Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500025078-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Odbiór, transport i zrzut odcieku z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 15037089300000,
ul. Sobuczyna, ul. Konwaliowa
1,
42263
Wrzosowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(034) 327-53-20, e-mail
przetargi@czpk.czest.pl, faks
(034) 327-52-66.
Adres strony internetowej (url): www.czpk.czest.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zrzut odcieku z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zrzut odcieku z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. 2. Zakres zamówienia a) Miejsce unieszkodliwienia odcieku: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Częstochowie punkt zlewny ul. Wały Dwernickiego, Częstochowa (przy czym zrzut pojazdem o pojemności min. 20m3 będzie w tym przypadku odbywał się w dwóch transzach tj. zrzut 10m3 - przerwa min. 30 min - rozpoczęcie drugiej transzy, aż do opróżnienia pojazdu. b) Maksymalna ilość odcieku do odbioru, transportu i zrzutu w ramach zamówienia: 5 000,00 Mg (Zleceniodawca nie jest zobowiązany do zlecenia wywozu maksymalnej ilości odcieku w okresie wskazanym w pkt 3 OPZ) c) Dyspozycje w zakresie terminów i ilości wywożonego odcieku wydawane będą przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, przy czym dzienna wymagalna ilość wywozu to max. 75 Mg 3. Wykonywanie usługi sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r. w miarę potrzeb Zamawiającego, lecz nie dłużej, aż do wyczerpania maksymalnej ilości odcieku do odbioru w ramach zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.46.00.00 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Remondis Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117882.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 23 marca 2017 roku Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego zawarło z firmą Wywóz nieczystości oraz Przewóz Ładunków Wiesław Strach Umowę nr 06/2017 z dnia 23.03.2017r. na Odbiór, transport i zrzut odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. W umowie tej określono limit ilościowy 10 000 Mg odcieku do 31.12.2017r. W dniu 24.07.2017r. doszło do awaria oczyszczalni odcieku, która to awaria trwa do dnia dzisiejszego. Awaria spowodowała, iż część odcieku, która była oczyszczana na tejże instalacji i odprowadzana rowem do wód powierzchniowych, musiała zostać objęta wywozem. Pismem z dnia 21.08.2017r. L.dz.2085/17/W Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Sobuczynie wystąpiło do firmy Wywóz Nieczystości oraz Przewóz Ładunków Wiesław Strach - Wykonawcy w ramach umowy nr 06/2017 ws. możliwości zwiększenia wywozu odcieku z 75 m3/dobę do 150 m3/dobę, tak wywozem mógł być objęty odciek, który nie może być oczyszczony na oczyszczalni odcieku. Pismem z dnia 24.08.20117r. Wykonawca poinformował o braku możliwości zwiększenia tonażu ponad limit określony w umowie. W tej sytuacji koniecznym - wobec awarii oczyszczalni odcieku - okazało się zawarcie kolejnej umowy tak, aby odciek z instalacji kwater składowych był wywożony i nie zagrażał środowisku.
W związku z powyższym Zamawiający uznał, iż konieczne jest udzielenie zamówienia w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z którym Zamawiający udziela zamówienia "z wolnej ręki" w przypadku, gdy: "ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą
z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia". W sprawie wyczerpane są wszystkie przesłanki przewidziane dla udzielenia przedmiotowego zamówienia. Fakt awarii instalacja jest sytuacją wyjątkową, która nie wynika z przyczyn leżący po stronie Zamawiającego, który nie mógł przewidzieć iż do takiej awarii dojdzie. Zamówienie musi być natychmiast wykonywane z uwagi na zagrożenie środowiskowe. Nie było także możliwe zachowanie innych trybów udzielania zamówienia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.