eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa odczynników specjalistycznych, przeciwciał oraz zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz projektuNutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Olsztyn: Dostawa odczynników specjalistycznych, przeciwciał oraz zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz projektu: Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 431332 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników specjalistycznych, przeciwciał oraz zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz projektu: Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego specjalistycznych odczynników, przeciwciał oraz zużywalnych materiałów laboratoryjnych przeznaczonych do prac naukowo - badawczych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 19 Części, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na więcej niż jedną Część. Zamówienie zawiera opcję - ilość sztuk dla produktów objętych opcją umieszczono w załączniku nr 1 i 3 do SIWZ. 3. Ze względu na zapewnienie powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. specjalistyczne odczynniki i przeciwciała, wskazał, oprócz opisu, producenta oraz numery katalogowe. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do: a) załączenia wraz z ofertą karty charakterystyki odczynnika i;lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne danego odczynnika; b) załączenia certyfikatów analizy jakościowej lub innych równoważnych, w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia w j. polskim. Dokument musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, skład chemiczny, czystość, okres trwałości. c) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane odczynniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są tożsame pod względem charakterystyki analitycznej; d) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że zaoferowane przez niego odczynniki spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych prowadzonych przez Zamawiającego, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji; e) wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że użycie zaoferowanych odczynników specjalistycznych o parametrach;właściwościach równoważnych, nie wiąże się z koniecznością nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. 5. Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i próbek, wskazanych w pkt. II.I.3) 4 a-d. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nie odpowiadających treści SIWZ. 6. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: a) dołączone do oferty próbki odczynników muszą wystarczyć do przeprowadzenia testu/analizy na min. 50 powtórzeń; b) fiolki i pojemniki zawierające odczynniki muszą być dostarczone w zbiorczym opakowaniu (osobna koperta lub inne opakowanie, poza złożona ofertą), z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i znaku sprawy postępowania, z dopiskiem próbki odczynników do testów potwierdzających równoważność; c) każda fiolka lub pojemnik z odczynnikiem muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z nr Części, nr poz. wyspecyfikowanego odczynnika zgodnie z numerami w załączniku nr 1 i 3, nazwą oferowanego odczynnika zgodnie z załącznikiem nr 3. 7. Testy;analizy dostarczonych odczynników będą przeprowadzone w okresie badania ofert, zgodnym z terminem związania ofertą, wykonane przez pracowników naukowych, dla których dany odczynnik jest zamawiany. Otrzymane wyniki będą porównane z wynikami testów/analiz przeprowadzonych przez Zamawiającego w okresie 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania, na odczynnikach zgodnych z ze specyfikacją, producentem i nr katalogowym wskazanym w SIWZ (dalej zwanym wzorcem). Zamawiający dopuści zaoferowane odczynniki, których wyniki w przeprowadzonych testach/analizach nie będą wskazywały większych różnic niż 5procent (w zakresie powtarzalności otrzymywanych wyników, wartości badanego szeregu prób wyższych lub niższych od wzorca). Wyniki przeprowadzonych testów;analiz z poszczególnych Części, będą przesłane mailem i w wersji papierowej do Zamawiających, którzy złożyli oferty na daną Część. 8. Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 - 1 (spełnia/nie spełnia). 9. Wykonawca dostarcza próbki odczynników do testów;analiz na własny koszt. Wszystkie próbki po przeprowadzeniu badania równoważności pozostają w załączeniu dokumentacji przetargowej. 