To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-16
Ogłoszenie nr 500059844-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa z pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania i czujników tlenku węgla w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603351-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500048419-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 1327034700000,
ul. ul. Zakroczymska
30,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 122 240, e-mail
przetargi@nowydwormaz.pl, faks
225 122 101.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowydwormaz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania i czujników tlenku węgla w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WPI.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa z pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania i czujników tlenku węgla w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy udziale pozyskiwanego dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (WFOŚiGW) w ramach programu pn.: "Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni", nr programu: 2017-OA-8 (działanie zgodne z pkt 3.1 listy przedsięwzięć priorytetowych). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na trzy odrębne części: 1) część 1 - "Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów gazowych" w ilości do 41 sztuk, 2) część 2 - "Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów na pellet drzewny" w ilości do 9 sztuk 3) część 3 - "Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów olejowych" w ilości do 3 sztuk, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44600000-6
Dodatkowe kody CPV: 44620000-2, 44621200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów gazowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
286100.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.U.H. ROMEX Grupa SBS Roman Szumański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
376916.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów na pellet drzewny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: DzU z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). W powyższym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów olejowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANPROD PLUS Henryk Białczak, Grzegorz Puciata Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44786.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Centrum wsparcia dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby zasilania awaryjnego Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy materiałów szewnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca ich zamieszkania oraz do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej
- Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5 000 000,00 zł z przeznaczeniem na zapłatę bieżących zobowiązań Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Doposażenie i uzupełnienie bazy magazynowej na terenie Nowego Dworu Mazowieckiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWA I MONTAŻ POMP CIEPŁA, KOTŁÓW I STANOWISKA DO BADANIA TURBIN WODNYCH W RAMACH PROJEKTU "DOSTOSOWANIE ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ ZAWODOWYCH W POWIECIE BYTOWSKIM"
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Wykonanie robót budowalnych dla zamierzeń remontowych w obiektach Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Warszawie
więcej: Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





