Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-02
Kraków: Dobudowa w stanie surowym, do południowej fasady Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25, segmentu wejściowego dwukondygnacyjnego wraz z szybem windowym, pomieszczeniem portierni i wiatrołapem.
Numer ogłoszenia: 45342 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Praska 25, 30-329 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2660364, faks 012 2660364 w. 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa w stanie surowym, do południowej fasady Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25, segmentu wejściowego dwukondygnacyjnego wraz z szybem windowym, pomieszczeniem portierni i wiatrołapem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dobudowa w stanie surowym segmentu wejściowego w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie obejmuje: Wykonanie robót rozbiórkowych elementów kolidujących z dobudową ( balkony, wejście do budynku istniejącego ), wykonanie zamurowań otworów okiennych i drzwiowych w części dobudowywanej budynku istniejącego, wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbicia fundamentów w istniejącym budynku na odcinku części dobudowywanej, wykonanie robót fundamentowych, wykonanie robót murowych ścian, stropów oraz robót żelbetowych szybu windowego, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp na teren budynku w terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215210-2; 45221230-3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2, 45.22.12.30-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczął oraz zakończył w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane polegające na dobudowie szybu windowego wraz z klatką schodową do istniejącego budynku co najmniej 3 - kondygnacyjnego o wartości (netto) co najmniej 300 000 zł każda - znaczenie 50% 2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) posiadał w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie średnie zatrudnienie co najmniej 15 osób, 4) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 400 000,00 zł - znaczenie 50% 5) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000 zł, 6) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznym, tj. sporządzone według poniższego wzoru: Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania (rozpoczętych oraz zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 części IV ogłoszenia - wykaz powinien zawierać wartość robót, daty ich wykonania oraz miejsce wykonania, 4)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej trzy roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5)wykaz zawierający osobę lub osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o których mowa w części IV pkt 2 ogłoszenia, 6)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 posiadają uprawnienia budowlane, 8)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, 9)rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres, 10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6, 7 i 9, 10, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3, 5 i 8 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (lit. d), oraz dokument, o którym mowa w pkt 2, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Praska 25 30-329 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Praska 25, 30-329 Kraków, sekretariat (parter - wejście od ul. Czarodziejskiej).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
- Likwidacja oraz zabezpieczenie wyrobisk górniczych.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