10. Opisane powyżej przeprowadzanie testów;analiz nie dotyczy zamawianych przeciwciał, które są przeznaczone do badań na materiale;tkankach pobranych od zwierząt doświadczalnych, szczególnie w przypadkach, gdy do przeprowadzenia prób konieczne jest odpowiednie przygotowanie, a następnie uśmiercenie zwierzęcia. Zgodnie z ustawą o doświadczeniach na zwierzętach z dn. 21 stycznia 2005r. (Dz. U. z dn. 24 lutego 2005r. Nr 33, poz. 289) Zamawiający jest zobowiązany do zachowania humanitarnych i etycznych zasad oraz przestrzegania określonych wytycznych i procedur celem zminimalizowania nieuzasadnionego wykorzystywania zwierząt doświadczalnych. Tym samym, Zamawiający informuje, że wskazane w specyfikacji przeciwciała zostały już sprawdzone na zwierzętach, a do przeprowadzenia badań uzyskano wszystkie wymagane pozwolenia. 11. Przedmiot zamówienia w ramach zużywalnych materiałów laboratoryjnych obejmuje: pojemniki do sterylizacji pipet, długopisy do immunofluorescencji, wskaźnikową taśmę do autoklawów, szkiełka mikroskopowe. 12. Oferowane zużywalne materiały laboratoryjne muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane materiały laboratoryjne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 13. Termin udzielonej gwarancji na materiały laboratoryjne nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia jego dostawy. 14. Dostawa sukcesywna, termin wykonania: do 31 marca 2012 r od dnia podpisania umowy. Termin dostawy cząstkowej: do 2 tyg. od daty wysłania zamówienia, w przypadku odczynników sprowadzanych z zagranicy termin dostawy może być wydłużony do 21 dni. Wielkość każdej dostawy będzie każdorazowo specyfikowana i przekazywana do Wykonawcy telefonicznie, mailowo lub faksem, ze wskazaniem adresu, zakładu i osoby, do której należy dostarczyć odczynniki. W okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do wykorzystania ilości zamówienia zgodnie ze wskazaną opcją, za cenę jednostkową dla danego produktu podaną w ofercie przez Wykonawcę. Nie wykorzystanie opcji w terminie do dnia 31 marca 2012r. zwalnia Wykonawcę z dostarczenia a Zamawiającego z zapłacenia za niedostarczone produkty. Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Termin dostawy cząstkowej: do 2 tyg. od daty wysłania zamówienia, w przypadku odczynników sprowadzanych z zagranicy termin dostawy może być wydłużony do 21 dni. 1. Wykonawca wraz z dostawą odczynników i przeciwciał załącza karty charakterystyki i;lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.00.00.00-5, 33.12.41.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 oraz Załącznik nr 6 do SIWZ tj.: wykaz wykonanej lub wykonywanych co najmniej 3 dostaw odczynników, przeciwciał, izotopów, standardów itp. materiałów zużywalnych laboratoryjnych i diagnostycznych stosowanych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz obejmuje dostawy z tego okresu z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawcy załączają dokument potwierdzający, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ; -wykaz musi zawierać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców; -jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty z pkt. a składa, co najmniej jeden z nich; -jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych dostaw lub opłaconej polisie wartości wyrażone w innej walucie niż PLN, zamawiający do oceny spełnienia warunków przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP z dnia ogłoszenia postępowania; -jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia powyższe składa, co najmniej jeden z nich.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - Atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - posiadać aktualny certyfikat ISO, CE; deklaracje zgodności. (jeżeli dotyczą)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub odpis notarialnie poświadczony. 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Oferty 3. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz cenowy. 4. Materiały producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych tj. broszura, folder, instrukcja obsługi itp. - w przypadku odczynników równoważnych do wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 oraz zużywalnych materiałów laboratoryjnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1. dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: - ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2. dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. Sprawdzenie równoważności produktu będzie przeprowadzone wg identycznych zasad jak na etapie wyboru oferty tj. opisanych w pkt. II.I.3); - zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału; - zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). b) zmiany w oferowanym asortymencie: - zamiana ilości poszczególnych pozycji pakietu/części przy zachowaniu tej samej wartości umowy do 10% wartości umownej; 3. dla pozostałych zmian: - zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu/grantu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu/grantu; 4. nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Nutrition and ambient temperature during early development can reduce susceptibility to obesity realizowanego w ramach programu WELCOME Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2 PO IG Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Umowa nr WELCOME;2010-4;3 z dnia 14 czerwca 2011 dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie. Realizacja wydatku zgodna z budżetem projektu: wydatki na wyposażenie laboratoryjne poz. 2.