Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Strzyżów: Dostawa preparatów do żywienia
Numer ogłoszenia: 452966 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do żywienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa PREPARATÓW DO ŻYWIENIA w zakresie i ilości określonych w Części XVIII Szczegółowa specyfikacja - formularz asortymentowo-cenowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.00.00 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu 33.14.12.00 - Cewniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zaamwiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. przedstawią koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem (obrót produktami leczniczymi). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), sporządzone zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), sporządzone zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), sporządzone zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), sporządzone zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ogólny oferty Formularz asortymentowo-cenowy Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru załącznik nr 6 Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej załącznik nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w postanowieniach umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w m. Gogołów".
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1350 R Różanka - Grodzisko wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych'.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1323 R Frysztak - Gogołów - Klecie wraz z poprawą warunków bezpieczeństwa pieszych w m. Glinik Górny".
- Świadczenie usług pralniczych dla ZOZ Strzyżów
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
- Dostawa produktów farmaceutycznych (na 12 miesięcy)
- Dostawa cewników urologicznych
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.