eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi reklamowe w ramach kampanii promocyjnej wprowadzającej Strategię Marki Poznań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Poznań: Usługi reklamowe w ramach kampanii promocyjnej wprowadzającej Strategię Marki Poznań
Numer ogłoszenia: 251532 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi reklamowe w ramach kampanii promocyjnej wprowadzającej Strategię Marki Poznań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja oraz realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej strategię marki Poznań, a w szczególności:

W ramach przygotowania Kampanii Promocyjnej:
- stworzenie koncepcji działań z zakresu komunikacji marketingowej na terenie kraju, dotyczącej Kampanii Promocyjnej
- opracowanie koncepcji działań w kanałach mediowych na potrzeby Kampanii Promocyjnej, w szczególności TV, RADIO, PRASA, INTERNET, OUTDOOR, AMBIENT, PR

W ramach realizacji Kampanii Promocyjnej świadczenie usług kreacji:
- tworzenie tekstów reklamowych
- tworzenie projektów graficznych reklam prasowych, outdoorowych, internetowych i kierowanych do innych mediów
- tworzenie scenariuszy reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam radiowych
- tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych i kinowych
- świadczenie usług produkcji środków reklamy prasowej, środków reklamy outdoorowej, środków reklamy internetowej i środków reklamy przeznaczonej do emisji w innych mediach

W ramach organizacji Kampanii Promocyjnej świadczenie usług:
- koordynowanie działań w ramach Kampanii Promocyjnej wraz z nadzorem produkcyjnym
- współpracowanie z Zamawiającym przy definiowaniu zadań dla podwykonawców z dziedziny mediów, produkcji oraz usług o charakterze artystycznym
- opracowanie harmonogramów dla każdego z etapów Kampanii Promocyjnej wraz z harmonogramem etapów przygotowawczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w pełnym zakresie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium (wraz ze złożeniem oferty) w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w kwocie 22.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia):
    2.1 zatrudnianie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętnie 25 pracowników;
    2.2 dysponowanie do realizacji przedmiotu zamówienia zespołem osób, w skład którego wejdą co najmniej:
    a) kierownik zespołu - posiadający minimum 3 lata doświadczenia w zakresie obsługi organizacyjno-kreacyjnej, który kierował przynajmniej 1 kampanią reklamową o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 2.000.000 zł (brutto);
    b) zespół w ilości minimum 4 osób (poza kierownikiem), z których każda posiada doświadczenie w zakresie obsługi organizacyjno-kreacyjnej przynajmniej 3 ogólnopolskich kampanii reklamowych o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 2.500.000 zł (brutto) każda, obejmującym działania reklamowe w mediach;
    2.3 przygotowanie i/lub realizacja z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (26 listopada 2005 r. - 26 listopada 2008 r.), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej strategii promocji marki, o wartości zamówienia nie niższej niż 280.000 zł (brutto);
    2.4 realizacja z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania w (26 listopada 2005 r. - 26 listopada 2008 r.), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obsługi organizacyjno-kreacyjnej minimum 2 ogólnopolskich kampanii reklamowych o charakterze ATL, o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 2.500.000 zł (brutto) każda, obejmującym działania reklamowe w mediach.
    3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
    3.1 posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, w wysokości minimum 500.000 zł;
    3.2 posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) o wartości co najmniej 500.000,00 (pięćset tysięcy) zł.
    3.3 uzyskanie przez wykonawcę przychodów ze świadczenia usług reklamowych w ostatnich 3 latach, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie na poziomie nie niższym niż 900.000,00 zł.
    4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

    Oceny spełniania w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów.

    Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców. W przypadku gdy liczba złożonych wniosków będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu wg następujących zasad:
    - każdych kolejnych 5 średniorocznie zatrudnionych ponad ilość wymaganą w warunku 2.1 - 1 pkt,
    - każda kolejna osoba w zespole ponad wymagane minimum, spełniająca postawiony warunek 2.2 b) - 1 pkt,
    - każda kolejna strategia spełniająca warunek 2.3 - 1 pkt, dla wartości zamówienia większej niż 280 000 zł - 1 pkt za każde kolejne 100.000 zł wartości zamówienia,
    - każda kolejna ogólnopolska kampania reklamowa spełniająca warunek 2.4 - 1 pkt, dla budżetu reklamowego większego niż 2.500.000 zł - 1 pkt za każde kolejne 500.000 zł budżetu,
    - każde kolejne 250.000 zł zdolności kredytowej lub środków finansowych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - 1 pkt,
    - każde kolejne 250.000 zł wartości polisy OC - 1 pkt,
    - każde kolejne 900.000 zł średniorocznego przychodu zgodnie z warunkiem 3.3 - 1 pkt.

    Warunkiem zaproszenia Wykonawcy do złożenia oferty jest podpisanie i dołączenie do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenia o poufności, o następującej treści:

    Klauzula poufności

    Firma ........................ reprezentowana przez ............................ zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących

    SZCZEGÓŁÓW KAMPANII PROMOCYJNEJ WEJŚCIA STRATEGII PROMOCJI MIASTA POZNANIA NA LATA 2008 - 2012, A W SZCZEGÓLNOŚCI INFORMACJI DOTYCZĄCYCH LOGOTYPU ESENCJI MARKI WRAZ Z CLAIMEM, POZYCJONOWANIA MARKI, SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ PRZEKAZÓW REKLAMOWYCH, SYSTEMU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ URZĘDU MIASTA POZNANIA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

    przez okres 7 miesięcy od daty otrzymania tych informacji.

    Zachowanie w tajemnicy oznacza jednak możliwość ujawnienia takich informacji pracownikom firmy .................................... po poinformowaniu pracowników o poufnym charakterze przekazywanych informacji i zobowiązaniu ich do zachowania poufności.

    data i miejsce, podpis(y)

    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) wniosek;
    2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
    3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków;
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;
    5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie;
    7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z warunkami określonymi w punktach 2.2 a) i b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz, uzupełniająco, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    8. Wykaz przygotowanych i/lub zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (26 listopada 2005 r. - 26 listopada 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, strategii promocji marki, o wartości zamówienia nie niższej niż 280.000 zł brutto każda (minimum jedna strategia), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że strategie te zostały wykonane z należytą starannością;
    9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (26 listopada 2005 r. - 26 listopada 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na obsłudze organizacyjno-kreacyjnej minimum dwóch ogólnopolskich kampanii reklamowych o charakterze ATL, o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 2.500.000 zł (brutto) każda, obejmujących działania reklamowe w mediach, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością;
    10. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wysokości min. 500.000,00 zł lub potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 500.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dokument powinien jednoznacznie potwierdzać zdolność kredytową Wykonawcy lub posiadanie środków finansowych.
    11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
    12. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

    Ponadto wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć:
    13. Podpisane oświadczenie o poufności (wg wzoru zamieszczonego powyżej).
    14. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) Wykonawców składających wniosek wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena koncepcji linii kreacyjnej oraz koncepcji działań w kanałach mediowych zaproponowanej Kampanii Promocyjnej - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.