To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-09
Ogłoszenie nr 500005740-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II, przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620766-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35051319700000,
ul. ul. Praska
25,
30329
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 660 364, e-mail
administracja@dpspraska.pl, faks
12 2660364 w. 27.
Adres strony internetowej (url): www.dpspraska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II, przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A-271-31/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części był zawarty i oznaczony w Załączniku A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia z uwagi, że nie można było opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuścił artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane w opisie zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmował: Część I świeże warzywa i owoce Część II mrożone artykuły spożywcze Część III jaja kurze świeże o gramaturze 53g-63g Część IV artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery Część V mięso świeże, wędliny i drób Część VI mleko i produkty mleczarskie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6
Dodatkowe kody CPV: 03222300-6, 15331170-9, 03142500-3, 15100000-9, 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: świeże warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39135.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ryszard Rutkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe KRAK-OGRÓD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31597.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: mrożone artykuły spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14259.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowym PINGWINEK Jerzy Świercz, Anna Świercz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9878.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: jaja kurze świeże o gramaturze 53g-63g |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11844.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fermy Drobiu Dariusz Romanowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9870.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40165.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLARIS Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Małgorzata Gruszczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41517.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: mięso świeże, wędliny i drób |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68886.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski Zdrój Spółka Jawna Adam Gonciarz Tomasz Gociarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70221.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: mleko i produkty mleczarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78551.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Limanowej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77148.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa przejść dla pieszych polegająca m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa. Część 1, Część 2, Część 3.
- 138/2025 Remont 1 lokalu, pracowni twórczej przy pl. Serkowskiego 6/5 będącego w zasobie Gminy Miejskiej Kraków
- Dostawa elementów czyszczących (szczotek) dla specjalistycznego sprzętu do utrzymania lotnisk
- Sukcesywna dostawa środków czystości.
- Dostawa mebli oraz kabin akustycznych do istniejących w ośrodkach MCDN w Tarnowie i Nowym Sączu laboratoriów STEAM na potrzeby projektowanego systemu Małopolskich Inkubatorów STEAM-owych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna Dostawa Produktów Żywnościowych Dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Leżajsku od 31.10.2025 r. do 31.12.2025 r. z podziałem na części
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty mleczarskie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach od stycznia do grudnia 2026 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Szkoły Podstawowej w Bożympolu Wielkim z podziałem na zadania"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.