Ogłoszenie z dnia 2005-09-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa sprzętu komputerowego (5 zadań) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Ekonomiczna, do kontaktów: Tomasz Oprzędkiewicz, Dział Zamówień Publicznych, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 293-53-85, fax (012) 293-58-98, e-mail: oprzedkt@ae.krakow.pl, www.ae.krakow.pl/przetargi. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego (5 zadań). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego (5 zadań). - zadanie 1 - dostawa 43 komputerów stacjonarnych, - zadanie 2 - dostawa 46 komputerów przenośnych (notebooki/palmtopy), - zadanie 3 - dostawa drukarek, skanerów, monitorów, urządzeń sieciowych łącznie 79 pozycji, - zadanie 4 - dostawa programów i licencji programów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz podzespołów komputerowych, - zadanie 5 - dostawa 4 pozycji oprogramowania systemowego i licencji programów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Akademia Ekonopmiczna w Krakowie, ul. Rakowicka 27, ul. Sienkiewicza 4/5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1 - 4000,- zł; zadanie 2 - 5000,- zł; zadanie 3 - 2000,- zł; zadanie 4 - 800,- zł; zadanie 5 - 800,- zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki dodatkowe określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jak również warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-252-95/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.10.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie lub przelew na konto Akademii Ekonomicznej w Krakowie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, Budynek Główny, sala 26.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 1 - dostawa 43 komputerów stacjonarnych. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 2 - dostawa 46 komputerów przenośnych (notebooki/palmtopy). 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 3 - dostawa drukarek, skanerów, monitorów, urządzeń sieciowych, łącznie 79 pozycji. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadaenie 4 - dostawa programów, licencji programów komputerowych, urządzeń peryferyjnych oraz podzespołów komputerowych. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 5 - dostawa 4 pozycji oprogramowania systemowego i licencji programów. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





