eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDostawa sprzętu dla niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Podkarpackie w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego, 16

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4321376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3efaa57-ced0-49f9-a800-16c577f9e890

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa instytucja kultury posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dla niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3efaa57-ced0-49f9-a800-16c577f9e890

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063381/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej. Dostawa sprzętu dla niepełnosprawnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytet FEPK.05 Przyjazna przestrzeń społeczna/ działanie FEPK.05.05 Kultura Nr naboru FEPK.05.05.-IZ.00-002/23; Zadanie: Zakup wyposażenia i aranżacja przestrzeni ekspozycyjnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPK.261.22.2025.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 59268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu dla osób niepełnosprawnych do Muzeum Podkarpackiego w Krośnie.
1.1 Pętla indukcyjna – zestaw pętli indukcyjnej zawierający system pętli i mikrofon obejmujący swoim zasięgiem przestrzeń kasy biletowej Muzeum Podkarpackiego w Krośnie. Zastaw zawiera: mikrofon biurkowy, wzmacniacz, system pętli i zasilacz. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w możliwie najnowszej konfiguracji (rok produkcji 2025) i liczbie 1 sztuka (zestaw)
1.2 Krzesło ewakuacyjne – krzesło ewakuacyjne dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Krzesło wyposażone w pasy bezpieczeństwa (klatka piersiowa, nogi), uchwyty przeznaczone do przenoszenia z regulacją długości, podłokietniki, podnóżek, koła, zabezpieczenie przed niekontrolowanym zjazdem ze schodów, pokrowiec ochronny, tabliczkę (oznaczenie, znak fluorescencyjny) „Krzesło Ewakuacyjne” i wieszak montażowy. Krzesło ewakuacyjne powinno być obsługiwane przez 1 osobę (operator). Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w możliwie najnowszej konfiguracji (rok produkcji 2025) i liczbie 2 sztuk (zestawów) oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania krzesła ewakuacyjnego.
1.3 Schodołaz – Schodołaz gąsienicowy z napędem elektrycznym, dostosowany do transportu wózków inwalidzkich, umożliwiający przemieszczenie się osób z niepełnosprawnością ruchową. Udźwig do 160 kg.
Schodołaz wyposażony w rampę, zasilacz do ładowania akumulatora/ów 100+240 V, 50-60 Hz, akumulator/y min. 12V i min. 26Ah, czas ładowania baterii około 8 h, odpowiednie zabezpieczania dla wózka inwalidzkiego, minimalna moc silnika/ów 300 W, oznaczenie LED poziomu naładowania akumulatora/ów. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu w możliwie najnowszej konfiguracji (rok produkcji 2025) i liczbie 2 sztuk (zestawów) oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania schodołazu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75753,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75753,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75753,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukrum Kamilb Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811971183

7.3.3) Ulica: Śliwkowa

7.3.4) Miejscowość: Bądki

7.3.5) Kod pocztowy: 82-520

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75753,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.