eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiPełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwąPrzebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Solec Kujawski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II
Numer ogłoszenia: 440798 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie usługi nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), nad robotami budowlanymi w następującym zakresie:wymiany pokrycia dachu nad widownią (rozbiórka warstw pokrycia, demontażu płyt żelbetowych, ułożenia elementów nośnych z blachy trapezowej, wykonania izolacji termicznej z wełny oraz pokrycia z papy zgrzewalnej) wraz z niezbędnymi obróbkami i odwodnieniem dachu, docieplenia połaci oraz wykonania nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na pozostałych fragmentach dachu wraz z obróbkami i odwodnieniem dachu oraz niezbędnymi naprawami kominów,wykonania murów oporowych oraz konstrukcji tarasu od strony wejścia głównego budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, docieplenia ścian zewnętrznych oraz wykonania prac elewacyjnych (wyprawa tynkarska oraz okładzina z płytek klinkierowych), osadzenia parapetów zewnętrznych, wymianie drzwi zewnętrznych, dostawie i montażu okien piwnicznych, wykończenia tarasów i schodów zewnętrznych, montażu balustrad itp., demontażu elementów wykończenia sali widowiskowej i sceny (boazeria ścienna, posadzka drewniana, fotele, oświetlenie, kotara wraz z systemem przesuwu, konstrukcja podestu scenicznego, konstrukcja stalowa przesuwna ekranu kinowego itd.) wraz z wywozem i utylizacją,opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu aranżacji wnętrz obiektu (sala widowiskowa, galeria na I piętrze, holl wejściowy, sanitariaty, komunikacja oraz pomieszczenia kawiarni);opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu akustyki sali widowiskowej oraz studia nagrań w pomieszczeniu 0.42;robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynki i wyprawy ścienne, posadzki wraz z warstwami izolacji, okładziny ścienne, sufity podwieszone, parapety wewnętrzne, stolarka drzwiowa, balustrady i pochwyty wewnętrzne, prace malarskie itd.), w tym prac objętych projektem aranżacji i akustyki;demontażu, wywozu i utylizacji istniejącej rozdzielni elektrycznej wraz z likwidacją okablowania; wykonania nowych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej wraz z rozdzielnią elektryczną i wewnętrzną linią zasilającą, teletechnicznych;wykonania i uruchomienia węzła cieplnego; opracowania projektów i ich uzgodnienia z gestorem sieci w zakresie przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia wód deszczowych wraz z budową tych przyłączy,opracowania świadectwa energetycznego obiektu;wykonania prac zagospodarowania terenu wraz z budową oświetlenia zewnętrznego, zjazdami na drogę publiczną,uzyskania pozwolenia na użytkowanie; opracowania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku cd;serwisowania dostarczonych urządzeń, zgodnie z wymogami określonymi przez producentów przez okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia. Z zakresu prac wykończeniowych Zamawiający wyłączył: dostawę urządzeń wyposażenia kuchni (należy wykonać jedynie instalacje wewnętrzne i podejścia do urządzeń)prace wykończeniowe (malarskie, glazura ścian i podłóg) w pomieszczeniach 0.1 - 0.8 oraz 0.11-0.21 (piwnica), 1.1 - 1.6 oraz 1.20 - 1.21 (parter), 2.1 - 2.4 (piętro)Wykonawca winien uwzględnić w ofercie możliwość zwiększenia zakresu sprawowanego nadzoru inwestorskiego o roboty uzupełniające, polegające na wykonaniu robót wykończeniowych w pomieszczeniach 1.1 oraz 2.1 (kawiarnia - parter i antresola) z dostawą schodów ze stali nierdzewnej, elementów balustrad ze stali nierdzewnej z wypełnieniem szkłem laminowanym bezpiecznym VSG oraz wykończeniu pomieszczeń przyległych (1.2 - 1.5 oraz 1.20 i 1.21 na parterze i 2.2 na piętrze) w zakresie wykończenia ścian (wyprawa gipsowa i malowanie) i posadzek. Roboty te Zamawiający może zlecić wykonawcy robót budowlanych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6) ustawy Pzp.Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego:reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej,sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów budowlanych, instalacyjnych, urządzeń a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie a także materiałów niezgodnych z ofertą Wykonawcy i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego,sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych,potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrola zaawansowania prac, sprawdzanie przedmiarów, kosztorysów w tym również kosztorysów na roboty dodatkowe oraz merytoryczne potwierdzenie zgodności faktur z umową na roboty budowlane,organizacja i prowadzenie spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą, Zamawiającym oraz Nadzorem Autorskim,współudział w tworzeniu i egzekwowanie harmonogramu inwestycji oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach wynikających w trakcie realizacji robót mogących mieć wpływ na terminową realizację zadania,współpraca z Nadzorem Autorskim,uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w czynnościach związanych z ujawnieniem wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrola ich usunięcia przez wykonawcę zadania. Okres gwarancji i rękojmi zadania ustalony jest na 60 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót.Szczegółowe wymagania Zamawiającego, określające obowiązki Wykonawcy podczas pełnienia nadzoru inwestycyjnego określa załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 3.