eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Brzeziny: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH
Numer ogłoszenia: 43596 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brzezinach , ul. M.C. Skłodowskiej 6, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742002, faks 046 8742606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozb.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM BIELIZNY, ORAZ CZYSZCZENIE CHEMICZNE ASORTYMENTU NIE NADAJĄCEGO SIĘ DO PRANIA WODNEGO - DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEZINACH SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy) dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie, suszenie w suszarkach bębnowych i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne i dezynfekcja asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem - asortyment przeznaczony do prania - zwany dalej bielizną, Szacunkowa ilość bielizny przeznaczonej do prania w okresie 36 miesięcy wynosi:104.000 kg, w tym: - bielizna pościelowa - 95.500 kg, - ubrania: lekarskie, odzież szpitalna, szlafroki itp. - 3 000 kg, - poduszki, koce, kołdry - 3 500 kg - firany, zasłony, ręczniki, obrusy, ścierki itp. - 1 500 kg. - materace - 500 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym zakresie : dokument wydany przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny potwierdzający spełnienie wymagań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213, poz. 1568) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. nr 40, poz. 469). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie: W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich 3 lat Przed upływem terminu składania ofert dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia i wartości stanowiącej nie mniej niż 100 tys. każda zł wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie podanej usługi w załączniku do specyfikacji oraz przedłożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w tym zakresie : Oświadczenie stosowne do art. 26 ust. 2b uPzp. Jeżeli w oświadczeniu Wykonawca wskaże, że zgodnie z art. 26 ust. 2b polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie : Oświadczenie stosowne do art. 26 ust. 2b uPzp. Jeżeli w oświadczeniu Wykonawca wskaże, że zgodnie z art. 26 ust. 2b polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł, - Oświadczenie b) Posiadają ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500.000 zł, obejmującą usługi pralnicze, w szczególności z klauzulą przenoszenia chorób zakaźnych oraz czyszczenie chemiczne - polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , będącej przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku w zakresie pkt 4 a) będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia , natomiast pkt. 4 b) na podstawie przedłożonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Dokument prawa własności lokalu, w którym będzie realizowane zamówienie, lub aktualną umowę najmu lokal (okres najmu lokalu nie może być krótszy niż okres, na który ma być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Badania mikrobiologiczne, co najmniej 2 - jedno z 2009 r. i jedno z 2010 r. potwierdzające skuteczność dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej, noworodkowej i operacyjnej. 12. Badania mikrobiologiczne potwierdzające skuteczność procesu dezynfekcji wózków do transportu bielizny - minimum 2 badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 13 .Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji zgodnie z wymogami SIWZ - minimum 2 badania potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę. Należy przedłożyć badania mikrobiologiczne bielizny ogólnoszpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, badania powierzchni pralni (podłoga, ściany), wykonane w pralni Wykonawcy i potwierdzone przez Stację Sanitarno Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji wystawione w terminie nie późniejszym niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 14. Badania czystości mikrobiologicznej automatycznego urządzenia do prasowania i odpylania ubrań operacyjnych, automatycznej składarki do fartuchów operacyjnych (co najmniej 2 badania jedno z roku 2009 i jedno z 2010 r)potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawniony podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca. 15 Badania czystości mikrobiologicznej (co najmniej 2 badania) potwierdzające skuteczność czyszczenia chemicznego, wykonane w roku 2009 r jedno badanie oraz jedno badanie wykonane w 2010 r. potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno -Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listę laboratoriów badawczych. Oferenci mający siedzibę poza terenem polski muszą dołączyć badania innego uprawnionego podmiotu, stosownego dla kraju, w którym ma siedzibę Wykonawca.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, . - po upływie stałości cen (12 miesięcy ) obowiązywania umowy zmianę ceny ofertowej o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w roku poprzednim, zgodnie z komunikatem ogłaszanym przez Prezesa GUS, Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozb.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 95-060 Brzeziny, ul. M.C.Skłodowskiej 6, Sekcja zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 95-060 Brzeziny, ul. M.C.Skłodowskiej 6, Sekcja zamówień publicznych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.