eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyOchrona mienia i obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500058768-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach: Ochrona mienia i obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512579-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500029249-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 43270762400000, ul. ul. Dęblińska 2, 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 886 30 63, e-mail sekretariat@np.pulawy.pl, faks 81 886 81 40.
Adres strony internetowej (url): www.np.pulawy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z.o.o. - Jenoosobowa Spółka Gminy Miasto Puławy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona mienia i obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/01/OCHRONA/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia i obiektów Przedsiębiorstwa "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach w wymiarze do 11458 roboczogodzin pracownika ochrony: a. ul. Piaskowa 7 - Hala Targowa, b. ul. Dęblińska 2 - Biurowiec c. ul. Lubelska 59 - teren po byłym Tartaku ( ochrona będzie prowadzona do czasu przekazania wykonawcy robót budowlanych placu budowy pod inwestycje) 2. Ochraniany obiekt i czas pracy: 1 ) Hala Targowa przy ulicy Piaskowej 7 wraz z urządzeniami towarzyszącymi tj. rampami, parkingiem i zadaszonymi miejscami parkingowymi, o łącznej powierzchni 5771m². Obiekt Hali zamykany, teren parkingu nie ogrodzony. Czas ochrony: od poniedziałku do piątku w godzinach od 18°° do 6°°, w soboty od godz. 15°°, do godz. 6°° w poniedziałek, a w niedziele i dni ustawowo wolne od handlu całodobowo. 2) Nieruchomość przy ul. Dęblińskiej 2 - zabudowa : budynek biurowy czteropiętrowy, dwa budynki magazynowe. Ochraniany teren o łącznej powierzchni 4237m². Teren częściowo ogrodzony, Nieruchomość wyposażona w monitoring (kamery i rejestrator obrazu) Czas ochrony: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 1500 do 2300 , pozostałe dni w godz. od 0900 do 1700 3) Nieruchomość przy ul. Lubelskiej 59, w skład której wchodzi 13 budynków, wiat i innych budowli na terenie o pow. 5,1799ha. Teren częściowo ogrodzony, zamykany. Czas ochrony: codziennie od godz. 1600 do godz. 0800, w soboty w godz. od 1300 do 0800 dnia roboczego, w niedziele i święta - całodobowo. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wszystkich obiektów: 1) Stałe dozorowanie Obiektu i mienia w wyżej wyznaczonych godzinach. 2) Zabezpieczenie przed dostępem na teren Obiektu osób niepowołanych. 3) Ustalanie uprawnień do przebywania na terenie Obiektu. 4) Sprawdzanie, zamykanie i przekazywanie kluczy do pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie. 5) Prawidłowości zamknięcia drzwi i bram po opuszczeniu Obiektu przez Najemców i pracowników Zamawiającego. Włączanie i wyłączanie systemów alarmu. 6) Sprawdzanie stanu ogrodzenia, bram i oświetlenia. 7) Nadzorowanie zagadnień dotyczących fotografowania lub filmowania chronionego terenu. 8) Przechowywanie zdeponowanych kluczy. 9) Zabezpieczenie przyległego do Obiektu terenu z tytułu wydarzeń okazjonalnych. 10) Patrolowanie Obiektu i przyległego terenu nie rzadziej niż co 2 godziny, odnotowane w książce służby. 11) Codzienne otwieranie i zamykanie Obiektów. 12) Udostępnienie wejścia do Obiektów Najemcom i ich pracownikom całodobowo lub zgodnie z obowiązującym regulaminem Obiektu. 13) W razie zagrożenia powiadamianie patrolu interwencyjnego lub innych służb porządkowych. 14) Monitorowanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej oraz obrazu z systemu kamer i czujników i reagowanie w przypadku wystąpienia zagrożenia. 15) Zgłaszanie do Zleceniodawcy ewentualnych uszkodzeń i awarii instalacji elektrycznych, wod.-kan., i innych powstałych na terenie dozorowanego Obiektu. 16) Ścisłe realizowanie bieżących zadań uzgodnionych z Wykonawcą, przekazywanych przez administrację Zleceniodawcy - zadania te powinny być odnotowane w książce służby. 17) Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej w kwestii sposobów zabezpieczenia i fizycznego pod groźbą odpowiedzialności cywilno-prawnej. 18) Podejmowania wszelkich innych czynności mających na celu podniesienie skuteczności ochranianych Obiektów. 19) Zapewnienie patrolu interwencyjnego na terenie Puław z czasem dojazdu nie dłuższym niż 30 minut 20) Całodobowe powiadamianie z systemu alarmu i usługa patrolu interwencyjnego w obiektach przy ul. Składowa 6b, Piaskowej 7 (Hala Targowa), Dęblińskiej 2 (biurowiec), Lubelska 59 (były Tartak). 4. Obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 263592
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTISERVICE Sp. z o. o.
Email wykonawcy: m.porwat@multis.pl
Adres pocztowy: Artyleryjska 3H
Kod pocztowy: 10-165
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207241.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 207241.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 304584.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.