Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Bydgoszcz: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast:Brodnica,Golub-Dobrzyń,Rypin w 2009r
Numer ogłoszenia: 42453 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie zamiatania ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miast:Brodnica,Golub-Dobrzyń,Rypin w 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie pozimowe oraz letnie ulic na terenie miast w ciagu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część nr 1 zamówienia - m. Brodnica: zamiatanie pozimowe - 5.246 m2 zamiatanie letnie - 10.491 m2 (czterokrotnie w ciągu roku) Część nr 2 zamówienia - m. Golub-Dobrzyń: zamiatanie pozimowe - 2.758 m2 zamiatanie letnie - 5516 m2 (czterokrotnie w ciągu roku) Część nr 3 zamówienia - m. Rypin: zamiatanie pozimowe - 5406 m2 zamiatanie letnie - 10.811 m2 (czterokrotnie w ciągu roku).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu wymienione w tabeli pkt 5.3. ,5.4. ,5.5.i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami lub dokumentami. 5.3. I.Potwierdzenie, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp. 1).Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p.i spełnia wymagania art.22 ust 1 pkt 1-3 2)Prowadzenie działalności gospodarczej 3)Wykonawca nie zalega opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 4)Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki powyższe musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki oceniane będą zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.II.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1)Doświadczenie wykonawcy w świadczeniu usług polegające na zrealizowaniu (zakończeniu) 2 umów na usługę w zakresie zamiatania ulic nie mniejszej niż 20 000 zł brutto łącznie lub 1 umowę o wartości 20 000zł brutto.Wskazana usługa musi być wykonana należycie.2)Kserokopia decyzji o zezwoleniu na prowadzenie działalności poświadczoną przez Wykonawcę oraz kserokopia dokumentu przedstawiającego gotowość odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów3)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: W przypadku składania oferty na jedną lub dwie części zamówienia Zamawiający wymaga : zamiatarka uliczna- 1szt samochód do wywozu bezpylnego-1szt W przypadku składania ofert na trzy części zamówienia Zamawiający wymaga: zamiatarka uliczna - 2szt samochód do wywozu bezpylnego- 2szt 4)Nie określa się warunkówIII.Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Wykonawca jesW przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki powyższe musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki oceniane będą zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.t ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.1)Oświadczenie-zał nr 1 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert./oryginał lub kserokopia/3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ./oryginał lub kserokopia/4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . ./oryginał lub kserokopia/ II.1)Wykaz zrealizowanych umów na usługi w zakresie objętym zamówieniem)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Należy podać datę i miejsce świadczenia usług, wartość usług i nazwy odbiorców usług. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający ,że wskazane usługi zostały wykonane z należytą starannością 2)Aktualne zezwolenie wydane na podstawie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 236 poz.2008 z 2005 roku 3)Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca.4)Wykaz części zamówienia , których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom III.1)Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61 87-200 Wąbrzeźno/sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa odczynników laboratoryjnych - mikrobiologicznych.
- Dostawa robota pirotechnicznego wraz z wyposażeniem dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Kompleksowa usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu posiłków podczas wydarzeń organizowanych w dniach 18-19.06.2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach XIII Ogólnopolskiej Konferencji Hydromikrobiologicznej "HYDROMICRO 2025 - Mikrobiologiczne badania wody w dobie antropocenu"
- Odnowa nawierzchni DW Nr 558 na odc. Lipno - Kłokock od km 0+000 do km 5+238, dł. 5,238 km
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.