eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDoradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach gospodarki nieruchomościami Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Pruszkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Pruszków: Doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach gospodarki nieruchomościami Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 473352 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447284 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach gospodarki nieruchomościami Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Pruszkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach gospodarki nieruchomościami Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Pruszkowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawna Małgorzata Janik, ul. Czterech Wiatrów 16, 02-800 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162360,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego i doradztwa prawnego związanego z zastępstwem procesowym przed sądami i organami orzekającymi. Usługi te są niestandardowe, wymagające specjalistycznej wiedzy. Ważną przesłanką uzasadniającą wybór trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest konieczność zapewnienia kontynuacji w zakresie zastępstwa procesowego, doradztwa prawnego i związanego z zastępstwem procesowym przed sądami i organami orzekającymi w sprawach cywilnych, w tym sporach ze stosunku pracy a także gospodarczych, administracyjno sądowych i administracyjnych. Zarówno Zamawiający jak i jego pełnomocnik procesowy cieszący się zaufaniem Zamawiającego ze względu na fakt, iż postępowania sądowe ciągną się latami, powinni dla dobra prowadzonych przez pełnomocnika spraw, a w konsekwencji w interesie Zamawiającego, mieć poczucie stabilizacji wykonywanych usług. Udzielenie zamówienia na kontynuowanie zastępstwa procesowego innemu wykonawcy niż dotychczasowy może mieć nie tylko ujemny wpływ na przebieg sprawy, potrzebuje on bowiem czasu by zapoznać się z często długoletnim postępowaniem sądowym, skomplikowanym materiałem dowodowym, faktograficznym i prawnym, co może spowodować zwiększenie wydatkowanych środków a także ryzyko nieterminowego czy wręcz niezadawalającego wykonania zadania. Ryzyko zatem związane ze zmianą pełnomocnika może być dla Zamawiającego naprawdę duże i ponoszenie go w sytuacji możliwości zapewnienia ciągłości dotychczasowej reprezentacji, zupełnie niepotrzebne. Przy wyborze trybu Zamawiający kierował się działaniem, które będzie eliminować straty w mieniu publicznym, poprzez celowe, efektywne i oszczędne dokonywanie wydatków zapewniając jednocześnie terminową realizację zadania. W związku z powyższym postępowanie wszczęte na podstawie art. 66-68 w związku z art. 5 ust. 1b Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.