To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Racibórz: Dostawa papieru, tuszów i tonerów do urządzeń drukujących oraz innych materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu na rok 2010
Numer ogłoszenia: 46150 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8082 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski, Plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4597385, faks 032 4597386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, tuszów i tonerów do urządzeń drukujących oraz innych materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu na rok 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru, tuszów i tonerów do urządzeń drukujących oraz innych materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu na rok 2010. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części): zadanie nr 1 - dostawa białego papieru do kserokopiarek i drukarek, zadanie nr 2 - dostawa tuszów i tonerów do urządzeń drukujących, zadanie nr 3 - dostawa różnych, specjalistycznych materiałów biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa białego papieru do kserokopiarek i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX"
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX"
- Firma Handlowa TONEX Sławomir Gołąbek, ul. Kościelna 7, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18032,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17104,40
Oferta z najniższą ceną: 17104,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20666,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tuszów i tonerów do urządzeń drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. PLUS Wojciech Chojnacki, ul. Warszawska 10/12, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53278,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37151,44
Oferta z najniższą ceną: 37151,44 / Oferta z najwyższą ceną: 79109,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa różnych, specjalistycznych materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO-KOLOS Zakład Pracy Chronionej, ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9171,28
Oferta z najniższą ceną: 9171,28 / Oferta z najwyższą ceną: 9171,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z utwardzeniem terenu przy ul. Szkolnej 4 w Raciborzu".
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Wyk. usługi w postaci projektu opisowo - kartograficznego modernizacji ewid. gruntów i budynków dla 15obr. ewid. w jedn. ewid. Rudnik zwanego dalej Projektem wraz z udziałem w procedurze wyłożenia
- Rozbiórka budynku Krytej Pływalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- PRZEBUDOWA UL. WYGONOWEJ I UL. ZAKŁADOWEJ W RACIBORZU
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów, kodów i opasek termicznych
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych
- Sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Część I Dostawa materiałów biurowych Część II Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Leczenia Zaburzeń Osobowości i Nerwic - etap II - ZP-16/25
- "Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.