eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli administrowanych przez MOSiR w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Gdańsk: Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli administrowanych przez MOSiR w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 418284 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku , ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli administrowanych przez MOSiR w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli będących w administracji MOSiR Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje został podzielony na następujące części: 1) część A - obiekty budowlane w kompleksie sportowym przy ul. Traugtta 29 w Gdańsku, 2) część B - obiekty budowlane w kompleksie sportowym GKŻ- stadion żużlowy przy ulicy Zawodników 1 w Gdańsku, 3) część C - budowle hydrotechniczne 4) część D - wyposażenie placu zabaw, 5) częśś E - obiekty budowlane na przystani jachtowej Gdańsk-Górki Zachodnie w Gdańsku, 6) część F - pozostałe obiekty budowlane. Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub dowolnie wybrane części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części: A, B, E i F: a) min. trzech budynków - kontrola konstrukcji, b) min. trzech budynków - kontrola instalacji wodno-kanalizacyjnej, c) min. trzech budynków - kontrola instalacji wentylacji, d) min. trzech budynków - kontrola instalacji cieplnej, e) min. trzech budynków - kontrola instalacji elektrycznej, f) min. trzy budowle - kontrola konstrukcji. 2) W odniesieniu do części C: a) min. trzy budowle hydro-techniczne - kontrola konstrukcji, b) min. trzy obiekty budowlane - kontrola instalacji wodociągowej, c) min. trzy obiekty budowlane - kontrola instalacji elektrycznej. 3) W odniesieniu do części D: min. trzech urządzeń zabawowych (obiekty użytkowe służące rekreacji codziennej) wyposażenia placu zabaw - kontrola konstrukcji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części: A, B, E i F: a) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do przeprowadzenia kontroli konstrukcji obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. b) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych ,wodno- kanalizacyjnych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. c) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji elektrycznych obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. 2) W odniesieniu do części C: a) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalizację techniczno-budowlaną niezbędną do przeprowadzenia kontroli konstrukcji budowli hydrotechnicznej oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. b) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia kontroli instalacji wodno-kanalizacyjnych obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. c) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji elektrycznych obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. 3) W odniesieniu do części D: co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do przeprowadzenia kontroli konstrukcji obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu kontroli konstrukcji min. 3 urządzeń zabawowych (obiekty użytkowe służące rekreacji codziennej) wyposażenia placu zabaw.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone w dacie (opatrzone datą) właściwej dla dokumentu zastępowanego. ZASADY OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się: 1) na dzień upływu terminu składania ofert, 2) w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2. W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona ich przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 23 PZP, odpowiednio: 1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 PZP, odbywa się według następujących zasad, odpowiednio: a) Warunki określone w art. 22 ust.1 PZP - muszą być spełnione przy łącznej ocenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Warunki określone w art. 24 ust. 1 - nie mogą być spełnione przez żadnego spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez każdego spośród wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. W przypadku, gdy Wykonawca - przy wykazywaniu spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów - wystawione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu składającego zobowiązanie - do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Należyte wykonanie luby wykonywanie usług - wskazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia - potwierdza się dokumentem wystawionym przez podmiot zlecający wykonanie usługi lub podmiot będący odbiorcą usługi. 6. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, iż spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 7. Okoliczności wskazane w pkt. 6 Wykonawca musi wykazać, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności określonych w art. 26 ust. 3 PZP).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć: 1) Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową, 2) Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku: a) Zmniejszenia zakresu przedmiotu. b) Ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 3) Zwiększenia wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 4) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych niż siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową. 5) Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na zasobach którego Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, że: a) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, oraz b) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ są spełnione przy uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu. Uwaga: Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria: 1) musi mieć charakter zewnętrzny, 2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia), 3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 50 zł rachunek nr: 70 1240 1268 1111 0010 3860 3968..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 11:00, miejsce: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29, Sekretariat MOSiR (Ip.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - obiekty budowlane w kompleksie sportowym przy ul. Traugtta 29 w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 11 obiektów budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - obiekty budowlane w kompleksie sportowym GKŻ- stadion żużlowy przy ulicy Zawodników 1 w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 13 obiektów budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - budowle hydrotechniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 11 budowli hydrotechnicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - wyposażenie placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 4 obiektów budowlanych (place zabaw).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - obiekty budowlane na przystani jachtowej Gdańsk-Górki Zachodnie w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 10 obiektów budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - pozostałe obiekty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 6 obiektów budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.