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CITIFLUOR - AntifadentMountant Solutions AF1. Electronmicroscopy Science 17970-25 2 Komora wilgotna, Simport M918-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Formaldehyd 2 Kwas mrówkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - odczynniki firmy EURx.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 GeneMATRIX Bacterial i Yeast Genomic DNA Purification Kit, E3580-02 2 GeneMATRIX Stool DNA Purification Kit E3575-02 3 DNA Polimeraza Taq E2500-01P.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - odczynniki firmy UNSC Life Science.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ELISA Kit for Lipopolysaccharides (LPS) E91526Ge.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - odczynniki firmy Molecular research center.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BCP Phase Separation Reagen BP 151 2 TRIreagent TRI REAGENT - RNA TR 118.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Agar Scientific.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cargille IMMERSION OIL TYPE A L4397A-1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - odczynniki firmy Qiagen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 RNase-Free DNase Set (50), 79254.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - BD (Becton, Dickinson and Company).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ITS, Liquid Media Supplement, ITS plus Universal Culture Supplement Premix; 354352.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Denaturat bezbarwny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X - odczynniki firmy Sigma.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Acrylamide;bis-acrylamide 40procentowy solution 37,5 do1 A7168-100Ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI - przeciwciała firmy Abcam.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Anti-UCP1 Rabbit polyclonal to UCP1; Ab23841 2 Anti-PGC1 alpha antibody, Rabbit polyclonal to PGC1 alpha Ab54481 3 Anti-beta Actin antibody AC-15 Ab6276 4 Anti-GAPDH antibody mAbcam 9484 - Loading Control. Ab9484 5 Anti-Angiopoietin-like 4 antibody. ab2920 6 Anti-BMP7 antibody. Ab56023 7 Anti-Cardiac FABP antibody. Ab45966 8 Anti-MEST antibody. Ab95453 9 Anti-Caveolin 1 antibody - Caveolae Marker Ab18199 10 Anti-Caveolin 2 antibody - Caveolae Marker. Ab2911 11 Anti-PGC1 beta antibody Ab61249.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - przeciwciała firmy Cell Signalling Technology.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Anti-PP1a, Rabbit IgG polyclonal 2582S 2 Phospho-AMPKa Thr172 Antibody. Rabbit IgG polyclonal. 2531L 3 AMPKa Antibody Total AMPK, Rabbit IgG polyclonal. 2532L 4 AMPKa Antibody Total AMPK, Rabbit IgG polyclonal. 2532S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII - przeciwciała firmy Life Technologies Invitrogen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Alexa Fluor 488 Donkey Anti-Goat IgG. A-11055 2 Alexa Fluor 594 Goat Anti-Rabbit IgG (H plus L). Highly Cross-Adsorbed. A-11037 3 Alexa Fluor 680 Goat Anti-MousetIgG (H plus L). Highly Cross-Adsorbed. A-21058.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV - przeciwciała firmy Lifespan Biosciences.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PRDM16 Antibody (LS-B4625)PRDM16 Rabbit anti-Human Polyclonal (C-Terminus) Antibody. LS-B4625.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV - przeciwciała firmy Rockland.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Anti-RABBIT IgG (H i L) (GOAT) Antibody IRDye 800 Conjugated. Secondary Antibodies, 611-132-122.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część XVI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pojemniki do sterylizacji pipet cylindryczny o wymiarach średnicy 64mm i wysokości 280 mm 2 Pojemniki do sterylizacji pipet cylindryczny o wymiarach średnicy 64mm i wysokości 407 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część XVII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PEP długopis do immunofluorescencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XVIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wskaźnikowa taśma klejąca do autoklawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część XIX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkiełka mikroskopowe firmy MENZEL lub równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w kolumnie 3 2 Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.