eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzezinyDostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Brzezinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001217434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbrzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbrzeziny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00467299/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu „Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”,

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. lub poczty elektronicznej sekretariat@zsbrzeziny.pl (nie dotyczy składania ofert)
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Aleksandra Głodek adres e-mail: l sekretariat@zsbrzeziny.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk Przeglądaj postępowania / konkursy").
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie eZamówienia: ocds-148610-fd251365-2693-48ec-9638-65ee4b7b3c4d
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowe https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy".
8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
CDN w SWZ w Rozdziale XII. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I
ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w SWZ oraz załączniku nr 7 - wzór umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP/1/PZ/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część 1 - „Dostawa klocków edukacyjnych do zajęć z programowania”
W tym:
1. Zestaw klocków edukacyjnych do tworzenia opowieści – 3 zestawy.
2. Zestaw klocków edukacyjnych –podstawowy – 3 zestawy.
3. Zestaw klocków edukacyjnych 2 – 3 zestawy.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNE. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 – „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć sportowych”
w tym:
1. Bieżnia elektryczna - 2 szt.
2. Rower Mechaniczny– 1 szt.
3. Hula -hop masujący z magnesami -6 szt.
4. Stepper skośny z linkami – 2 szt.
5. Stepper do aerobiku -10 szt.
6. Piłka gimnastyczna orzeszek - 6 szt.
7. Piłka gimnastyczna - 4 szt.
8. Wałek fitness – 11 szt.
9. Zestaw gum do ćwiczeń 3 w komplecie - 4 komplety.
10. Kettlebell regulowany– 5 szt.
11. Hantle chromowane 2 szt. – 5 kompletów
12. Hantle chromowane 2 szt.(6kg) – 5 kompletów
13. Mata do yogi – 11 szt.
14. Wałek podwójny – 11 szt.
15. Platforma wibracyjna – 2 szt.
16. Rower fitness – 1 szt.
17. Zestaw piłek do masażu 3 szt.- 4 komplety.
18. Piłka do balansowania – 2 komplety.
19. Zestaw hantli winylowych ze stojakiem – 2 komplety
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część 3 - Dostawa pomocy materiałów i sprzętu dydaktycznego do zajęć ekologicznych i wyrównawczych.
W tym:
1. Zestaw do robienia świec- 10 szt.
2. Zestaw: Długopis drukarka 3D + 115 m filamentu -10 szt.
3. Zestaw do robienia Slime – 5 kompletów.
4. Mega zestaw do robienia dużych baniek mydlanych – 2 komplety.
5. Taca - talerz podstawka na żywność – 16 szt.
6. Taca kuchenna tacka do serwowania , taca na żywność 30X20 cm czarna
- 15 szt.
7. Wosk sojowy 1 kg – 1 szt.
8. Baza mydlana -2kg - 2 szt
9. Agar 500g – 4 szt.
10. Zestaw barwników do zabaw kreatywnych 3x200 ml. - 3 zestawy.
11. Aktywator do slime 1L – 3 szt.
12. Płyn do dużych baniek mydlanych 5 L– 2 szt.
13. Klej PVA biały do papieru Slime Xl 5 L - 2 szt.
14. Knoty do świec 100 szt. – 2 komplety.
15. Zestaw na warsztaty mydlane dla 20 osób-– 2 komplety.
16. Zestaw do robienia musujących kul kąpielowych – 10 kompletów.
17. Fartuch laboratoryjny damski na zatrzaski- 9 szt.
18. Biologia - zestaw odczynników do Nowej Podstawy Programowej kl. 5-8 Szkoły podstawowej – 1 szt.
19. Chemia- zestaw odczynników do Nowej Podstawy Programowej kl. 7 i-8 Szkoły podstawowej – 1 szt.
20. Modułowe Pracownie przyrodnicze - moduł Powietrze – 2 komplety.
21. Modułowe Pracownie przyrodnicze - moduł Energia – 2 komplety.
22. Modułowe Pracownie przyrodnicze- moduł Woda – 2 komplety.
23. Zestaw klasowy od badania czystości wody i powietrza- 2 komplety.
24. Wyprawa dla dziecka zdolnego – 4 komplety
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Część 4 - Dostawa mebli do sal lekcyjnych.
W tym:
1. Sala szkolna z mobilnymi stołami – 1 komplet
2. Sala szkolna z mobilnymi stołami – 1 komplet
3. Mobilna sala szkolna – 1 komplet
4. Szafa do przechowywania pomocy do zajęć sportowych -2 szt.
5. Szafa na szkło laboratoryjne z szufladami/szafa chemiczna – 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Część 5 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z kreatywności artystycznej.
W tym:
1. Zestaw klasowy rurki – 1 zestaw
2. Dzwonki – 1 zestawy
3. Kij deszczowy 10 cm 39’’– 1 zestaw
4. Bęben ramowy 20’’x 3’’ – 1 szt.
5. Wózek zabudowany – 1 szt.
6. Bęben eteryczny – 1 szt.
7. Kalimba 17 Blaszek – 2 zestawy
8. Zwiewne chusty od rytmiki – 4 komplety.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

