To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-05
Ogłoszenie nr 500003869-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Przedszkole nr 8 z Oddziałem Żłobka: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - II/2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618879-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 8 z Oddziałem Żłobka, Krajowy numer identyfikacyjny 24179662400000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
18,
41506
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 24 65 091, e-mail
ossemka@poczta.fm, faks
32 24 65 091.
Adres strony internetowej (url): www.ossemk.nbip.pl/ossemk
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - II/2017/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P8-PN/II/2017/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 - II/2017/2018, w następujących częściach: 1.Pieczywo i wyroby cukiernicze;2.Nabiał i jaja; 3.Warzywa, owoce i przetwory; 4.Produkty ogólnospożywcze; 5. Mięso i wyroby mięsne; 6.Produkty głęboko mrożone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pieczywo i wyroby cukiernicze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm., zwanej dalej ustawą Pzp), zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr P8-PN/II/2017/2018 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust.6 Pzp, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z zaniechania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 11c. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o zamieszczeniu na stronie internetowej w dniu 21.11.2017r. w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania niewłaściwych formularzy, a następnie w dniu w dniu 22.11.2017r. zamieszczeniu formularzy właściwych, nie zamieszczając jednocześnie informacji o zmianie lub sprostowaniu ogłoszenia zgodnie z art. 11c Pzp. W związku z powyższym do zamawiającego wpłynęły oferty odpowiadające i nieodpowiadające Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, których nie da się porównać, gdyż dotyczą różnych asortymentowych ilości. Część Wykonawców zdążyła zatem pobrać niewłaściwe formularze i na nich złożyła ofertę, pozostali Wykonawcy zaś pobrali właściwe formularze i złożyli odpowiednie oferty - wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nabiał i jaja |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19661.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MILKO Hurtowe Centrum Nabiału Włodzimierz Natkaniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27513.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Warzywa, owoce i przetwory |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28271.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SILEZAUR Tomasz Rulka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32099.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Produkty ogólnospożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13587.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe JAPI Joachim Piontek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15841.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Mięso i wyroby mięsne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm., zwanej dalej ustawą Pzp), zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr P8-PN/II/2017/2018 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust.6 Pzp, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z zaniechania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 11c. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o zamieszczeniu na stronie internetowej w dniu 21.11.2017r. w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania niewłaściwych formularzy, a następnie w dniu w dniu 22.11.2017r. zamieszczeniu formularzy właściwych, nie zamieszczając jednocześnie informacji o zmianie lub sprostowaniu ogłoszenia zgodnie z art. 11c Pzp. W związku z powyższym do zamawiającego wpłynęły oferty odpowiadające i nieodpowiadające Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, których nie da się porównać, gdyż dotyczą różnych asortymentowych ilości. Część Wykonawców zdążyła zatem pobrać niewłaściwe formularze i na nich złożyła ofertę, pozostali Wykonawcy zaś pobrali właściwe formularze i złożyli odpowiednie oferty - wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Produkty głeboko mrożone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm., zwanej dalej ustawą Pzp), zawiadamia o unieważnieniu postępowania nr P8-PN/II/2017/2018 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust.6 Pzp, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z zaniechania przez Zamawiającego czynności z naruszeniem art. 11c. Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o zamieszczeniu na stronie internetowej w dniu 21.11.2017r. w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania niewłaściwych formularzy, a następnie w dniu w dniu 22.11.2017r. zamieszczeniu formularzy właściwych, nie zamieszczając jednocześnie informacji o zmianie lub sprostowaniu ogłoszenia zgodnie z art. 11c Pzp. W związku z powyższym do zamawiającego wpłynęły oferty odpowiadające i nieodpowiadające Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, których nie da się porównać, gdyż dotyczą różnych asortymentowych ilości. Część Wykonawców zdążyła zatem pobrać niewłaściwe formularze i na nich złożyła ofertę, pozostali Wykonawcy zaś pobrali właściwe formularze i złożyli odpowiednie oferty - wada na obecnym etapie postępowania ma charakter nieusuwalny. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenia pracownicze.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Roboty budowlane związane z utrzymaniem urządzeń odwodnienia ulicznego na terenie miasta Chorzów w okresie do 24 miesięcy od daty zawarcia umowy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA CHORZÓW OBEJMUJĄCE DZIELNICE: Zad.1 Chorzów Centrum, Chorzów Batory Zad.2 Chorzów Stary, Maciejkowice i Chorzów II
- Modernizacja terenu sportowego Szkole Podstawowej nr 18 w Chorzowie wraz z infrastrukturą w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.