, numer rejestracyjny i markę pojazdu, do którego zakupiono paliwo. Wykonawca umożliwi też dostęp do powyższych danych w formie elektronicznych zestawień (excel). 16. W przypadku zakupu paliwa do kanistrów lub beczek wystawiany będzie wydruk z terminala Wykonawcy potwierdzający dokonanie bezgotówkowej transakcji zakupu paliwa przez okaziciela (użytkownika karty), który zawierać będzie datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu oraz numer karty na okaziciela na podstawie której odbyło się tankowanie. 17. Wykonawca na czas obowiązywania umowy zapewni bezpłatne wydanie kart paliwowych na numery rejestracyjne i okaziciela. Elektroniczne karty paliwowe przyporządkowane będą do konkretnego pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, oraz na okaziciela. 18. Sprzedaż paliw odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym na podstawie wydanych bezpłatnie elektronicznych kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN: - 15 kart z przyporządkowanym numerem rejestracyjnym pojazdu, - 13 kart wystawionych na okaziciela. 19. Zamawiający zastrzega prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kart stosownie do ilości pojazdów służbowych, oraz na okaziciela. 20. W razie utraty lub zniszczenia którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi drogą elektroniczną Wykonawcę o fakcie utraty lub zniszczenia karty paliwowej w celu zastrzeżenia tejże karty paliwowej. Dodatkowo Zamawiający dokona potwierdzenia zgłoszenia drogą elektroniczną, za pomocą faksu na numer wskazany przez Wykonawcę. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia drogą elektroniczną. Jednocześnie Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty paliwowej. Od momentu zgłoszenia utraty karty Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie. 21. Wykonawca wystawi Zamawiającemu nową kartę w miejsce utraconej lub zniszczonej w ciągu maksimum 15 dni roboczych od momentu złożenia wniosku o wydanie nowej karty. W takim przypadku Wykonawca będzie uprawniony do naliczenia opłaty za wydanie nowej karty, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214424.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: Paulina.Jaworska@orlen.pl
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263742.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263742.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263742.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.