Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej
oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366974655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przedzamcze 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kpfr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpfr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej
oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d719ba2c-7aab-439b-83fb-fb9807c8b496
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00458620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, projekt pn. „Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu” i projekt pn. „Regionalna Instytucja Finansowa KPFR – IF 2021-2027”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11590353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159035
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu komunikowania się Wykonawca musi posiadać aktywne konto e-mail. Korespondencję (poza ofertą i dokumentami składanymi wraz z nią) Wykonawcy wysyłają poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” . Zamawiający przekazuje informacje w zakładce „Komunikaty”. Indywidualne wezwania Zamawiający przekazuje za pośrednictwem Platformy, na adres e-mail Wykonawcy wprowadzony na Platformie w procesie przesyłania oferty. 1. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej. Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320, ze zm.), tj. w szczególności w formaty: doc, .docx, .pdf, .xml, .rtf, .xps, .odt, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7Z . Inne oświadczenia lub dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych wskazanych wyżej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w SWZ. 2. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to: przeglądarka internetowa Chrome i Fire Fox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 3. Dopuszczalna ilość plików lub spakowanych folderów oferty to 10 plików lub spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości 150 MB każdy. W przypadku większych plików zaleca się skorzystanie z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda. Zaleca się, aby łączna objętość plików przesyłanych do Zamawiającego nie była większa niż 0,5 GB. 4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h. 5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku "Złóż ofertę" w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. Inne niż oferta dokumenty, oświadczenia, informacje uważa się za wniesione z chwilą umieszczenia ich na Platformie. 6. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp (wykonawcy/wykonawców/podmiotu udostępniającego zasoby) przekazuje się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Wszelkie środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie wykonawców, o którym mowa w dziale 12 pkt. 3 SWZ, pełnomocnictwa przekazuje się w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeśli dokument przekazywany w postępowaniu został wystawiony jako
dokument elektroniczny przez upoważniony podmiot inny niż wykonawca/y lub podmiot udostępniający zasoby (np. informacja z
KRK pozyskana przez Internet w formacie XML wraz z plikiem podpisu kwalifikowanego), wówczas przekazuje się ten dokument elektroniczny. 8. Potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentu w postaci papierowej następuje poprzez cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie skompresowanym, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku tymi podpisami. 10. Tajemnica przedsiębiorstwa powinna zostać złożona w osobnym pliku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu jest Kujawsko- Pomorski Fundusz Rozwoju sp. z o.o. w Toruniu, ul. Przedzamcze 8, Inspektor
Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@kpfr.pl; 2) dane osobowe przetwarzane będą w celu:a) związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 roku – Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w związku z art. 6 ust. 1 lit.) c RODO,b) ochrony prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. niezbędnych do wykonania zadań Administratora związanych z realizacją niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, w celach archiwizacyjnych, statystycznych oraz jeżeli dana oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu – w celu dochodzenia roszczeń w związku z zawartą umową - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,c) realizacji umowy i/lub działań przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne, jeśli dana oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,d) przekazania danych innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa, np. na podstawie przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, czy dostępu do informacji publicznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione z mocy prawa do uzyskania danych osobowych, w szczególności na podstawie art. 74 pzp, lub:a) banki, firmy audytowe i konsultingowe,b) firmy świadczące usługi IT i cloud, pocztowe, kurierskie,c) inne podmioty uczestniczące w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, tj. podmioty, które w imieniu Administratora przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych;4) dane osobowe przechowywane będą przez czas obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach:a) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,b) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,c)statystycznych i archiwizacyjnych;5) dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat od zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta z osobą fizyczną, a w pozostałych przypadkach przez okres trwałości Projektu, jednak nie krócej niż 4 lata od zawarcia umowy;6) osoba ma: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoba wnioskująca może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 7) osobie nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8)dane nie będą przekazywane do krajów trzecich.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą dane osobowe ma: a) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);b) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KPFR/KAMPANIA/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej na zlecenie Zamawiającego:
