eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055179-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Powiat Lubelski: PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518757-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 43102929200000, ul. ul. Spokojna 9, 20074 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 52 86 600, e-mail awieleba@powiat.lublin.pl, faks 81 52 86 601.
Adres strony internetowej (url): www.splublin.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGM-ZP.272.5.2018.AW1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia przedmiotem zamówienia jest sporządzenie podziałów nieruchomości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm), celem wydzielenia gruntu zajętego pod rozbudowę drogi powiatowej w ramach zadania pn." Rozbudowa drogi powiatowej nr 2273L w miejscowościach Abramowice Prywatne i Kalinówka na odcinku długości ok. 2,6 km.": 1) w obrębie ewidencyjnym Abramowice Prywatne gm. Głusk, oznaczonych jako działki nr: 142/2 o pow. 1,13 ha, 143/1 o pow. 1,10 ha, 143/2 o pow. 1,13 ha, 148/20 o pow. 0,0643 ha; 2) w obrębie ewidencyjnym Kalinówka gm. Głusk, oznaczonych jako działki nr: 41/29 o pow. 0,1099 ha, 41/44 o pow. 0,0900 ha, 45/2 o pow. 0,63 ha, 40/80 o pow. 0,1261 ha, 34/31 o pow. 0,1292 ha, 34/16 o pow. 0,1444 ha, 13/32 o pow. 0,7446 ha. Podział ma na celu wydzielenie gruntu w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 121 z późn. zm.) w związku z realizacją w/w inwestycji. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: Etap I a) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie; b) zebranie i analizę materiałów źródłowych; c) badanie księgi wieczystej; d) opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości niezbędnego do uzyskania postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału poszczególnych nieruchomości e) wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych wraz ze spisaniem protokołu z wyznaczenia; f) wykonanie pięciu egzemplarzy map projektu podziału dla przedmiotowych działek w oparciu o uzyskane postanowienia opiniujące wstępny projekt podziału nieruchomości; g) przygotowanie przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do wystąpienia do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji podziałowych (dla każdej nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: aktualne odpisy ksiąg wieczystych, lub inne dokumenty potwierdzające tytuł własności dla danej nieruchomości, aktualne wypisy z rejestru gruntów, protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, mapa ewidencyjna skala 1:5000) i zaewidencjonowanie sporządzonej dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. Etap II ? wkreślenie podziału w/w nieruchomości na mapie zasadniczej po wydaniu ostatecznej decyzji podziałowej. Przed przystąpieniem do czynności geodezyjnych, mających na celu sporządzenie przedmiotowego podziału, należy przeprowadzić konsultacje z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13414.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Geodezyjnych Jan Sawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Majdan 30
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16500
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.