Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Tychy: Przedmiotem zamówienia jest koordynacja wszelkich działań związanych z realizacją projektu Wszyscy Razem w ramach działania 7.1, poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 45126 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-22-71, faks 032 227-35-40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest koordynacja wszelkich działań związanych z realizacją projektu Wszyscy Razem w ramach działania 7.1, poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - pełnienie funkcji koordynatora projektu Zakres zadań koordynatora projektu: - nadzór nad prawidłową realizacją umowy zawartej z IP - terminowa i właściwa realizacja całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszelkich jego etapach - planowanie działań i wywiązywanie się z założonych w projekcie wskaźników - przygotowywanie sprawozdań okresowych, rocznych i końcowego - udział w przygotowaniu SIWZ dla potrzeb projektu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych - współpraca z realizatorami projektu - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, - przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej - informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - poddanie się i udział w kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - ocena działań i wydatkowanych środków - ewaluacja działań wykonawców - wsparcie dla pracowników socjalnych, uczestniczek i uczestników projektu w realizacji zadań kontraktów, umów - nadzór nad realizacją zadań biura projektu - opracowanie scenariusza filmu promującego najlepsze praktyki EFS - przygotowanie konferencji podsumowującej projekt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: -wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz miejsca wykonywania usług, wartości oraz przedmiotu wykonywanych usług, czas realizacji początek i koniec (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, - wymagane jest wykonanie co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - 2 w tym okresie. Za usługę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna pełnienie funkcji koordynatora w wdrażaniu projektu w OPS/PCPR o wartości powyżej 600 000 zł. finansowanych ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - udział w realizacji projektów w okresie ostatnich 3 lat wykonanych /wykonywanych co najmniej 3 finansowanych z EFS o wartości powyżej 500 000 zł. z podaniem nazwy i adresu zamawiającego oraz miejsca wykonania/wykonywania usług, stanowisko, czas realizacji początek i koniec, liczba godzin w projektach, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga, aby czas pracy w innych realizowanych projektach w których wykonawca bierze udział nie przekroczył 180 godzin miesięcznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów : a) wykaz informacji na temat kwalifikacji osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnej za świadczenie usługi, na temat kwalifikacji zawodowych i umiejętności, rodzaju wymaganych kserokopii dokumentów potwierdzających do wykonania zamówienia, załącznik do nr 4 do SIWZ, Wykonawca musi posiadać wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, psychologia, pedagogika, politologia - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania - ukończone kursy/szkolenia z zakresu funduszy UE - znajomość Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w Ośrodku Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie oraz Regionalnego ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącą Załącznik Nr1 do SIWZ, - projekt umowy zlecenia załącznik nr 6
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-100 Tychy ul.Budowlanych 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-100 Tychy ul.Budowlanych 59.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wszyscy Razem.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Budowa pergoli na terenie Cmentarza Komunalnego Wartogłowiec w Tychach - III postępowanie
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bibliotecznej 34/79 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 20 01 10- odzież oraz odpadu o kodzie 200111- odzież "
- "Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 02 - złom z gabarytów"
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





