Ogłoszenie z dnia 2018-02-14
Ogłoszenie nr 500032962-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Dostawy żywności - mięsa - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na I półrocze roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 49075216300000,
ul. ul. Papieska
2,
33395
Chełmiec, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-18 4145631, e-mail
zgkim@chelmiec.pl, faks
0-18 4145643.
Adres strony internetowej (url): www.chelmiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy żywności - mięsa - dla potrzeb kuchni centralnej w Gminie Chełmiec na I półrocze roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGKiM.271.27.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych mięsa - na potrzeby stołówki szkolnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu został zawarty w formularzu ofertowym /Załączniki Nr 1 do SIWZ/ 3. Ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach formularza ofertowego podana jest szacunkowo. Ilość ta może ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy z zastrzeżeniem że wartość łączna umowy nie ulega zmianie. 4. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. W przypadku zmiany potrzeb, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości poszczególnych asortymentów z zastrzeżeniem, że suma wartości poszczególnych pozostanie bez zmian. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego tzn. posiadającego nie gorszy skład/wartości odżywcze niż określone przez Zamawiającego. Dodatkowe wymagania: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej c) Każdy z produktów musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, oraz musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia d) Zapłata za dostarczony towar realizowana będzie w formie przelewu na konto wykonawcy podane na rachunku w ciągu do 21 dni od daty otrzymania faktury e) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynu zamawiającego wskazanego w zamówieniu, własnym transportem zgodnie z wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia (WE) nr 852 /2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004r, str.1 , Dz U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t.34). f) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu wyrobów ponosi Wykonawca. g) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez zamawiającego w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. Odpowiedzialność za dostarczony i odbierany towar określa moment odbioru /przekazania/ towaru. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do dostarczonego towaru fakturę VAT (oryginał) + kopię. W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad; b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych zamawiający może odmówić jego przyjęcia; c) który jest niezgodny ze złożonym na zapotrzebowaniu asortymentem i ilością - zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy; d) z opóźnieniem w terminie dostawy - zamawiający może odmówić jego przyjęcia; e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi /okres przydatności do spożycia/podczas jego magazynowania, zamawiający zwróci go do dyspozycji wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73188.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZM Szubryt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76847.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem dostawy są towary powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art 11 ust 8 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Realizacja termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Januszowej
- Realizacja II etapu budowy siłowni na wolnym powietrzu w miejscowości Mała Wieś
- Budowa oświetlenia ulicznego przy DK nr 28 w km 126+994-128+452,25 w miejscowości Trzetrzewina
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i produktów mięsno-wędliniarskich, mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie VII - XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do 30 czerwca 2025 r. na potrzeby jednostki organizacyjnej Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP: OSiW OHP w Zielonej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.