f) Część 6 - Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z arteterapii
W tym:
1. Tabety 10,9‘’ + rysik – 12 szt,
2. Etui na tablety – 12 szt.
3. Ładowarki sieciowe do tabletów – 12 szt,
4. Folie ochronne do tabletów – 12 szt,
5. Monitor interaktywny i statyw- 2 szt. (65 cali)
6 Monitor interaktywny i statyw- 2 szt. (76 cali)
7 Interaktywna pomoc dydaktyczna do zabaw ruchowych – 1 szt
8 Robot edukacyjny - 1 szt.
9. mata edukacyjna dedykowana dla robota – 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SWZ – formularz dodatkowy do oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

30231300-0 - Monitory ekranowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków
w poszczególnych kryteriach oceny ofert ( C+G+S).

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a) Kryterium CENA. Waga kryterium - 60 punktów

Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu:

Cmin
C = ----------------------------x 60
C bad.
gdzie:

C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. - cena (brutto) oferty badanej

b) Kryterium – TERMIN GWARANCJI. Waga kryterium – 30 punktów (G)

W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:

- minimalny okres udzielonej gwarancji – 24 m-ce
- maksymalny okres udzielonej gwarancji – 48 m-cy
Okres gwarancji 24 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 32 miesięcy - 10 pkt
Okres gwarancji 40 miesięcy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 miesięcy - 30 pkt

Kryterium okresu udzielonej gwarancji oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 8 m-cy.
Zaoferowanie gwarancji krótszej niż 24 m-cy będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP. W przypadku podania okresu dłuższego, niż ten wynikający
z punktacji będzie skutkowało przyznaniem punktów opartych na okresie wskazanym w zestawieniu. Przykładowo: wskazany w ofercie okres gwarancji i rękojmi 50 miesięcy będzie skutkował przyznaniem 30 pkt.

c) Kryterium - ASPEKTY SPOŁECZNY. Waga kryterium – 10 punktów (S)

W powyższym kryterium ocenie zostanie poddana deklaracja zaangażowania do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium (maksymalnie 10 punktów).
Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie według następującej zasady:
1. W przypadku braku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych – Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
2. W przypadku zadeklarowania zatrudnienia/oddelegowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w ilość min 1 osoby – Wykonawca otrzyma – 10 pkt.

Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zadeklarował zaangażowania do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych i nie przyzna punktów w przedmiotowym kryterium.
Cdn w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.\
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, aktualizujące informacje w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086),z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SWZ.
2 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ.
3 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika
(o ile upoważnienie to nie wynika
z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej
samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio
w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14
lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być
uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum),
do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
5 Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów (
załącznik nr 5 do SWZ).
6 Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy, o ile dotyczy (załącznik nr 6 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian na warunkach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
2. Poza sytuacjami określonymi w Umowie, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących sytuacjach:
a) w zakresie warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna,
b) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,
c) w zakresie zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika
z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
d) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
• charakterze niezależnym od Stron,
• którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
• którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności:
epidemia, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, które uniemożliwiają wykonanie umowy na warunkach w niej określonych.
e) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
f) zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa, w szczególności przepisami
o podatku od towarów i usług w zakresie wynikającym z tych przepisów. W przypadku zmiany,
o której mowa w niniejszej literze, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie, a określona w aneksie do umowy wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.
g) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej
h) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
i) gdy towar określony w ofercie Wykonawcy, a następnie w umowie, przestał być produkowany
i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownymi dokumentami. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny towar, który musi spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia za cenę nie wyższą, niż określoną w ofercie i umowie. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, a wyłącznie zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie,

CDN we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-10 16:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 4.1 Formularz oferty - Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-10 16:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.