eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa sprzętu teleinformatycznego oraz przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego - 3 części. Część Nr 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego sieciowego. Część Nr 2 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego serwerowego. Część Nr 3 - Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053440-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego - 3 części. Część Nr 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego sieciowego. Część Nr 2 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego serwerowego. Część Nr 3 - Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510038-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 102404300000, ul. ul. Andrzeja Sołtana 7, 05400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, e-mail w.wozniak@polatom.pl, faks 22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego - 3 części. Część Nr 1 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego sieciowego. Część Nr 2 - Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego serwerowego. Część Nr 3 - Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

05/P/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) w zakresie Części Nr 1: dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego teleinformatycznego sprzętu sieciowego wraz z nieodpłatnym przyjęciem zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego, w ilości odpowiadającej wagowo sprzętowi dostarczonemu. b) w zakresie Części Nr 2: dostawa, instalacja i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego teleinformatycznego sprzętu serwerowego wraz z nieodpłatnym przyjęciem zużytego sprzętu elektronicznego Zamawiającego, w ilości odpowiadającej wagowo sprzętowi dostarczonemu. c) w zakresie Części Nr 3: przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części oraz minimalne wymagania techniczne zawarte są w Załączniku A .- "Specyfikacja techniczna". 1. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy a data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 2. Wszystkie urządzenia zamówione w liczbie większej niż 1 sztuka muszą być takie same pod względem producenta/modelu/wyposażenia/koloru, muszą być wzajemnie kompatybilne i zapewniać zamienność technologiczną. 3. Sprzęt oraz wszystkie akcesoria w obrębie każdej z grup określonych w Załączniku A muszą pochodzić od tego samego producenta. 4. Dostarczony sprzęt musi być wolny od wad technicznych, prawnych i przeszkód formalnych do udzielenia gwarancji i aktualizacji. 5. Całość dostawy musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji. 6. Dopuszcza się dostarczenie sprzętu o parametrach wyższych niż wskazane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32420000-3


Dodatkowe kody CPV: 48820000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego sieciowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFOMEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wesoła 19B 34-300
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: ŻYWIEC
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101598.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa Nr DE/07/2018


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu teleinformatycznego serwerowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: System Data sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: MIELEC
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120009.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120009.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126690.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa Nr DE/06/2018


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przedłużenie okresu gwarancji na sprzęt teleinformatyczny posiadany przez Zamawiającego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne - W odpowiedzi na ogłoszenie o niniejszym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, której cena przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Uzasadnienie prawne - Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.