To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Poznań: Usługi reklamowe w ramach kampanii promocyjnej wprowadzającej Strategię Marki Poznań
Numer ogłoszenia: 42296 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251532 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi reklamowe w ramach kampanii promocyjnej wprowadzającej Strategię Marki Poznań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja oraz realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej strategię marki Poznań, a w szczególności: W ramach przygotowania Kampanii Promocyjnej: -stworzenie koncepcji działań z zakresu komunikacji marketingowej na terenie kraju, dotyczącej Kampanii Promocyjnej -opracowanie koncepcji działań w kanałach mediowych na potrzeby Kampanii Promocyjnej, w szczególności TV, RADIO, PRASA, INTERNET, OUTDOOR, AMBIENT, PR W ramach realizacji Kampanii Promocyjnej świadczenie usług kreacji: -tworzenie tekstów reklamowych -tworzenie projektów graficznych reklam prasowych, outdoorowych, internetowych i kierowanych do innych mediów -tworzenie scenariuszy reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam radiowych -tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych i kinowych -świadczenie usług produkcji środków reklamy prasowej, środków reklamy outdoorowej, środków reklamy internetowej i środków reklamy przeznaczonej do emisji w innych mediach W ramach organizacji Kampanii Promocyjnej świadczenie usług: -koordynowanie działań w ramach Kampanii Promocyjnej wraz z nadzorem produkcyjnym -współpracowanie z Zamawiającym przy definiowaniu zadań dla podwykonawców z dziedziny mediów, produkcji oraz usług o charakterze artystycznym -opracowanie harmonogramów dla każdego z etapów Kampanii Promocyjnej wraz z harmonogramem etapów przygotowawczych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Just Sp. z o.o., ul. Grodziska 20, 60-363 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 737704,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900000
Oferta z najniższą ceną: 900000 / Oferta z najwyższą ceną: 900000
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Smaki Regionów, odbywających się w dniach 26-28.09.2025 r. w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie, w drugim półroczu 2025 roku - II
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Próchnowie i Szamocinie, w drugim półroczu 2025 roku - II
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 312 w m. Ziemin polegająca na budowie drogi dla rowerów
- Budowa bieżni lekkoatletycznej, przebudowa boiska do piłki nożnej - Nowoczesna baza sportowo-rekreacyjna na Starym Mieście
- Zakup i dostawa wyrobów cukierniczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia pod nazwą Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie, odbywającego się w dniach 6-7.09.2025 r. na PGE Narodowy w Warszawie
- Opracowanie koncepcji i realizacja webinarów dla kandydatów na studia w SGGW w ramach projektów "Zrównoważony Kampus SGGW " i "GreenTechEducation "
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.