To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500024199-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Gmina Milicz: Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558577-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Milicz, Krajowy numer identyfikacyjny 931934710,
ul. ul. Trzebnicka
2,
56-300
Milicz, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713804357, e-mail
t.tatarek@milicz.pl, faks
713841119.
Adres strony internetowej (url): www.milicz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IF.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu i opieki nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz oraz sprzedaż biletów miesięcznych na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego tj. z dnia 30 sierpnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
301050.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
387128.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W dniu 25.08.2017 roku wykonawca: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak, ul. Poprzeczna 8, 56 - 300 Milicz, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części I zmówienia, na warunkach określonych w ofercie, czym wypełnił przesłanki wynikające z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na powyższe Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożonych dla części I zamówienia, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65620.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64601.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32214.92
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32701.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89864.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
90409.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190510.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "OLEJNICZAK - TRANS Adam Olejniczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204366.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W dniu 25.08.2017 roku wykonawca: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak, ul. Poprzeczna 8, 56 - 300 Milicz, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części V zmówienia, na warunkach określonych w ofercie, czym wypełnił przesłanki wynikające z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na powyższe Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożonych dla części V zamówienia, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46437.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OLEJNICZAK - TRANS Adam Olejniczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51332.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55249.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółka Cywilna "ISKRA" Jan Lisiak, Dariusz Lisiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61380.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W dniu 25.08.2017 roku wykonawca: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o. ul. Ścinawska 24, 56 - 100 Wołów, odmówiło podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego dla części VII zamówienia, na warunkach określonych w ofercie, czym wypełniło przesłanki wynikające z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na powyższe Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożonych dla części VII zamówienia, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- "Remont łazienek 9 szt. I piętro, 9 szt. II piętro (9 pionów) budynek A"
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Armii Krajowej w Miliczu"
- "Poprawa bazy sportowej Powiatu Milickiego poprzez modernizację kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół oraz I Liceum Ogólnokształcącym w Miliczu"
- "Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1420 D na dwóch odcinkach w technologii "slurry seal"
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci, uczniów, młodzieży niepełnosprawnych z terenu Gminy Przodkowo do placówek szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opieką
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13 od dnia 1 września 2025 r. do dnia 26 czerwca 2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z Gminy Tworóg do przedszkoli i szkół podstawowych, kiedy odległość przekracza 3 i 4 km oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i ośrodków specjalnych w 2025/2026 r.
- Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2025/2026".
- Realizacja usługi przewozu uczniów na terenie gminy Skoki, na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026 oraz zapewnienie im opieki w trakcie przewozu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.