eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DomaniceModernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Domanice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256312982

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@domanice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8440fbd2-26ec-4cc9-8cee-129bebacc448

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8440fbd2-26ec-4cc9-8cee-129bebacc448

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035576/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W celu wykonania przedmiotowej modernizacji przedmiotowych pomieszczeń należy wykonać szereg robót budowlano-instalacyjnych, a w szczególności wymienione niżej:
1) Wydłużyć scenę o 0,8m w formie indywidualnej impregnowanej podkonstrukcji stolarskiej opartej na słupkach, ramach i krzyżulcach kotwionych do podłoża, ścian bocznych sali oraz sceny. Całość obita deskowaniem pełnym z desek impregnowanych gr. 32 mm oraz płytą OSB gr. 22mm i wykończona na wierzchu wykładziną flokowaną a front boazerią drewnianą lakierowaną o szer. listew ok. 6cm. Ostateczne rozwiązanie wydłużenia sceny pozostawia się Wykonawcy robót;
2) Wykonać nowe przyścienne dwubiegowe schody wejściowe na scenę. Schody stolarskie na belkach policzkowych - stopnie 5x 16 cm wysokości i 30 cm szerokości. Schody zabezpieczyć drewnianą balustradą przyścienną;
3) Wykonać remont podłogi w sali widowiskowej poprzez:
a) cyklinowanie parkietu,
b) szpachlowanie parkietu masą szpachlową do parkietów i odpylenie mechaniczne po szlifowaniu,
c) zagruntowanie lakierem podkładowym, bezbarwnym,
d) wygładzenie powierzchni papierem ściernym i dokładne odpylenie wraz z listwami
cokołowymi,
e) malowanie parkietu wraz z listwami cokołowymi lakierem podkładowym (np. Artelit Professional W430 lub produkt równoważny),
f) trzykrotne malowanie parkietu wraz z listwami cokołowymi lakierem nawierzchniowym, poliuretanowym, dwuskładanikowym, wodnym (np. Artelit Professional PW-460 lub produkt równoważny),
g) zaimpregnowanie systemowym preparatem do podłóg lakierowanych;
4) Wymienić w wejściu oraz progu wejściowym drzwi bocznych płytki gresowe na płytki gresowe wielkoformatowe;
5) Wykonać montaż sufitowej szyny 2-torowej na zasłony wraz z wykonaniem obudowy /maskowaniem szyny GK na systemowej podkonstrukcji - wym. 60cm wysokości i 20cm szerokości w tym 8cm płyta poziomo;
6) Wymienić istniejącą kratkę wentylacyjna w suficie GK na kratkę ze stali nierdzewnej;
7) Wykonać cyklinowanie parkietu na scenie ze szpachlowaniem parkietu masą do parkietów, odpyleniu mechanicznym po szlifowaniu i ułożenie na tak przygotowanym podłożu systemowej wykładziny flokowanej dedykowanej scenom kinowym i teatralnym wraz z demontażem listew cokołowych oczyszczeniu ich i polakierowaniu i ponownym montażu po zainstalowaniu wykładziny;
8) Zlikwidować w scenie właz stropowy pod scenę poprzez wykonanie podkonstrukcji z legarów drewnianych np. 5x16cm co 50cm, obitych deskowaniem pełnym 32mm i płytą OSB 22mm aż pod poziom wykładziny flokowanej;
9) Obniżyć nadproże sceny poprzez zabudowę GK dwuwarstwowo na systemowym stelażu z profili wzmocnionych np. Ultrasil lub innych równoważnych;
10) Montaż nowej kurtyny z elektrycznym składaniem/rozkładaniem wraz z podkonstrukcją i doprowadzeniem zasilania wg wytycznych producenta kurtyny;
11) Demontaż istniejących 8 szt. kinkietów oraz dostawie i montażu nowych 8 szt. ozdobnych kinkietów ściennych;
12) Demontaż z sufitu sali widowiskowej istniejących 8 opraw sufitowych typu plafon i montażu nowych 3 ozdobnych żyrandoli;
13) Wymienić istniejący osprzęt elektroinstalacyjny taki jak: łączniki ścienne i gniazda wtyczkowe;
14) Wykonać zasilanie dla żyrandoli oraz wykonanie zasilania dla kurtyny i ekranu projekcyjnego w rurkach osłonowych w przestrzeni poddasza z wykonaniem wypustów instalacyjnych bezpośrednio poprzez płyt GK;
15) Doprowadzenie zasilania 400V z istniejącej rozdzielnicy do sceny do przyszłego nagłośnienia oraz doprowadzenie zasilania i przewodu do sterowania oświetleniem;
16) Dostawa i montaż kompletnego systemowego elektrycznego ekranu projekcyjnego o wym. ok. 450 x 280cm;
17) Remont ścian i sufitów pom. sali widowiskowej i sceny poprzez wykonanie gładzi gipsowych, gruntowaniu i malowaniu ścian min. dwukrotnym farbami wysokogatunkowymi ceramicznymi, wraz z demontażem i ponownym montażem nowych grzejników członowych lub panelowych inst. centralnego ogrzewania;
18) Skuć dekoracyjne opaski z tynku na otworze sceny i otynkować je tynkiem cem-wap do kątów prostych do stanu tzw. pod kant oraz skucie dekoracyjnej rolki w strefie wejścia na ścianie i wykonanie uzupełnienia ściany tynkiem cem-wap lub płytą GK;
19) Wykonać remont pomieszczeń zaplecza sceny poprzez wykonanie:
a) demontażu istniejących posadzek z terakoty i parkietu i wykonaniu nowych okładzin z gresu wielkoformatowego,
b) usunięcie starej glazury i wykonanie nowej glazury na pełną wysokość w pom. WC,
c) wymianie w pom. WC armatury sanitarnej tj. wymianie umywalki na szafce oraz wymianie istniejącego ustępu,
d) remoncie ścian i sufitów poprzez wykonanie gładzi gipsowych, gruntowaniu i malowaniu ścian min. dwukrotnym farbami wysokogatunkowymi ceramicznymi, lateksowymi wraz z demontażem i ponownym montażem nowych grzejników członowych inst. centralnego ogrzewania,
e) wymianie drzwi wewnętrznych na nowe płytowe z samozamykaczami oraz ościeżnicami,
f) wymianie osprzętu elektroinstalacyjnego takiego jak: łączniki ścienne i gniazda wtyczkowe,
g) wykonanie wentylacji grawitacyjnej w zapleczu kuchennym poprzez wykonanie otworu w stropie, poprowadzenie kanału w przestrzeni strych wraz z wykonaniem izolacji cieplnej przewodu i zamontowaniu ponad dachem system. wywietrzaka dachowego
20) inne prace wymienione w projekcie modernizacji, STWIORB i przedmiarach robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt modernizacji: część opisowa oraz część rysunkowa, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych. Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 180.000,00 zł brutto.

W postępowaniu złożono 3 oferty:
1) Daniel Bąbiak, cena brutto: 319.800,00 zł,
2) Inwest - Ciołek Jarosław, cena brutto: 239.481,00 zł,
3) Rytom Tomasz Piekarczyk, cena 369.000,00 zł.

Cena każdej złożonej oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty biorąc pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239481,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.