Ogłoszenie z dnia 2025-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00188051/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domanice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52
1.5.2.) Miejscowość: Domanice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-113
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256312982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@domanice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domanice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8440fbd2-26ec-4cc9-8cee-129bebacc4481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8440fbd2-26ec-4cc9-8cee-129bebacc448
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W celu wykonania przedmiotowej modernizacji przedmiotowych pomieszczeń należy wykonać szereg robót budowlano-instalacyjnych, a w szczególności wymienione niżej:
1) Wydłużyć scenę o 0,8m w formie indywidualnej impregnowanej podkonstrukcji stolarskiej opartej na słupkach, ramach i krzyżulcach kotwionych do podłoża, ścian bocznych sali oraz sceny. Całość obita deskowaniem pełnym z desek impregnowanych gr. 32 mm oraz płytą OSB gr. 22mm i wykończona na wierzchu wykładziną flokowaną a front boazerią drewnianą lakierowaną o szer. listew ok. 6cm. Ostateczne rozwiązanie wydłużenia sceny pozostawia się Wykonawcy robót;
2) Wykonać nowe przyścienne dwubiegowe schody wejściowe na scenę. Schody stolarskie na belkach policzkowych - stopnie 5x 16 cm wysokości i 30 cm szerokości. Schody zabezpieczyć drewnianą balustradą przyścienną;
3) Wykonać remont podłogi w sali widowiskowej poprzez:
a) cyklinowanie parkietu,
b) szpachlowanie parkietu masą szpachlową do parkietów i odpylenie mechaniczne po szlifowaniu,
c) zagruntowanie lakierem podkładowym, bezbarwnym,
d) wygładzenie powierzchni papierem ściernym i dokładne odpylenie wraz z listwami
cokołowymi,
e) malowanie parkietu wraz z listwami cokołowymi lakierem podkładowym (np. Artelit Professional W430 lub produkt równoważny),
f) trzykrotne malowanie parkietu wraz z listwami cokołowymi lakierem nawierzchniowym, poliuretanowym, dwuskładanikowym, wodnym (np. Artelit Professional PW-460 lub produkt równoważny),
g) zaimpregnowanie systemowym preparatem do podłóg lakierowanych;
4) Wymienić w wejściu oraz progu wejściowym drzwi bocznych płytki gresowe na płytki gresowe wielkoformatowe;
5) Wykonać montaż sufitowej szyny 2-torowej na zasłony wraz z wykonaniem obudowy /maskowaniem szyny GK na systemowej podkonstrukcji - wym. 60cm wysokości i 20cm szerokości w tym 8cm płyta poziomo;
6) Wymienić istniejącą kratkę wentylacyjna w suficie GK na kratkę ze stali nierdzewnej;
7) Wykonać cyklinowanie parkietu na scenie ze szpachlowaniem parkietu masą do parkietów, odpyleniu mechanicznym po szlifowaniu i ułożenie na tak przygotowanym podłożu systemowej wykładziny flokowanej dedykowanej scenom kinowym i teatralnym wraz z demontażem listew cokołowych oczyszczeniu ich i polakierowaniu i ponownym montażu po zainstalowaniu wykładziny;
8) Zlikwidować w scenie właz stropowy pod scenę poprzez wykonanie podkonstrukcji z legarów drewnianych np. 5x16cm co 50cm, obitych deskowaniem pełnym 32mm i płytą OSB 22mm aż pod poziom wykładziny flokowanej;
9) Obniżyć nadproże sceny poprzez zabudowę GK dwuwarstwowo na systemowym stelażu z profili wzmocnionych np. Ultrasil lub innych równoważnych;
10) Montaż nowej kurtyny z elektrycznym składaniem/rozkładaniem wraz z podkonstrukcją i doprowadzeniem zasilania wg wytycznych producenta kurtyny;
11) Demontaż istniejących 8 szt. kinkietów oraz dostawie i montażu nowych 8 szt. ozdobnych kinkietów ściennych;
12) Demontaż z sufitu sali widowiskowej istniejących 8 opraw sufitowych typu plafon i montażu nowych 3 ozdobnych żyrandoli;
13) Wymienić istniejący osprzęt elektroinstalacyjny taki jak: łączniki ścienne i gniazda wtyczkowe;
14) Wykonać zasilanie dla żyrandoli oraz wykonanie zasilania dla kurtyny i ekranu projekcyjnego w rurkach osłonowych w przestrzeni poddasza z wykonaniem wypustów instalacyjnych bezpośrednio poprzez płyt GK;
15) Doprowadzenie zasilania 400V z istniejącej rozdzielnicy do sceny do przyszłego nagłośnienia oraz doprowadzenie zasilania i przewodu do sterowania oświetleniem;
16) Dostawa i montaż kompletnego systemowego elektrycznego ekranu projekcyjnego o wym. ok. 450 x 280cm;
17) Remont ścian i sufitów pom. sali widowiskowej i sceny poprzez wykonanie gładzi gipsowych, gruntowaniu i malowaniu ścian min. dwukrotnym farbami wysokogatunkowymi ceramicznymi, wraz z demontażem i ponownym montażem nowych grzejników członowych lub panelowych inst. centralnego ogrzewania;
18) Skuć dekoracyjne opaski z tynku na otworze sceny i otynkować je tynkiem cem-wap do kątów prostych do stanu tzw. pod kant oraz skucie dekoracyjnej rolki w strefie wejścia na ścianie i wykonanie uzupełnienia ściany tynkiem cem-wap lub płytą GK;
19) Wykonać remont pomieszczeń zaplecza sceny poprzez wykonanie:
a) demontażu istniejących posadzek z terakoty i parkietu i wykonaniu nowych okładzin z gresu wielkoformatowego,
b) usunięcie starej glazury i wykonanie nowej glazury na pełną wysokość w pom. WC,
c) wymianie w pom. WC armatury sanitarnej tj. wymianie umywalki na szafce oraz wymianie istniejącego ustępu,
d) remoncie ścian i sufitów poprzez wykonanie gładzi gipsowych, gruntowaniu i malowaniu ścian min. dwukrotnym farbami wysokogatunkowymi ceramicznymi, lateksowymi wraz z demontażem i ponownym montażem nowych grzejników członowych inst. centralnego ogrzewania,
e) wymianie drzwi wewnętrznych na nowe płytowe z samozamykaczami oraz ościeżnicami,
f) wymianie osprzętu elektroinstalacyjnego takiego jak: łączniki ścienne i gniazda wtyczkowe,
g) wykonanie wentylacji grawitacyjnej w zapleczu kuchennym poprzez wykonanie otworu w stropie, poprowadzenie kanału w przestrzeni strych wraz z wykonaniem izolacji cieplnej przewodu i zamontowaniu ponad dachem system. wywietrzaka dachowego
20) inne prace wymienione w projekcie modernizacji, STWIORB i przedmiarach robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt modernizacji: część opisowa oraz część rysunkowa, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych. Przedmiar robót załączony do SWZ ma charakter pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 180.000,00 zł brutto.W postępowaniu złożono 3 oferty:
1) Daniel Bąbiak, cena brutto: 319.800,00 zł,
2) Inwest - Ciołek Jarosław, cena brutto: 239.481,00 zł,
3) Rytom Tomasz Piekarczyk, cena 369.000,00 zł.
Cena każdej złożonej oferty (w tym oferta z najniższą ceną) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty biorąc pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239481,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DOMANICE
więcej: przetargi DOMANICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.