eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinRemont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienna 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4e3494-29eb-4814-a80c-79f64829cb48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00164441/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu
platformy e-Zamówienia. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Dalszy opis w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzeliński (dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe
w Strzelinie, ul. Kamienna 10, 57-100 Polkowice, e-mail: sekretariat@powiatstrzelinski.pl);
2) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych - dane
kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Strzelinie, ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, e-mail: iod@powiatstrzelinski.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w związku z przystąpieniem do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy; w przypadku udzielenia zamówienia publicznego
Wykonawcy, jego dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; dane osobowe mogą być przekazane operatorowi pocztowemu w zakresie niezbędnym do
doręczenia przesyłek, których Pani/Pan będzie adresatem oraz podmiotom świadczącym usługi prawne lub informatyczne na rzecz
administratora danych; dane mogą być udostępnione innym uprawnionym odbiorcom;
5) dane osobowe Wykonawcy będą również przetwarzane w celach archiwalnych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów (dokumentacja postępowania jest przechowywana przez co najmniej 5
lat licząc od 1 stycznia roku następującego po roku, w którym postępowanie zakończono; umowa jest przechowywana przez co
najmniej 10 lat licząc od 1 stycznia roku następującego po roku, w którym umowa została wykonana);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;*
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;**
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
a) Wymianie pokrycia z blachy stalowej ocynkowanej (układanej na rąbek stojący) na dachu kopertowym głównego korpusu
budynku – na analogicznie układane pokrycie z blachy tytanowo - cynkowej,
b) Wymianie zniszczonego pokrycia z papy na dachu płaskim południowego skrzydła budynku – na pokrycie z papy
termozgrzewalnej wraz z wymianą obróbek blacharskich i odwodnienia dachu z zastosowaniem blachy tytanowo –
cynkowej,
c) Wymianie opierzeń na ogniomurach – także z zastosowaniem blachy tytanowo – cynkowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
1) Cena – znaczenie: 60 %
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
--------------------------------------najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = -------------------------------------- x 100 pkt x 60%
--------------------------------------------cena badanej oferty
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do
SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać, czy wydłuży okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany)
okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 36 miesięcy.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następujących zasad:
- za zaoferowanie gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 60 miesięcy – 40 pkt
- za zaoferowanie gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 59 miesięcy – 20
pkt
- za zaoferowanie gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany
jest wykazać.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany
jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 200 000,00 zł (dwieście
tysięcy złotych),
4) Zdolność techniczna lub zawodowa.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje lub będzie dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. dysponuje lub wykaże,
że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która przez co najmniej 12
miesięcy kierowała robotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem wymianę/położenie pokrycia dachowego z papy
termozgrzewalnej.
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 1 zadanie w zakresie realizacji robót budowlanych polegających
na wymianie/położeniu pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej o wartości minimum 250 000,00 zł brutto na budynku
użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający zażąda:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załączniki nr 1 Formularz oferty
2. Załączniki nr 2 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału
3. Załączniki nr 3 Oświadczenie Podwykonawcy/Podmiotu dotyczące podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału
4. Załączniki nr 3a Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
5. Załączniki nr 4 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
6. Załączniki nr 5 Oświadczenie o aktualności inf. Zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust.1
7. Załączniki nr 6 Wykaz robót
8. Załączniki nr 7 Wykaz osób
9. Załączniki nr 8 Wzór umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10000,00 zł.
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Strzelinie numer rachunku 07 9588 0004 0000 7777 2000 0040. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W powyższym przypadku wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy fakturą
-jedną fakturą zaliczkową obejmującą co najmniej 2% wynagrodzenia umownego brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie terminu realizacji, technologii wykonania
przedmiotu umowy, wystąpienia robót, których na etapie projektowania nie można było przewidzieć, w formie pisemnej pod
rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn niezależnych od Stron, których nie można było
przewidzieć na etapie zawarcia umowy, w szczególności: znaleziska archeologiczne lub niewypałów i niewybuchów,
2) stwierdzenia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy między innymi w związku
ze stwierdzeniem w trakcie realizacji budowy braków, pomyłek lub błędów w dokumentacji,
3) przedłużających się postępowań administracyjnych związanych z realizacją przedmiotu umowy,
4) niekorzystnych warunków atmosferycznych, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania,
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,
6) wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót
będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującymi na dzień
odbioru ostatecznego robót wykonania przedmiotu Umowy,
7) w zakresie terminu realizacji - wystąpienia opadów deszczu lub niskich temperatur uniemożliwiających wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie umową i sztuką budowlaną,
8) Z powodu siły wyższej np. działań wojennych , aktów terroryzmu, wojny domowej, klęski żywiołowej (huragan, powódź,
trzęsienie ziemi, bunty, niepokoju, strajki, nawalny deszcz, śnieżyca uderzenia pioruna , gradobicie, epidemie, pożary, o
czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw.
9) zmiana zasad programu „Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków, w tym terminów i zasad
płatności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.