Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby
Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "GŁOGOWSKI SZPITAL POWIATOWY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 15
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby
Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec2ad3b-5158-4178-872b-770fcb0e7630
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital.glogow.pl/bip/zp-22-2025-zakup-dostawa-oraz-montaz-mebli-medycznych-i-socjalnych-na-potrzeby-glogowskiego-szpitala-powiatowego-sp-z-o-o-powtorka/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl. Wykonawca posiadający konto na platformie https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl, określone w Regulaminie platformy oraz zobowiązuje się korzystając z platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformie https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl .
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego przez platformę https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamówienia.publiczne@szpital.glogow.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamówienia.publiczne@szpital.glogow.plSposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 4 do SWZ
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-22-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. zwanych dalej również „asortymentem”.
2. Miejsce dostawy i montażu: „Głogowski Szpital Powiatowy” sp. z o.o., ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów (budynek główny szpitala: Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddział Chirurgii Ogólnej - odcinek dziecięcy, Oddział Neurologiczny i Leczenia Udarów Mózgu, Oddział Ginekologiczno – Położniczy oraz Szpitalny Oddział Ratunkowy ).
3. Zaoferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2025 roku.
4. W celu potwierdzenia wymagań w odniesieniu do oferowanego asortymentu, Wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: katalogi, zdjęcia, foldery, ulotki, opisy itp.
5. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania materiałów ogólnie dostępnych - wymaga się przedstawienia materiałów dotyczących faktycznie oferowanego asortymentu w celu weryfikacji czy spełnia on wymagania Zamawiającego.
6. W przypadku wskazania w szczegółowym opisie zamówienia jakichkolwiek norm/certyfikatów /atestów /klas /standardów Wykonawca wykaże, że oferowany asortyment spełnia wymagania Wykonawcy w tym zakresie.
7. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli i socjalnych; opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia (dalej: szczegółowy opis) i specyfikacjach asortymentowo-ilościowych (dalej: specyfikacja).
8. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
9. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39 00 00 00-2 Meble,
33 19 20 00-2 Meble medyczne,
33 10 00 00-1 Urządzenia medyczne
10. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi Zamawiającego podane w szczegółowym opisie i specyfikacji oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne, zgodnie z ich przeznaczeniem.
11. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się, w ramach przyszłego świadczenia umownego, do dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ust. 2 niniejszego rozdziału, na własny koszt i ryzyko.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
materiały informacyjne: katalogi, zdjęcia, foldery, ulotki, opisy normy/certyfikaty /atesty /klasy /standardów5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
materiały informacyjne: katalogi, zdjęcia, foldery, ulotki, opisy normy/certyfikaty /atesty /klasy /standardówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalglogow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-02
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE
- Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR Głogów i Młodzieżowej Grupy Ratowniczej
- Wykonanie zadania pn. "Budżet Obywatelski - Koncepcja zagospodarowania placu zabaw przy SP 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie dla dzieci z przedszkola, szkoły i okolic"
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap I
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap II
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości" FEDS.08.01-IZ.00-0064/24 oraz "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Dostawa wózków do przewożenia pacjentów
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.