eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskCzęść Idostawa i montaż mebli do portierni i korytarza w budynku głównym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część IIdostawa krzeseł z podłokietnikiem i pulpitem dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-07

Ogłoszenie nr 500027871-N-2018 z dnia 07-02-2018 r.

Uniwersytet Gdański: Część I: dostawa i montaż mebli do portierni i korytarza w budynku głównym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: dostawa krzeseł z podłokietnikiem i pulpitem dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563497-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500014455-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bażyńskiego 8, 80309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część I: dostawa i montaż mebli do portierni i korytarza w budynku głównym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: dostawa krzeseł z podłokietnikiem i pulpitem dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-99/17/PP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble (meble). 2. Przedmiotem zamówienia jest: część I: dostawa i montaż mebli do portierni i korytarza w budynku głównym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, część II: dostawa krzeseł z podłokietnikiem i pulpitem, zwanych dalej "meblami" dla Studium Języków Obcych Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Miejsce dostawy: część I: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 101 pok. 133. część II: Budynek Administracyjny, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 1a. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1b.I do SIWZ - dla części I i 1b.II do SIWZ dla części II. 5. Meble muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, wolne od wad fizycznych i prawnych, 2) być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektów umów - załączniki nr 4.I do SIWZ dla części I i 4.II do SIWZ dla części II. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, że oferowane przez Wykonawcę meble spełniają normy nie gorsze od opisanych przez Zamawiającego w rozdziale VII pkt 3 SIWZ oraz w załącznikach nr 1b.I i 1b.II do SIWZ. Zamawiający uzna za równoważne takie normy, które będą sporządzone przez niezależny podmiot obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych powyżej normach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy w zakresie norm spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa i montaż mebli do portierni i korytarza w budynku głównym Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18492.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Sedno sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 44-48
Kod pocztowy: 75-252
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25461.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23997.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25461.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę: 36 miesięcy. Termin wykonania zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę: maksymalnie 4 tygodnie od dnia zawarcia umowy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.