1) Kampania informacyjno-promocyjna ma dotyczyć działalności KPFR jako spółki Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego. W materiałach informacyjno-promocyjnych wykonawca musi wyeksponować wizerunek KPFR, efekty dotychczasowych działań KPFR oraz nową ofertę wsparcia:
a) Pożyczka na rozwój przedsiębiorstw,
b) Pożyczka na inwestycje w odnawialne źródła energii;
c) Pożyczka na modernizację energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej,
d) Ekopożyczka z premią dla przedsiębiorstw;
e) Ekopożyczka z premią dla przedsiębiorstw – transformacja w kierunku GOZ;
2) Kampania informacyjno-edukacyjna ma dotyczyć działań w ramach projektu „Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu.” Wykonawca w treści przygotowanych materiałów informacyjno-edukacyjnych powinien w szczególności wyeksponować efekty prac w ramach Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania czyli współpracy reprezentantów przedsiębiorców, uczelni wyższych i nauki, administracji oraz przedstawiciele społeczności regionu, którzy współpracują w ramach określonych gremiów: Rady Rozwoju Gospodarczego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Panelu eksperckiego specjalistycznego, Grup roboczych ds. danej Inteligentnej Specjalizacji. Wykonawca ma ponadto wyeksponować Inteligentne Specjalizacje województwa kujawsko-pomorskiego:
a) Inteligentna Specjalizacja – Zdrowa i bezpieczna żywność,
b) Inteligentna Specjalizacja – Zdrowie i turystyka zdrowotna,
c) Inteligentna Specjalizacja – Zaawansowane materiały i narzędzia,
d) Inteligentna Specjalizacja – Transport i Mobilność,
e) Inteligentna Specjalizacja – Dziedzictwo kulturowe i przemysły kreatywne,
f) Inteligentna Specjalizacja – Cyfryzacja i usługi ICT,
g) Inteligentna Specjalizacja – Europejski Zielony Ład,
h) Inteligentna Specjalizacja – Automatyka przemysłowa i gospodarka 4.0
2. Wynagrodzenie za realizację kampanii informacyjno-promocyjnej nie może przekroczyć 525 000,00 zł brutto, a za realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej nie może przekroczyć kwoty 300 000,00 zł brutto.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79341000-6 - Usługi reklamowe
92221000-6 - Usługi produkcji telewizyjnej
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ. 2. W kryterium "Cena" (C) - max. 40 pkt. - zamawiający dokona oceny wg wzoru Pi (C) = (C min/C i) x 40, gdzie Pi(C) to ilość punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena", Cmin to najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert, Ci to cena brutto oferty „i" .3. W kryterium „Ilość unikalnych użytkowników – efektywność kampanii”, - max. 30 pkt. - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów, obliczoną na podstawie poniższego wzoru: Pi (U) = (Ui/Umax)x30, gdzie Pi (U)-liczba punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Ilość unikalnych użytkowników – efektywność kampanii”, Ui-liczba zaproponowanych unikalnych użytkowników w ocenianej ofercie „i”, Umax-najwyższa liczba zaproponowanych unikalnych użytkowników spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; 4. W kryterium "Koncepcja kampanii – strategiczna i kreatywna" - max. 30 pkt. - zamawiający będzie badał w odniesieniu do Kampanii strategicznej: jednolitość przekazu i spójność poszczególnych elementów kampanii - 0 - 10 pkt., czy pomysł na kampanię jest dopasowany do celów kampanii, grup docelowych, zasięgu kampanii i czasu jej trwania - 0- 5 pkt., a w stosunku do Kampanii kreatywnej: czy szata graficzna w oryginalny i kreatywny sposób rozwija motywy poprzedniej kampanii Zamawiającego, umożliwiając jednocześnie identyfikację nowej kampanii jako kontynuacji kampanii zeszłorocznej - 0 - 5 pkt., jednoznaczność, przejrzystość i budzenie pozytywnych skojarzeń przez szatę graficzną kampanii - 0-5 pkt., jasność i zrozumiałość języka kampanii dla grup docelowych - 0-5 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość unikalnych użytkowników – efektywność kampanii
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja kampanii – strategiczna i kreatywna
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - kwalifikacje personelu.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej:
1) 1 osobą pełniącej funkcję koordynatora zadania, która to osoba w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert koordynowała realizację co najmniej 2 kampanii informacyjno-promocyjnych o minimalnej wartości 150 000,00 zł brutto każda,
2) 1 osobą pełniącą funkcję copywritera, która to osoba w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert stworzyła teksty reklamowe dla co najmniej 2 kampanii informacyjno-promocyjnych o wartości kampanii minimum 150 000,00 zł brutto każda,
3) 1 osobą pełniącą funkcję grafika, która to osoba w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała projekty graficzne materiałów dla co najmniej 2 kampanii informacyjno-promocyjnych o wartości kampanii minimum 150 000,00 zł brutto każda.
2. Warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy.
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) usługi, z których każda polegała na kompleksowym przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej (opracowanie koncepcji kreatywnej, przygotowanie projektów, produkcja i emisja materiałów w mediach) i była oparta o minimum dwa media. Wartość każdej usługi musi wynosić co najmniej 200.000,00 zł brutto.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę doświadczenie nie podlega sumowaniu tj. przynajmniej jeden Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji dwóch usług wymaganych dla potwierdzenia warunku.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także bada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
10. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2025 poz. 514) i art. 5k Rozporządzenia Rozporządzenie Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.;
2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
3) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Koncepcja strategiczna i kreatywna5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1)Formularz Oferty, 2) stosowne pełnomocnictwa, w tym dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy), 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (w Formularzu Ofertowym) 4) informacja o podwykonawcach/dostawcach (w Formularzu Ofertowym)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024, poz. 419),
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego 84 1020 1462 0000 7702 0321 1232 z dopiskiem:
„WADIUM nr ref. KPFR/KAMPANIA/1/2025”
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) oznaczenie postępowania,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji w formule: od dnia …….– do dnia ………,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza należy dołączyć do oferty (obowiązuje forma elektroniczna).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę zawierającą w swej treści następujące postanowienia:
1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie zamówienia),
3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,
4) określenie lidera Konsorcjum,
5) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
6) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
7) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:1) uzasadnionej celami zamówienia zmiany harmonogramu działań i koncepcji kampanii,
3) jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym siły wyższej, uniemożliwiających realizację umowy na warunkach w niej określonych, bez możliwości uniknięcia powyższych okoliczności lub zdarzeń, jaki i uniknięcia lub likwidacji ich skutków. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania przedmiotu zamówienia/jego części lub zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ. Powyższa zmiana nie może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
4) jeżeli niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy stanowi konsekwencję niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z zawartej umowy strony mogą dokonać wydłużenia terminu realizacji umowy,
5) uzasadnionej celami zamówienia zmiany harmonogramu działań i koncepcji kampanii,
6) możliwość wprowadzenia zmian w Harmonogramie, w zakresie terminu realizacji poszczególnych zadań/elementów Kampanii. Jeśli zmiana, o której mowa
w zdaniu poprzednim będzie mogła mieć wpływ na skuteczność Kampanii Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego celem podjęcia przez Zamawiającego ostatecznej decyzji. W przypadku podtrzymania decyzji Zamawiającego o zmianie Wykonawca będzie zobowiązany zastosować się do zmiany. Zmiana może zostać dokonana również na umotywowany wniosek Wykonawcy, jednakże tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.
7) jeżeli zaistnieje konieczność zmiany osoby skierowanej do realizacji przedmiotu umowy i wskazanej w „Wykazie osób” zmiana taka będzie możliwa pod warunkiem, że nowa osoba spełni wymogi SWZ i OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
8) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, dopuszcza się zmiany w zakresie niezbędnym dla spełnienia wymogów zmienionych wytycznych i zaleceń,
9) cena jednostkowa może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmianie podlega wyłącznie kwota podatku, a cena netto pozostaje bez zmian. Zmiana obowiązuje od dnia wejścia w życie zmienionej stawki podatku, w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia;
10) w przypadku zmiany innych przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub zakres świadczenia którejkolwiek za stron,
11) dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.02 r. o minimalnym wynagrodzeniu,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
12) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany następujących kosztów realizacji zamówienia:
a) koszt emisji ogłoszenia w telewizji,
b) koszt emisji ogłoszenia w radiu,
c) koszt publikacji ogłoszenia w prasie,
d) koszt publikacji ogłoszenia w Internecie,
- o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i nie zostały uwzględnione w cenie oferty.
2. Warunki wprowadzania zmian szczegółowo opisano we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159035
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z obowiązkiem nałożonym na Zamawiającego przez Instytucję Zarządzającą w Umowie o dofinansowanie projektu „Proces Przedsiębiorczego Odkrywania na rzecz rozwoju Inteligentnych Specjalizacji regionu” z postępowania wyklucza się wykonawcę wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), tj.a) obywatela rosyjskiego, osobę fizyczną zamieszkałą w Rosji lub prawną, podmiot lub organ z siedzibą w Rosji;
b) osobę prawną, podmiot lub organ, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
c) osobę fizyczną lub prawną, podmiot lub organ działający w imieniu lub pod kierunkiem:
- obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji lub
- osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
d) wykonawcę, którego podwykonawca, dostawca lub podmiot, na którego zdolności wykonawca polega należy do którejkolwiek z kategorii podmiotów wymienionych w ppkt. a)-c), i jednocześnie na tego podwykonawcę, dostawcę lub podmiot, na którego zdolności wykonawca polega przypada na niego ponad 10 % wartości niniejszego zamówienia.
2. Z postępowania wyklucza się wykonawcę wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2025 poz. 514), tj. :
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącem środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), dalej "rozporządzenie 765/2006" i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), dalej "rozporządzenie 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Podstawowy kurs komputerowy dla osób wymagających podniesienia kompetencji i umiejętności cyfrowych, dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Niemodlin
- Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
- Usługi z zakresu badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń zdrowotnych w ramach medycyny pracy.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na 7 zadań.
- Dodatkowe zajęcia dla dzieci - trening umiejętności społecznych w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na nośnikach zewnętrznych w województwie śląskim
- Wynajem powierzchni reklamowych na cyfrowych nośnikach reklamowych w warszawskim metrze
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej w radiu oraz w Internecie, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie.
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej pokazującej efekty wsparcia Funduszy Europejskich w ochronie zdrowia
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dla mieszkańców Gminy Młodzieszyn" w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.