Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00195478/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14c0cb30-2be7-4326-9a4c-e2414049bf711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa trumien wykonanych wg projektów Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c0cb30-2be7-4326-9a4c-e2414049bf71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195478
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUKS/06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 11 modeli nowych trumien, w tym 10 modeli trumien grzebalnych i 1 modelu trumny kremacyjnej, wykonanych przez Wykonawcę wg projektów własnych Zamawiającego.
1.2. Dostawa obejmuje sukcesywne (w zależności od potrzeb i zamówień Zamawiającego ) dostarczenie trumien w ilości, terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a w szczególności:
a) zakup następujących modeli trumien:
- trumna grzebalna model nr 6 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 6 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 7 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna kremacyjna model nr 7K wykonana w drewnie miękkim (topola)
- trumna grzebalna model nr 8 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 8 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 10 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 10 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 11 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 11 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 11.1 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 11.1 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 12 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 12 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 14 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 14 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 15 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 15 wykonana w drewnie twardym (dąb)
- trumna grzebalna model nr 17 wykonana w drewnie miękkim (topola lub olcha)
- trumna grzebalna model nr 17 wykonana w drewnie twardym (dąb)
b) dostawę trumien pojazdem Wykonawcy na jego koszt, umożliwiającym rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego znajdującym się w siedzibie Zakładu Pogrzebowego „ANIOŁ” przy ul. Wiosny Ludów 3 w Środzie Wielkopolskiej, w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00, po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym dokładnego terminu dostawy.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 39296100-4 (trumny)
1.4. Zamawiane trumny winny być wykonane zgodnie z projektami własnymi Zamawiającego, których szczegółowy opis zawiera SWZ II obejmujący :
1.4.1 SWZ II - Szczegółowy OPZ _opis trumien zawierający opis poszczególnych modeli trumien nr 6,7,7K,8,10,11,11.1,12,14,15,17, na który każdorazowo składają się :
- część graficzna (rysunki techniczne dot. danego modelu, jednostka miary: mm) obejmująca rysunki techniczne elementów trumien oraz frezów,
- część opisowa (specyfikacja techniczna wykonania modelu trumny) obejmująca szczegóły dot. wykonania danego modelu trumny, m.in.: dane ogólne w tym grupy materiałowe (gatunki drewna), parametry techniczne elementów drewnianych, akcesoria montażowe, akcesoria wykończeniowe, powłoki malarskie w tym grupy kolorystyczne drewna twardego i drewna miękkiego, sposób wykonania
1.4.2 SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe oraz
1.4.3 SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
1.5. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie i realizowanych dostawach innych asortymentów drewna niż wymienione w specyfikacji technicznej modeli trumien.
1.6. Dostawca każdorazowo winien wraz z wykonaną dostawą dostarczyć fakturę VAT zawierającą w treści dokładną specyfikację dostarczonego asortymentu tj. określenie modelu trumny, grupę materiałową, sortyment drewna w niej zastosowany, grupę kolorystyczną z wybranym odcieniem oraz typem powłoki malarskiej oraz ilości dostarczonych sztuk.
1.7. Za moment realizacji dostawy strony przyjmują każdorazowe wydanie dostarczonego asortymentu w siedzibie Zakładu Pogrzebowego „ANIOŁ” przy ul. Wiosny Ludów 3 w Środzie Wielkopolskiej.
1.8. Liczba trumien w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji wskazane w formularzach asortymentowo-cenowych ( SWZ II) obejmują wszystkie, przewidziane w specyfikacji technicznej danego modelu, kolory, odcienie i typy powłok malarskich w ramach grup kolorystycznych przewidzianych w specyfikacji technicznej danego modelu trumny.
1.9. Zamawiający składając sukcesywne zamówienia na dostawę partii trumien każdorazowo określi ilość trumien danego modelu wraz ze wskazaniem grupy materiałowej oraz grupy kolorystycznej z wybranym odcieniem i typem powłoki malarskiej.
1.10. Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia, która wskazana została w SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji i obejmuje cały asortyment szczegółowo tam wymieniany, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia, który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) oraz zamówienie objęte prawem opcji, który został określony w SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe. Przy ocenie złożonej oferty, Zamawiający będzie oceniał wartość oferty obejmującej łącznie wartość brutto zamówienia podstawowego oraz wartość brutto zamówienia objętego prawem opcji.
1.11. Ilości minimalne, których realizacje Zamawiający przewiduje w całości (zamówienie podstawowe) określone zostały w SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe, ilości maksymalne stanowiące górną granice potrzeb zamawiającego (prawo opcji) określone zostały w SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji.
1.12. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.13. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nieprzekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.
1.14. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw trumien objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego.
1.15. Dostawy trumien zamawiane w ramach realizacji prawa opcji realizowane będą na takich samych warunkach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym.
1.16. Cena jednostkowa trumien zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena w zamówieniu podstawowym. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje cenę jednostkową trumien
w ramach prawa opcji inną niż w zamówieniu podstawowym.
1.17. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu wskazanego w SWZ, odpowiadającego wymaganiom jakościowym Zamawiającego. Asortyment niespełniający wymagań jakościowych nie zostanie przyjęty i musi zostać wymieniony na właściwy w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia nieprawidłowości potwierdzonego w treści protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy, stanowiącego załącznik do faktury VAT, zawierającego odpowiednią adnotację stwierdzającą rodzaj uchybienia. Wszystkie koszty wymiany ponosi Wykonawca.
1.18. Na spodzie trumny od strony zewnętrznej wykonawca winien umieścić w sposób trwały, uniemożliwiający jego usunięcie, oznaczenie trumny, które winno zawierać nazwę producenta, model i datę dostawy .
1.19. Gwarancja na oferowane trumny musi obejmować okres minimum 12 miesięcy na czas ich magazynowania liczony od daty bezusterkowego odbioru. Gwarancja będzie obejmowała: szczelność spodu (dna) trumny, wilgotność drewna zastosowanego do jej wyprodukowania, odbarwienie powłok malarskich, spasowanie elementów i łączeń trumny. W trakcie każdej dostawy Zamawiający będzie dokonywał pomiaru wilgotności drewna w dostarczanych trumnach. Wyniki pomiaru wilgotności odbiegające od wymagań Zamawiającego będą również odnotowywane w treści protokołu odbioru stanowiącego załącznik do faktury VAT.
1.20. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy dokumenty niezbędne do realizowania przez Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji. Dokumentem gwarancyjnym będzie faktura VAT .
1.21. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ II – Szczegółowy OPZ – opis trumien
2) SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie podstawowe
3) SWZ II – Szczegółowy OPZ - formularz asortymentowo-cenowy – zamówienie objęte prawem opcji
4) SWZ VI – Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492123,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492123,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492123,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Sibińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: PPU Marzena Sibińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271281558
7.3.4) Miejscowość: Kołdów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492123,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.