eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KRUPYSukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061428-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507229-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 50018123-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 364588468, ul. KRUPY 72, 76-150 KRUPY, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 605211777, 605211777, e-mail wlodzimierz.blaszczak@gzup.gminadarlowo.pl, tomasz.gondek@gzup.gminadarlowo.pl, faks 947166387.
Adres strony internetowej (url): http://gzup.gminadarlowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2018 rok. 1) Część 1. (Zadanie I.) Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku. Przedmiot zamówienia w swym zakresie obejmuje nieodpłatne dostarczenie Zamawiającemu na czas trwania umowy przenośnego urządzenia dozującego olej napędowy o pojemności 5000 l wyposażonego w dystrybutor umożliwiający tankowanie. Dostarczenie urządzenia dozującego olej napędowy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w miejscowości Krupy 72, 76-150 Darłowo nastąpi w terminie nie później niż 14 dni od daty podpisania umowy. Szczegółowe terminy oraz ilości zamawianego oleju napędowego Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy drogą elektroniczną i telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie uprzedzić telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliw w dni robocze w godz. od 8:00 do 15:00. Wykonawca powinien dostarczać olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta paliwa lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowej dostawy w ilości od 3000 do 5000 litrów na telefoniczne i elektroniczne zgłoszenie takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze w godzinach od 7:30 do 14:30 w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą. Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: olej napędowy - do 60 000,00 litrów, 2) Część 2. (Zadanie II.) Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku realizowany będzie w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą ilość paliwa: benzyna bezołowiowa 95 - do 5 000,00 litrów, Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, co najmniej w godzinach 6:00 - 20:00 (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. Krupy 72 o więcej niż 8 km. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach jako zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony, m.in. na zadanie pn: "Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku." z pierwotnym terminem na dzień 26 stycznia 2018 r. zmienionym ogłoszeniem na dzień 30 stycznia 2018 r. W oznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty: KI IMSO Sp. z o.o.; 75-525 Koszalin, ul. Piłsudskiego 56, TOMSOL Sp. z o.o., 75-653 Koszalin, ul. Zwycięstwa 276, które zawierały taki sam bilans ceny i kryterium termin płatności. Z uwagi na powyższe Zamawiający w trybie art. 91 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wezwał oferentów do złożenia na dzień 12 lutego 2018 r. ofert dodatkowych. Złożone oferty dodatkowe również nie pozwoliły Zamawiającemu na dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi taki sam bilans ceny i terminu płatności w obu ofertach. W takiej sytuacji - w ocenie Zamawiającego - zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na uwadze powyższe należało rozstrzygnąć jak wyżej.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2018 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMSOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tomsol@tomsol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zwycięstwa 276
Kod pocztowy: 75-653
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.