eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszŚwiadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 roku na terenie powiatu olkuskiego wg potrzeb n.w sprzętem1.Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton, 3 sztuki, 2.Koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylnej 0,25 m3, 3 sztuki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Olkusz: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 roku na terenie powiatu olkuskiego wg potrzeb n.w sprzętem: 1.Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton, 3 sztuki, 2.Koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylnej 0,25 m3, 3 sztuki.
Numer ogłoszenia: 49905 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 roku na terenie powiatu olkuskiego wg potrzeb n.w sprzętem: 1.Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton, 3 sztuki, 2.Koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylnej 0,25 m3, 3 sztuki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego, t.j.: 1) holowaniu remontera1), 2) transporcie materiałów kamiennych1) , 3) transporcie materiałów betonowych1), 4) transporcie gruzu betonowego i asfaltobetonowego1), 5) transporcie ziemi i gleby1), 6) transporcie zanieczyszczeń w postaci śmieci zbieranych w pasach drogowych1), 7) transporcie dłużyc, karpiny, gałęzi, pni i korzeni1), 8) transporcie znaków drogowych oraz słupków do znaków1), 9) wykonaniu robót ziemnych w postaci korytowania pod nawierzchnię jezdni i chodników2), 10) ścinaniu i profilowaniu poboczy2), 11) oczyszczeniu rowów z namułu i kopaniu rowów2), 12) oczyszczeniu jezdni z namulisk powstałych w wyniku ulewnego deszczu2), 13) załadunku i rozładunku materiałów kamiennych2), 14) załadunku i rozładunku materiałów betonowych ( kostki brukowej, obrzeży, krawężników, kręgów betonowych itp.)2), 15) załadunku i rozładunku gruzu betonowego i asfaltobetonowego2), 16) karczowaniu pni2), 17) wykonaniu robót niewymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych1), 2). Legenda: 1) - dotyczy usług świadczonych samochodem o ład. 10 - 13 ton, 2) - dotyczy usług świadczonych koparko - ładowarką. Wykaz zadań: Obwód Drogowo - Mostowy w Olkuszu: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton 2 sztuki, - koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 2 sztuki, Obwód Drogowo - Mostowy w Wolbromiu: - samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton 1 sztuka, - koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 1 sztuka, Wykonawca którego oferta zostanie zakwalifikowana w wyniku przetargu zobowiązany jest do wykonywania w/w usług na wskazanym Obwodzie Drogowo - Mostowym. Zamawiający może przedysponować sprzęt na inny Obwód Drogowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Liczba części wynosi 6..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Usługi w ramach zamówień uzupełniających będą tego samego rodzaju co usługi zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w olkuszu, ul. Mickiewicza2, pokój nr 92.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w olkuszu, ul. Mickiewicza2, pokój nr 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 10 - 13 ton dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Olkuszu - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drugi samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 10 - 13 ton dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Olkuszu - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodo Drogowo - Mostowego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego koparko - ładowarką o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodo Drogowo - Mostowego w Olkuszu - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: druga koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodo Drogowo - Mostowego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiegokoparko - ładowarką o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodo Drogowo - Mostowego w Olkuszu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 10 - 13 ton dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Wolbromiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 10 - 13 ton, dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Wolbromiu - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: koparko - ładowarka o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Wolbromiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2011 r. na terenie powiatu olkuskiego koparko - ładowarką o poj. łyżki przedniej 1,0 m3, tylna 0,25 m3 dla Obwodu Drogowo - Mostowego w Wolbromiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.