Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb49220a-8eb4-449f-a6d7-39c226c7af6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021715/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.64.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego na 15 pojazdach służących do zbiórki i transportu odpadów. W zakresie przedmiotu zamówienia jest dostawa urządzeń oraz systemu, montaż urządzeń, demontaż w czasie wskazanym przez Zamawiającego, demontaż i ponowny montaż urządzeń na zamiennych pojazdach, a także przeszkolenie Pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi systemu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.2.6.) Główny kod CPV: 32441100-7 - Telemetryczny system nadzoru
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32441300-9 - System telemetryczny
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu zdalnego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu mobilnego
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował , w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 dostawy wraz z wdrożeniem urządzeń systemu wizyjnego służącego do nadzoru min. 10 pojazdówodpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ, potwierdzone stosownymi referencjami.
W przypadku, gdy zamówienia są w trakcie realizacji Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać, że umowa/kontrakt zrealizowane do dnia, w którym upływa termin składania ofert, spełniają minima ilościowe określone powyżej.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
wykazu dostaw lub usług lub dostaw z usługą wykonanych, a w przypadku
świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ilości
obsługiwanych pojazdów, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te realizacje
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług lub dostaw
z usługą wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz winien dotyczyć tych realizacji, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został opisany w § 12 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507, z 2025 r. poz. 172)
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1509G W ZAKRESIE WYKONANIA CHODNIKA, KANAŁU TECHNOLOGICZNEGO, OŚWIETLENIA I BUDOWY KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. DŁUGIEJ W STARZYŃSKIM DWORZE."
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 2 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych będących wycofanymi z użytku. "
- "Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. Alojzego Stenzla w Strzelnie w podziale na II części".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
- Zakup urządzeń zabezpieczających przed atakami na infrastrukturę techniczną ujęć wody.
- Szkoły nowych możliwości w Gminie Mirsk - wsparcie szkolnictwa podstawowego !
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Telemetryczny system nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





