eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice"USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na częściCZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048243-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Powiat Chojnicki: "USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515295-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n.: "USŁUGI ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH" z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em Zakres usług: CZĘŚĆ nr 1 - Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych 1. Koszenie traw i chwastów przy drogach powiatowych w ilości 2.630,00 tys. m2 2. Szacunkowa powierzchnia koszenia w ciągu dróg powiatowych z podziałem na poszczególne gminy: a) gmina Brusy - 500 000,00 m2 b) gmina Chojnice - 800 000,00 m2 c) gmina Czersk - 500 000,00 m2 d) gmina Konarzyny - 100 000,00 m2 f) miasto Chojnice (z wywozem trawy) - 350 000,00 m2 g) ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 120 000,00 m2 nr 2634G Charzykowy - Karolewo (2500,00 m x 8 m x 6 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) h) ścieżka rowerowa w ciągu drogi powiatowej - 120 000,00 m2 nr 2410G Czersk-Malachin (2500,00 m x 8 m x 6 razy ręcznie i mechanicznie łącznie ze skarpami - cała szerokość pasa drogowego - z wywozem trawy) i) ścieżka rowerowa Charzykowy - Chociński Młyn - 120 000,00 m2 (ręcznie i mechanicznie pas między jezdnią a ścieżką rowerową oraz min. 1,0 m po stronie zewnętrznej ścieżki z usunięciem trawy ze ścieżki - na obszarze zabudowanym od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego) j) droga powiatowa od DW 235 - Krojanty do DK 22 - 20 000,00 m2 (cały pas drogowy) 3. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) koszenia obejmującego miasta Chojnice, Czersk, Brusy ze ścieżkami rowerowymi oraz drogi zamiejskie w ilości: 655 000,00 m ² wykonawca wykona w terminie do 14 dni roboczych lub 21 dni roboczych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. (kryterium oceny ofert). 4. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych koszeń, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach sukcesywnie. 5. Wykonawca wykona zlecony zakres usług, o którym mowa w pkt. 4 w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. 6. Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin wykonania podstawowego koszenia obejmującego miasta Chojnice, Czersk, Brusy ze ścieżkami rowerowymi oraz drogi zamiejskie w ilości: 655 000,00 m ² liczony od dnia otrzymania zlecenia - 40% do 14 dni roboczych - 40 pkt do 21 dni roboczych - 0 pkt 7. Oferta, w której podano inny termin lub nie wpisano żadnego terminu, będzie odrzucona jako niezgodna z zapisami siwz. 8. Wymagana szerokość koszenia min. 1,2 m (na odcinkach zamiejskich) oraz cała szerokość pasa drogowego na obszarach zabudowanych. Usługi wykonywane mechanicznie muszą być uzupełnione ręcznym obkoszeniem przy drzewach i urządzeniach drogowych. Maksymalna wysokość roślin pozostałych po skoszeniu do 5 cm. 9. Uwaga: na terenie miasta Brusy i Czersk z wywozem trawy. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane - energetyczne w zakresie wykonania oświetlenia ciągu - pieszo rowerowego - operator kosiarki 11.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust.4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności, 12.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 13.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usługi uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach i zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Chojnicach. CZĘŚĆ NR 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em 1) Wynajem samochodu skrzyniowego o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em do transport materiałów związanych z utrzymaniem dróg powiatowych . 2) Miejsce realizacji zamówienia: teren powiatu chojnickiego. 3) Obsługa 2 osobowa: kierowca i 1 pracownik fizyczny. 4) Wymagane wyposażenie: chwytak do drewna długiego, chwytak dwuszczękowy. Uwaga: HDS musi posiadać aktualne przeglądy Dozoru Technicznego! Zakres usług - do 1700,00 godz. 5) Kryteria oceny ofert: Cena - 60%, Termin podstawienia sprzętu liczony od godziny zgłoszenia - 40% do 24 godzin - 40 pkt do 48 godzin - 0 pkt Oferta, w której podano inny termin lub nie wpisano żadnego terminu, będzie odrzucona jako niezgodna z zapisami siwz. 6) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0 Mg z HDS-em - operator HDS 7) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust.4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności, 8) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 9) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77112000-8


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1. Koszenie traw i chwastów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy - Usługi Drogowe Bogusław Szyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Racławki 4A
Kod pocztowy: 89-620
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165462.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165462.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 257688.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2. Usługa transportowa samochodem o ładowności od 3,5 Mg do 5,0Mg z HDS-em

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy - Usługi Drogowe Bogusław Szyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Racławki 4A
Kod pocztowy: 89-620
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176689.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176689.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204918.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.