Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Międzyzdroje: Uzupełnienie mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Międzyzdroje
Numer ogłoszenia: 470842 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzyzdroje, ul. Niepodległości 35, 72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3280057, faks 91 3280057 , strona internetowa www.szczecin.lasy.gov.pl/miedzyzdroje
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa Międzyzdroje.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie uzupełniające do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Międzyzdroje, w ramach zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego udzielonego w 2012r. Dostawa obejmuje niżej wymienione wyposażenie: biurko - szt. 2; krzesło obrotowe - szt. 1; nadstawki na szafy aktowe zamknięte- szt. 4; nadstawki na szafy aktowe otwarte - szt. 2; szafa zamykana - szt. 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67. Ust. 1. Pkt. 7 Ustawy PZP W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Uzasadnienie faktyczne. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego na Dostawę i montaż mebli biurowych na potrzeby Nadleśnictwa. Firma MULTIKO kilkukrotnie współpracowała z Nadleśnictwem, dając się poznać jako rzetelna, terminowo realizując zamówienia. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W związku z powyższym brak jest przeciwwskazań do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
MULTIKO Narkiewicz Sp.J, Cukrowa 12D, 71-004 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Wapnicy
- Wykonanie w formule zaprojektuj-wybuduj: 1) platformy multifunkcyjnej w Karnocicach, 2) platformy multifunkcyjnej w Łunowie.
- Modernizacja budynku gospodarczego - przebudowa części obiektu na kancelarię Obwodu Ochronnego Wicko, ul. Podgórna 18
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (ZSP3-S.271.2.25) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap II
- Zakup mebli biurowych do sekretariatów I Wydziału Cywilnego i IV Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.