eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-17/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Koszalin: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-17/2013.
Numer ogłoszenia: 468840 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438356 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-17/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie prac remontowych w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie przy ul. Waryńskiego 7. W ramach prac remontowych wykonywane będą: 1) Remont sal rozpraw od nr 11 do 14 oraz pokój nr 25. Pomieszczenia mieszczą się na parterze budynku. Prace remontowe obejmują: a) roboty rozbiórkowe: demontaż boazerii drewnianych w salach rozpraw, zerwanie wykładziny podłogowej i płyt wyrównujących pilśniowych , rozebranie deszczułek z podestu, oderwanie cokołów drewnianych, skucie glazury i demontaż umywalki w pokoju nr 25, b) wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach, c) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, d) wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu stalowym, e) obicie podestów płytą wyrównującą twardą na pióro-wpust, f) wykonanie warstwy wyrównującą- wygładzającej pod wykładzinę podłogową, g) wykonanie posadzek z wykładziny, montaż cokolików drewnianych, montaż listew kątowych na krawędzi podestów, h) malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej, opalenie i lakierowanie podokienników drewnianych, opalanie i malowanie grzejników. i) niezbędne prace z zakresu instalacji elektrycznych: demontaż lamp oświetleniowych, montaż nowych opraw oświetleniowych, wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych, położenie instalacji w korytkach, j) wymiana podejścia odpływowego i odprowadzającego instalację wod - kan; k) wykonanie fartucha z glazury, montaż umywalki wraz z półstopą i baterią ścienną. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji na wykonane roboty. 2) Wykonanie zabudowy wnęk podokiennych w ilości 139 szt. Prace obejmują: a) rozebranie obicia ścian pod oknami z płyty gipsowo - kartonowej, b) położenie izolacji pionowej z jednej warstwy folii izolacyjnej gr.0,5 mm, c) położenie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej pionowe z płyt z wełny mineralnej gr. 5 cm, d) zamurowanie wnęki pod oknem płytami z betonu komórkowego gr. 6 cm, e) montaż listwy kątowej na styku ościeżnicy okiennej z parapetem, f) położenie gładzi gipsowej i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany MALBUD I Kamil Kujawa, UL. Sikorskiego 5D/5, 75-360 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92700,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86171,98

  • Oferta z najniższą ceną: 86171,98 / Oferta z najwyższą ceną: 119905,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.