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 5) ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548 W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usług kompleksowego nadzoru wielobranżowego (branża budowlana, instalacyjna w zakresie robót elektrycznych i teletechnicznych, instalacyjna w zakresie robót wod-kan, co i wentylacji) przy budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.500,00 m2 każdy.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami o kwalifikacjach opisanych poniżej: Inspektor Nadzoru branży budowlanej pełniącego ponadto funkcję koordynatora zespołu, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, minimalny staż pracy od uzyskania uprawnień5 lat. Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) obiektów kubaturowych o kubaturze łącznej min. 20.000 m3 . Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej (min. 1 osoba) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych. Minimalny staż pracy od uzyskania uprawnień 4 lata Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub kierownika robót branżowych na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) obiektów kubaturowych o łącznej kubaturze min. 15.000 m3 . Inspektor Nadzoru branży elektrycznej z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w specjalności telekomunikacyjnej.Minimalny staż pracy od uzyskania uprawnień 4 lata Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub kierownika robót branżowych na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) obiektów kubaturowych o łącznej kubaturze min. 15.000 m3 . Inspektor Nadzoru branży instalacyjnej z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej. Minimalny staż pracy od uzyskania uprawnień 3 lata. Pełnił funkcję Inspektora Nadzoru lub kierownika robót branżowych na dwóch zadaniach dotyczących budowy (przebudowy) obiektów kubaturowych o łącznej kubaturze min. 10.000 m3 . Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez 1 osobę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców (zał. nr 7 do SIWZ),W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:Zmiana terminu wykonania umowy:Zgoda Instytucji Zarządzającej RPO WK-P na przedłużenie terminu zakończenia realizacji Projektu pn.Przebudowa Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim dofinansowanego ze środków EFRR,zmiana terminów realizacji zadania przez wykonawcę robót budowlanych spowodowana czynnikami określonymi szczegółowo w umowie z wykonawcą m.in. wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót temperatura, opady, wiatr, działanie sił natury, które zostały uznane na stan klęski żywiołowej, przed którymi Wykonawca nie mógł w racjonalny sposób poczynić zabezpieczenia, ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, zlecenie robót uzupełniających, konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, gdy wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc, gdy ogłoszono likwidację lub rozwiązanie firmy wykonawcy, wskutek odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych ,Zmiana zakresu robót:ograniczenie zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi, spowodowane brakiem środków finansowych, wprowadzeniem zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, koniecznością wykonania robót zamiennych lub dodatkowych przez wykonawcę robót budowlanych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, KSP, Inspekcji sanitarnej itp.likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,Wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc;Zmiana wartości zamówienia w przypadku braku środków finansowych, ich zwiększenia lub zmniejszenia czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,w przypadku zlecenia wykonawcy robót budowlanych robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym w kwocie wyższej niż 30% ceny zamówienia podstawowego,w przypadku zmiany terminu realizacji zadania przez wykonawcę robót budowlanych spowodowaną czynnikami określonymi szczegółowo w umowie z wykonawcą powodującej wydłużenia czasu realizacji zadania inwestycyjnego powyżej 3 miesięcy poza termin 30.10.2014 r., likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,Wykonawca przerwał realizację robót i przerwa ta trwa dłużej niż 1 miesiąc; Inne:zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego,zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych.Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy Podwykonawca, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności zmiany i jej uzasadnienie.Warunkiem wprowadzenia w.w zmian będzie ich pisemne uzasadnienie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 7. Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy działanie 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.