Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Szczecin: Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części
Numer ogłoszenia: 42463 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych oraz ochrony odgromowej budynków zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na dwie części: 1.1. CZĘŚĆ I zamówienia - Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 2 1.2. CZĘŚĆ II zamówienia - Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 3, 4, 5, 6, 10, 13, 14, 15 zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). 2. Przedmiot umowy obejmuje: 2.1. kontrolę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, 2.2. kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia w.c. poza lokalem), 2.3. kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 2.4. kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN - IEC 61024-1 Ochrona odgromowa obiektów. Zasady ogólne. 3. Przeprowadzenie w/w kontroli ma na celu sprawdzenie czy w trakcie eksploatacji stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania, oraz czy ich dalsze użytkowanie zapewnia ochronę interesów użytkowników innych lokali korzystających z tej instalacji oraz osób trzecich. Kontrola winna obejmować co najmniej: 3.1. oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwporażeniowej, 3.2. pomiary rezystancji izolacji, 3.3. badania ciągłości przewodów ochronnych, 3.4. badania przed dotykiem pośrednim, 3.5. próby działania urządzeń różnicowoprądowych. 4. Przeglądy powinny obejmować w szczególności: 4.1. przegląd instalacji w mieszkaniach i lokalach użytkowych, w tym: 4.1.1. przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych 4.1.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo-prądowych i wył. różnicowoprądowych, 4.1.3. sprawdzenie tablic licznikowych i licznika, 4.1.4. sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników, 4.1.5. ciągłości przewodów ochronnych , w tym połączeń wyrównawczych, 4.1.6. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów: a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, b) skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym, c) rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, 4.1.7. sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika różnicowo-prądowego. 4.2. przegląd instalacji na klatkach schodowych, strychach, w piwnicach oraz w.c. poza lokalem (instalacje oświetl. administracyjnego), tym: 4.2.1. przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych, 4.2.2. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych w tabl. administr., 4.2.3. wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów: a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, b) rezystancji izolacji instalacji elektrycznej. 4.3. przegląd instalacji wewnętrznej linii zasilania (wlz) w klatce schodowej, w tym: 4.3.1. sprawdzenie stanu technicznego zabezp. budynku (przegląd, ocena sprawności techn. od strony mechanicznej), 4.3.2. przegląd tablic rozdzielczych piętrowych, 4.3.3. sprawdzenie stanu techn. wkładek topik. lub wyłączników nadmiarowo-prądowych, 4.3.4. sprawdzenie tablic licznikowych i liczników, 4.3.5. sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych, 4.3.6. wykonanie badań i sporządzenie protokołów: a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania, b) rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, c) sprawdzenie rozdzielnic tablicowych, d) sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku (wg potrzeb, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, stanowiącym wykaz budynków) - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń (m. in. dla potrzeb ENEA Operator Sp. z o.o. w Szczecinie). 4.4. przegląd w zakresie instalacji piorunochronnej obiektu, w tym: 4.4.1. oględziny instalacji części naziemnej, 4.4.2. sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej, 4.4.3. pomiar rezystancji uziemienia, 4.4.4. sprawdzenie stanu uziomów i sporządzenie protokołu oporności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1.5.1. dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje obowiązujące przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych, 1.5.2. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum dwie prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia, wykonane dla dwóch różnych zleceniodawców (odbiorców). Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu pięcioletnich przeglądów elektrycznych budynków mieszkalnych, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, w min. ilości 1 szt. (1 budynek wielorodzinny). 2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba którą dysponuje, posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia typu D lub E, wymagane przy prowadzeniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 9
70-546 Szczecin
po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, na kwotę 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 9 70-546 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) kontrolę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, 2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia w.c. poza lokalem), 3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN - IEC 61024-1 Ochrona odgromowa obiektów. Zasady ogólne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznej w Rejonie 3, 4, 5, 6, 10, 13, 14, 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) kontrolę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, 2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia w.c. poza lokalem), 3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN - IEC 61024-1 Ochrona odgromowa obiektów. Zasady ogólne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Rewitalizacja parku im. Fryderyka Chopina w Szczecinie - etap I (strefa sportowa i muzyczna)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. 3 - go Majka 4 w Szczecinie
- "Zainstalowanie monitoringu agregatów prądotwórczych w Urzędzie Morskim w Szczecinie''
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
- Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na w latach 2025 i 2026 nr 3
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.