eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa przewozu termosów z przygotowanym posiłkiem oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu do Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-96/WZŻ/2017



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000152-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Usługa przewozu termosów z przygotowanym posiłkiem oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu do Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-96/WZŻ/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630632-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przewozu termosów z przygotowanym posiłkiem oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu do Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-96/WZŻ/2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania ZP-96/WZŻ/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa przewozu termosów z przygotowanym posiłkiem oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu do Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu. 2. Umowa obowiązuje od 2 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2017 r. a) Przewozy odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku. 3. Maksymalną ilość dni, w których realizowana będzie usługa przewozu posiłków w poszczególnych miesiącach przedstawia poniższe zestawienie: 3.1. Styczeń 2018 r. - 22 dni, 3.2. Luty 2018 r. - 20 dni, 3.3. Marzec 2018r. - 22 dni, 3.4. Kwiecień 2018r. - 20 dni, 3.5. Maj 2018r. - 20 dni, 3.6. Czerwiec 2018r. - 21 dni, 3.7. Lipiec 2018r. - 22 dni, 3.8. Wrzesień 2018r. - 20 dni, 3.9. Październik 2018r. - 23 dni, 3.10. Listopad 2018r. - 21 dni 3.11. Grudzień 2018r. - 19 dni 4. Zestawienie roczne przewozów zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Łączna ilość dni, w których realizowana będzie usługa przewozu posiłków wynosi 230. 5. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną liczbę transportów 6. Sposób wykonania przedmiotu umowy: Wykonawca odbiera 6 pustych termosów ze Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d, przewozi je do Żłobka nr 10 przy ul. Henryka Brodatego 17 we Wrocławiu pomiędzy godziną 10.00 a 10.30, wnosi je miejsce wskazane przez pracowników żłobka. Pracownicy żłobka nr 10 napełniają termosy oraz przygotowują artykuły spożywcze. Wykonawca przenosi i przewozi napełnione termosy oraz przygotowane artykuły spożywcze do Żłobka nr 9 przy ul. Wrońskiego 13d na godzinę 11.00- 11.30. Za załadunek oraz rozładunek termosów odpowiada Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2017. 149 t.j. z dnia 2017.01.24) oraz Rozporządzenia ( WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 8. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 środkiem transportu do realizacji niniejszego zamówienia, spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne oraz odpowiadającym przepisom o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 9. Środek transportu musi posiadać co najmniej: 1) konstrukcję i wyposażenie zapewniające ochronę przed zanieczyszczeniem i utrzymanie odpowiedniej jakości zdrowotnej przewożonych środków spożywczych; 2) powierzchnię ładunkową dostosowaną do przewozu gotowych posiłków w opakowaniach transportowych i konstrukcję umożliwiającą łatwe utrzymanie czystości i porządku, a także dezynfekcję. 10. Transport posiłków będzie się odbywał w temperaturze zapewniającej odpowiednią jakość zdrowotną przewożonych posiłków oraz artykułów spożywczych. 11. Wykonawca wykona niniejszą umowę z należytą starannością, zgodnie z przepisami jak w pkt.7 oraz BHP oraz sanitarno-epidemiologicznymi w zakresie zbiorowego żywienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest przez czas realizacji niniejszej umowy posiadać decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków w zbiorowym żywieniu. Ponadto wszyscy pracownicy Wykonawcy biorący udział w realizacji przedmiotu zamówienia, i Wykonawca w przypadku osobistej realizacji przedmiotu zamówienia, muszą posiadać aktualną książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ( przed podpisaniem umowy) zaświadczenia o wpisie zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 14. Wykonawca zobowiązuje się do dbania o czystość środka transporty wraz z prowadzeniem książki mycia i dezynfekcji tego środka transportu oraz do okazania na każdą prośbę osobom upoważnionym przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zmówienia , książki mycia i dezynfekcji pojazdu. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację umowy zawiera § 9 ust 1 projektu umowy. 15. Wynagrodzenie brutto za dany miesiąc stanowić będzie iloczyn dni, w których odbywały się przewozy w danym miesiącu oraz ceny jednostkowej za 1 dzień brutto. 16. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym prawidłowości wykonania czynności mycia i dezynfekcji środka transportu oraz prowadzenia książki mycia i dezynfekcji. 17. Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: odbiór termosów oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10; przewóz termosów oraz artykułów spożywczych ze Żłobka nr 10 do Żłobka nr 9; rozładunek i transport termosów i artykułów spożywczych do Żłobka nr 9, zostaną wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. 18. Zapis pkt. 17 nie ma zastosowania w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia osobiście przez Wykonawcę, jako przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 19. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z zakresu prac z art. osobom trzecim. Niniejszy zapis nie dotyczy czynności mycia i dezynfekcji środka transportu. 20. Zamawiający wymaga aby Wykonawca by ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i przekazał dowód ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 21. Wymiary termosów oraz pojemników na artykuły spożywcze wynoszą odpowiednio: ? 3 termosy o wymiarach: szerokość: 66 cm, wysokość: 31 cm, głębokość: 44 cm; ? 2 pojemniki o wymiarach: szerokość: 70 cm, wysokość: 27 cm, głębokość: 43 cm; ? 1 termos o wymiarach : szerokość: 65 cm, wysokość: 32 cm, głębokość: 45 cm; ? 1 termos o wymiarach: średnica 33 cm, wysokość: 28 cm. 1. Waga jednego termosu lub pojemnika po załadowaniu jest zmienna w zależności od rodzaju pojemnika lub termosu i wynosi od 8 kg do 30 kg. 2. Odbiór pełnych termosów i pojemników odbywa się w żłobku nr 10 na poziomie -1, do którego dojście jest tylko po schodach. Dostawa pełnych termosów i pojemników obydwa się poprzez wejście schodami zewnętrznymi do żłobka nr 9 i pozostawieniu termosów oraz pojemników na parterze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stacha Świstackiego 5a
Kod pocztowy: 50-430
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31119.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31119.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31119.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.