Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Olsztyn: Usługa wykonania badania ewaluacyjnego na temat : Zapotrzebowanie na wsparcie w ramach komponentu regionalnego PO KL w kontekście prognozowanej sytuacji na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 436178 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania badania ewaluacyjnego na temat : Zapotrzebowanie na wsparcie w ramach komponentu regionalnego PO KL w kontekście prognozowanej sytuacji na rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania ewaluacyjnego na temat : Zapotrzebowanie na wsparcie w ramach komponentu regionalnego PO KL w kontekście prognozowanej sytuacji na rynku pracy 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 2.1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, w tym jedną o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto, polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego programu/ów współfinansowanego/ych ze środków publicznych i/lub przeprowadzeniu ekspertyzy/analizy/badania w zakresie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju/regionu 2.2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zespołem badawczym, składającym się co najmniej z czterech osób, w tym : a) kierownikiem zespołu, posiadającym doświadczenie w kierowaniu zespołem badawczym, tj. kierował przynajmniej dwoma badaniami, w tym jednym o wartości nie mniejszej niż 75 000 zł brutto, w zakresie programów/projektów współfinansowanych ze środków publicznych, w tym co najmniej jednym ze środków Unii Europejskiej. Doświadczenie zostanie ocenione na podstawie wymienionych w wykazie badań, jakimi kierowała dana osoba ( załącznik nr 7a do SIWZ) b) zespołem realizującym badanie w skład którego wchodzą osoby, które posiadają: -doświadczenie w zakresie programowania i/lub zarządzania i/lub ewaluacji programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, -doświadczenie w zakresie stosowania metod i technik prowadzenia badań ilościowych, -doświadczenie w zakresie stosowania metod i technik prowadzenia badań jakościowych, -doświadczenie w opracowywaniu analiz i/lub ekspertyz i/lub badań z zakresu rozwoju społeczno-gospodarczego (z wyłączeniem usług audytowych), -doświadczenie w opracowywaniu analiz i/lub ekspertyz i/lub badań dotyczących rynku pracy (z wyłączeniem usług audytowych). Zamawiający wymaga by powyższe kwalifikacje zawodowe kumulatywnie spełniały w zespole wskazanym w § 7 ust. 1, pkt. 2) ppkt. 2.2) lit. b) co najmniej trzy osoby. Zamawiający nie dopuszcza, by w minimalny skład zespołu wchodziły osoby, które nie spełniają żadnych z powyżej wymienionych kwalifikacji. Doświadczenia w zakresie programowania i/lub zarządzania i/lub ewaluacji programów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w zakresie stosowania metod i technik prowadzenia badań ilościowych i jakościowych, w opracowywaniu analiz i/lub ekspertyz i/lub badań z zakresu rozwoju społeczno-gospodarczego (z wyłączeniem usług audytowych), w opracowywaniu analiz i/lub ekspertyz i/lub badań dotyczących rynku pracy (z wyłączeniem usług audytowych) zostaną ocenione na podstawie wymienionych w wykazie badań, jakie realizowały te osoby (załącznik nr 7b do SIWZ). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 3.1) Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszą niż 75 000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 8 SIWZ - zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ ; 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ - tylko w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie ( dotyczy również spółek cywilnych/konsorcjum). 4)Wykaz usług spełniający wymagania określone w § 7 ust. 1 pkt. 2 ppkt 2.1) SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. Do każdej wykonanej usługi (podanej w wykazie) należy przedstawić dokument, potwierdzający należyte jej wykonanie. 5)Wykaz osób spełniający wymagania określone w § 7 ust. 1 pkt. 2 ppkt 2.2) lit. a) i b) SIWZ - załącznik nr 7a do SIWZ oraz załącznik nr 7b do SIWZ 6)Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (spełniające wymagania określone w § 7 ust. 1 pkt. 3 ppkt 3.1) 2.Podmiot zagraniczny. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mają być składane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - koncepcja badania - 20
- 3 - metodologia badania - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1, pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa wraz z montażem 25 szt. nowych zestawów uprzywilejowania w 25 pojazdach w policyjnej wersji "nieoznakowany"
- Przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych nr 1, 2 i 2A, 4, 5A przy ul. Nowowiejskiego 7 w Olsztynie
- Testy penetracyjne sieci i webaplikacji
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1447N na odcinku od drogi 1428N do msc. Swobodna
- ZPO.272.1.12.2025 Sukcesywne dostawy części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/24/2025 Sukcesywne usługi poligraficzne w zakresie: redakcja techniczna, łamanie, dwie [ 2 ] korekty, druk książek i czasopism o tematyce teologicznej wraz z transportem
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (2 części)"
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Usługi poligraficzne (druki ulotne, zwarte i wielkoformatowe)
- Opracowanie, druk i dostawa broszur informacyjnych
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.