To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Gdańsk: Zaprojektowanie i wykonanie remontu i przebudowy pomieszczenia nr 12 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57.
Numer ogłoszenia: 45143 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18223 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu i przebudowy pomieszczenia nr 12 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie remontu oraz przebudowy pomieszczenia nr 12 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57, a także serwis i konserwacja wraz z materiałami eksploatacyjnymi wszystkich instalacji i urządzeń, w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu oraz przebudowy pomieszczenia nr 12 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego wraz z instalacjami, które należy dostosować do potrzeb badań z wykorzystaniem aparatury badawczej, w tym selektora masowego, wraz z wymianą drzwi zewnętrznych oraz pracami towarzyszącymi. Podstawowe dane liczbowe: 1)powierzchnia całkowita - 98 m2, 2)kubatura brutto - 238 m3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dokumentację projektową, tj.: a)Koncepcja uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego; b)Projekt budowlany (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę), zawierający między innymi: projekt architektoniczno-budowlany; informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Projekt budowlany musi być opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. Projekt budowlany winien być sporządzony w 6 egz. Wykonawca dostarczy projekty budowlane dla potrzeb Zamawiającego w 2 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji dwg i pdf. Projekt musi posiadać niezbędne uzgodnienia i decyzje. Zamawiający udostępnia posiadane materiały do projektowania - załącznik nr 9 (do SIWZ). Wykonawca winien je przeanalizować i uzupełnić w niezbędnym do projektowania zakresie. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. ekspertyzy, badania, inwentaryzacja obiektu do celów projektowych, wykonanie odkrywek, uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwolenie na budowę, Wykonawca uzyska własnym staraniem i kosztem. Wszystkie wystąpienia z wnioskami do organów administracyjnych oraz do właścicieli sieci, urządzeń i obiektów w sprawie warunków i uzgodnień dokumentacji projektowej należy przesłać Zamawiającemu do wiadomości. Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu kopie wszystkich uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji niezwłocznie po ich otrzymaniu. Dokumentacja, tj. zaprojektowane systemy, materiały, urządzenia, technologia musi być uzgodniona z Zamawiającym. Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw; c)Projekty wykonawcze w formie odrębnych opracowań branżowych sporządzone w 5 egz; d)Kosztorys uproszczony z podaniem parametrów cenotwórczych (stawka roboczogodziny, stawki sprzętu, zysk, koszty pośrednie); e)Harmonogram realizacji robót; Wykonawca sporządzi projekty wykonawcze w 5 egz. i dostarczy dla potrzeb Zamawiającego w 3 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji dwg. i pdf. oraz kosztorys w 2 egz. w wersji papierowej i na płycie CD w wersji pdf i w programie kosztorysowym np. Norma; f)Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji zadania. 2)Roboty budowlano-montażowe i instalacyjne zgodnie z dokumentacją opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym, obejmujące m.in.: a)Branża budowlana, w tym: wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych na drzwi stalowe dwuskrzydłowe ciepłe, akustyczne wraz z ościeżnicą, wydzielenie z pomieszczenia nr 12 pomieszczenia nr 12B wraz z montażem drzwi, wymiana i poszerzenie drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 12 z korytarza, wykonanie nowych posadzek z wymianą warstw podposadzkowych, wykonanie niezależnego, zdylatowanego fundamentu w pomieszczeniu nr 12 pod kolektor masowy wraz z wykonaniem izolacji, wydzielenie śluzy powietrznej w pomieszczeniu nr 12B, wykonanie glazury na fragmentach ścian w rejonie instalacji wod.-kan., skucie niestabilnych tynków i wykonanie nowych tynków ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbami odpornymi na zmywanie z przygotowaniem podłoża, Roboty wykończeniowe, takie jak np. kolorystyka ścian, glazura, należy uzgodnić z Zamawiającym. b)Branża sanitarna, w tym: przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej w obrębie pomieszczeń z montażem instalacji dla potrzeb chłodzenia lasera, który będzie zamontowany w pomieszczeniu nr 12B, przebudowa instalacji c.o. w obrębie pomieszczeń z wymianą grzejników z zaworami termostatycznymi i zaworami odcinającymi na powrocie, wykonanie instalacji wentylacji z funkcją chłodzenia. Ponieważ są to pracownie naukowe należy zamontować urządzenia wentylacyjne zapewniające niski poziom głośności pracy. c)Branża elektryczna, w tym: przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, demontaż i wykonanie nowych tablic laboratoryjnych, wykonanie połączeń wyrównawczych, wykonanie zasilania pomieszczenia nr 12 i 12B z rozdzielnicy R5.1 do rozdzielnicy RL 12, doprowadzenie i rozprowadzenie instalacji teletechnicznej (telefonicznej, komputerowej) w pomieszczeniach nr 12 i 12B. 3)Serwis i konserwację wszystkich instalacji i urządzeń (w tym instalacji wod.-kan., instalacji wentylacji, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i słaboprądowych), wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie gwarancji - zgodnie z obowiązującymi przepisami i DTR urządzeń, nie rzadziej niż raz na kwartał, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: 2 godziny. Warunki prowadzenia robót: 1)Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót. 2)Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane. 3)Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 4)Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wszystkich szkód powstałych w obiekcie na skutek prowadzonych robót oraz doprowadzenia miejsc, z których będzie korzystał w trakcie prac, do stanu nie gorszego niż jaki zastał (również w zakresie estetyki). 5)Wykonawca nie ponosi kosztów dostawy mediów (woda, energia). Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 2 (do SIWZ). Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszelkie roboty, prace dodatkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itd. nieopisane lub niewymienione w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do przeprowadzenia z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej, itd. muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być uwzględnione w cenie oferty. Jeśli gdziekolwiek w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Wymagana gwarancja: co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa Sanicom Marcin Olszewski, Lniska, ul. Słoneczna 5, 83-330 Lniska, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 277000,04
Oferta z najniższą ceną: 277000,04 / Oferta z najwyższą ceną: 390000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





