eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckprzetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę gotowych materiałów z włókniny, znak zp/30/2009.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Puck: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę gotowych materiałów z włókniny, znak zp/30/2009.
Numer ogłoszenia: 428748 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę gotowych materiałów z włókniny, znak zp/30/2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gotowych materiałów z włókniny na okres 12 miesięcy. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 3. Dopuszcza się możliwość przeliczenia w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ (załącznik nr 2) Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć w taki sposób, aby ostateczna ilość zgodna z zapisami SIWZ. 4. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu). 5. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 6. Dopuszcza się załączenie do oferty kserokopii folderów lub innych ulotek informacyjnych dotyczących oferowanego produktu pod warunkiem, że będą one czytelne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 6 m-cy. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4, 6), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), 3) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. 4. Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanego asortymentu w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93 poz. 896) lub oświadczenie o ich posiadaniu i udostępnieniu Zamawiającemu na każde żądanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w SP ZOZ w Pucku w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych ul. Armii Wojska Polskiego 16 (koszt 24,40) lub na www.szpitalpuck.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakres 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacze na obuwie 1 x foliowe anty-poślizgowe a 100 szt. op. 100 Fartuch chirurgiczny 1x niesterylny wykonany w części kontaktującej się bezpośrednio z polem operacyjnym (tj. przód, ramiona, przedramiona) z włókniny foliowanej gwarantującej nieprzemakalność. Część tylna fartucha wykonana z włókniny zabiegowej trzywarstwowej. Luźny, szeroki, zakrywający część szyi, klatkę piersiową, brzuch, kończyny dolne i górne. Dokładnie opinający nadgarstek mankietami wykonanymi z materiału wchłaniającego pot. Zaprojektowany w taki sposób, aby było możliwe wiązanie na brudno, a następnie na czysto oraz wiązanie służące do regulacji obwodu. szt. 500 Fartuch zabiegowy niesterylny z włókniny jednowarstwowy, łatwy do zakładania z trokami do zawiązywania w pasie z długimi rękawami zakończonymi ściągaczem szt. 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakres 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szorty do kolonoskopii szt. 600 szorty do badań ginekologicznych szt. 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakres 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła 1x z włókniny nieprzepuszczającej płynów; niesterylne 180x70cm na troki; z mankietem po obu końcach serwety zapobiegający przesuwaniu (przystosowane na kozetkę do karetki) gramatura minimum 35g szt. 6000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakres 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pościel jednorazowa na łóżko chorego, wytrzymała, odporna na przeciekanie płynów ustrojowych, rozmiar standardowy dla łóżka chorego 9140x210cm) szt. 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.