Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Wrocław: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych
Numer ogłoszenia: 4416 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663025, faks 71 7663027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydane na podstawie koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) ważnej do końca trwania umowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe: - Legitymację pracownika zabezpieczenia technicznego, - Autoryzację do konserwacji systemów klasy S.A. - 4 i S.A. - 3 /stopni 3 i 4/, - odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli co najmniej POUFNE, wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych niezbędne do wykonania zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają poniższe wymagane uprawnienia zawodowe: - Legitymację pracownika zabezpieczenia technicznego, - Autoryzację do konserwacji systemów klasy S.A. - 4 i S.A. - 3 /stopni 3 i 4/, - odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnej o klauzuli co najmniej POUFNE, wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych niezbędne do wykonania zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 siwz); - pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika, wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4229
ul. Poznańska 58,50-984 Wrocław
fax: 71/7663087
Wersja papierowa siwz płatna:65 zł + opłatę wg cennika Poczty Polskiej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4229 ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław bud. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Skład Poznańska Wrocław, MSS Polska Nowa Wieś, Skład Milicz, Skład Jastrzębie, RWT Jastrzębie, WT Oleśnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Skład Krapkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Skład Duninów, Potok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Skład Nowogród Bobrzański, Radnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Skład Skwierzyna, Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Skład Skwierzyna filia Biedrusko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy elektronicznych urządzeń systemów stosowanych w technicznej ochronie obiektów wojskowych, wg zestawienia, określonego w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.