Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-20
Ogłoszenie nr 500036947-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.
Aleksandrów Łódzki:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 519695-N-2018
Data: 16/02/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 428433600000,
ul. ul. Piotrkowska
42466,
95070
Aleksandrów Łódzki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 121 611, e-mail
mops-al@wp.pl, faks
427 121 611.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
nie
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
www.aleksandrowl.naszops.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
7
W ogłoszeniu jest:
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usługi streetworkera (pedagoga ulicy) poprzez interwencję i działania opiekuńcze
skierowane do dzieci i młodzieży społecznie najbardziej zmarginalizowanej i zaniedbanej na terenie
Gminy Aleksandrów Łódzki, które wyłamały się z wszelkich instytucjonalnych form pomocy i nie są
objęte opieką żadnej placówki stacjonarnej takiej jak świetlica, klub czy ognisko. Zadanie Wykonawcy
jest podzielone na etapy: Etap 1 Diagnozowanie środowiska lokalnego potencjalnych uczestników:
poznanie terenu działań np. miejsc nieformalnych spotkań młodzieży, gromadzenie informacji na temat
środowiska, asymilacja z otoczeniem. Zakładany okres trwania etapu 2-miesiące. Zakończony
przygotowaniem sprawozdania z 2-miesięcy pracy (diagnozę środowiska i plan pracy 2 etapu realizacji
proj.) Etap 2 Ujawnienie się streetworkera, nawiązywanie pierwszych kontaktów oraz praca właściwa
polegająca na prowadzeniu zajęć terapeutyczno-edukacyjnych w miejscach najczęściej przez nich
odwiedzanych w szczególności poprzez: - prowadzenie mediacji społecznych (pomoc w
rozwiązywaniu problemów szkolnych); - naukę przestrzegania norm społecznych i funkcjonowania w
społeczeństwie (korzystanie z oferty kulturalnych takich, jak: kino, teatr, restauracja, muzea); -
realizację wraz z młodzieżą projektów społecznych (wychwytywanie talentów i wzmacnianie ich i
pobudzanie do realizacji różnorodnych działań np.: wieczorów literackich, wystaw fotografii,
rękodzieła, projekcji filmów); - przygotowanie uczestników do funkcjonowania w strukturach
placówek wsparcia dziennego, gdzie mogą otrzymać kompleksowe wsparcie. Program skierowany jest
do grupy 16 uczestników, objętych wsparciem przez dwóch streetworkerów świadczących usługę w
wymiarze 4h dziennie - w godzinach popołudniowych lub wieczornych. 1 streetworker [SW] pracuje z
8 os. tj. prowadzi dwie 4-os. grupy Każdy streetworker prowadzi po 2 spotkania tygodniowo dla każdej
4-os. grupy (łącznie 4 spotkania x 3h); dodatkowo 1 dzień w tygodniu prowadzi tzw. spotkanie otwarte,
w którym mogą uczestniczyć os. zaproszone przez uczestników (rówieśnicy, rodzice, sąsiedzi). 1h -
prowadzenie zapisów obserwacji, planowanych działań w tym spotkań otwartych. Termin realizacji
usługi: w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2020r. w uzgodnionym z Zamawiającym
terminie, który zostanie sprecyzowany w umowie. Szacowana ilość godzin dla jednego trenera 80
h/miesięcznie. Szacowana ilość godzin w ramach projektu dla jednego streetworkera 2 320 h. Ilość
faktycznie wykorzystanych godzin uzależniona jest od potrzeb uczestników/uczestniczek Projektu. Ze
względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający udzieli zamówienia 2 wykonawcom,
którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów określonych w Rozdziale IV SIWZ. Ze
względu na charakter zamówienia - wymóg osobistego wykonania usługi. O realizację zamówienia,
mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność
gospodarczą dysponujące określonymi kwalifikacjami.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu usług określonych w niniejszym SIWZ oraz wzorze umowy i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamówienia, o których mowa w pkt. 11 SIWZ zostaną udzielone po negocjacjach, na podstawie odrębnej umowy. Wykonawca odniesieniu do zamówień, o których mowa w pkt. 11.1 zobowiązany jest zaproponować cenie nie wyższą niż zaproponowaną w Ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia wyższej stawki, jeżeli jest to obiektywnie uzasadnione, w szczególności zmianą warunków rynkowych.
Termin wykonania zamówienia o którym mowa w pkt. 11 SIWZ będzie przedmiotem negocjacji z Wykonawcą. Odpowiednie zastosowanie znajdą również postanowienia umowy w sprawie nin. zamówienia (zob. zał. nr 5 do SIWZ), w warunków płatności, odpowiedzialności cywilnoprawnej Zamawiającego i Wykonawcy, warunków odstąpienia od umowy
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
2.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8)
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 28
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach data rozpoczęcia: lub zakończenia: 30.06.2020
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
5.1)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Oświadczenie kwestionariusz osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ,
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
III.
Punkt:
5.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Oświadczenie kwestionariusz osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ,
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





