Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO APARATÓW MIKROBIOLOGICZNYCH DO INKUBACJI KRWI I INNYCH PŁYNÓW USTOJOWYCH FX 40 ORAZ FX200 WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO APARATÓW MIKROBIOLOGICZNYCH DO INKUBACJI KRWI I INNYCH PŁYNÓW USTOJOWYCH FX 40 ORAZ FX200 WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc3618a4-c947-4283-be03-a912cfeadd3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006369/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.118 odczynniki do aparatów mikrobiologicznych do inkubacji krwi FX40 i FX200
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc3618a4-c947-4283-be03-a912cfeadd3c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do porozumiewania się z Wykonawcami:
Róża Walczak – Cupa - tel. 56 61 00 200; Anna Wierzbicka - tel. 56 61 00 319,
e-mail: dzp@med.torun.pl
4. Adres strony internetowej prowadzącego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
6. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-fc3618a4-c947-4283-be03-a912cfeadd3c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im. M. Kopernika w Toruniu jest Pani Ewa Kacprzak, iod@med.torun.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.187.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do posiadanych przez zamawiającego aparatów mikrobiologicznych do inkubacji krwi i innych płynów ustrojowych FX40 oraz FX200 wraz z dzierżawą automatycznego analizatora mikrobiologicznego do oznaczania identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów
z odczynnikami dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu. 1.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi również formularz asortymentowo-cenowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Przedmiot umowy w czasie trwania niniejszej umowy może ulec zmniejszeniu, jednakże zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 30% wartości brutto umowy. W przypadku niewykorzystania przez Odbiorcę w całości przedmiotu umowy Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie, w szczególności roszczenie o wynagrodzenie czy odszkodowanie.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
2 Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert przy zastosowaniu podanych kryteriów wyłącznie w stosunku do ofert złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu oraz ofert niepodlegających odrzuceniu.
3 W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty w następujący sposób :
L.p. Kryterium Waga (%)
1. Cena (C) 95%
2. Termin dostawy (D) 5%
Razem 100%
Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Cena (C):
cena minimalna (najniższa z cen)
oferta oceniana = ----------------------------------------------------- x 95% x 100
cena oferty ocenianej
Maksymalną ilość 95 pkt otrzyma Wykonawca przedkładający ofertę o najniższej cenie.
Termin dostawy (D):
termin najkrótszy
oferta oceniana = ---------------------------------------------------------------------- x 5% x 100
termin oferty ocenianej
UWAGA: Zgodnie z warunkami SWZ Zamawiający określił termin dostawy na maksymalnie 7 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca może zatem zaoferować termin krótszy niż 3 dni robocze. W formularzu oferty – załącznik nr 3 należy podać w pełnych dniach (1,2,3 dni) termin dostawy. Maksymalną ilość 5 pkt otrzyma Wykonawca oferujący najkrótszy termin dostawy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiający szczegółowo określił w załączniku nr 2 doSWZ tj. projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wieluniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- ZAKUP I DOSTAWA 1000 Mg SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY AKCJI ZIMOWEJ 2025/2026
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
- DOSTAWA REGULATORÓW PRÓŻNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO APARATÓW MIKROBIOLOGICZNYCH DO INKUBACJI KRWI I INNYCH PŁYNÓW USTOJOWYCH FX 40 ORAZ FX200 WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA
- Dostawy odczynników laboratoryjnych dla Szpitala w Pilchowicach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO POSIADANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ANALIZATORA ELITe InGenius
- Sukcesywny zakup odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego
- Dostawa produktów leczniczych- 2 grupy
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





