Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Gdańsk: Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli administrowanych przez MOSiR w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 418284 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku , ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli administrowanych przez MOSiR w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów budowlanych rocznych i pięcioletnich wraz z oceną przydatności do użytkowania budynków i budowli będących w administracji MOSiR Gdańsk. Przedmiot zamówienia obejmuje został podzielony na następujące części: 1) część A - obiekty budowlane w kompleksie sportowym przy ul. Traugtta 29 w Gdańsku, 2) część B - obiekty budowlane w kompleksie sportowym GKŻ- stadion żużlowy przy ulicy Zawodników 1 w Gdańsku, 3) część C - budowle hydrotechniczne 4) część D - wyposażenie placu zabaw, 5) częśś E - obiekty budowlane na przystani jachtowej Gdańsk-Górki Zachodnie w Gdańsku, 6) część F - pozostałe obiekty budowlane. Uwaga: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub dowolnie wybrane części zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części: A, B, E i F: a) min. trzech budynków - kontrola konstrukcji, b) min. trzech budynków - kontrola instalacji wodno-kanalizacyjnej, c) min. trzech budynków - kontrola instalacji wentylacji, d) min. trzech budynków - kontrola instalacji cieplnej, e) min. trzech budynków - kontrola instalacji elektrycznej, f) min. trzy budowle - kontrola konstrukcji. 2) W odniesieniu do części C: a) min. trzy budowle hydro-techniczne - kontrola konstrukcji, b) min. trzy obiekty budowlane - kontrola instalacji wodociągowej, c) min. trzy obiekty budowlane - kontrola instalacji elektrycznej. 3) W odniesieniu do części D: min. trzech urządzeń zabawowych (obiekty użytkowe służące rekreacji codziennej) wyposażenia placu zabaw - kontrola konstrukcji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części: A, B, E i F: a) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do przeprowadzenia kontroli konstrukcji obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. b) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych ,wodno- kanalizacyjnych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. c) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji elektrycznych obiektu budowlanego o kubaturze powyżej 1000 m 3 oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. 2) W odniesieniu do części C: a) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalizację techniczno-budowlaną niezbędną do przeprowadzenia kontroli konstrukcji budowli hydrotechnicznej oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. b) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia kontroli instalacji wodno-kanalizacyjnych obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. c) Co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych niezbędne do przeprowadzenia kontroli instalacji elektrycznych obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 3 kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w tej specjalności. 3) W odniesieniu do części D: co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej niezbędne do przeprowadzenia kontroli konstrukcji obiektu budowlanego oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu kontroli konstrukcji min. 3 urządzeń zabawowych (obiekty użytkowe służące rekreacji codziennej) wyposażenia placu zabaw.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone w dacie (opatrzone datą) właściwej dla dokumentu zastępowanego. ZASADY OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się: 1) na dzień upływu terminu składania ofert, 2) w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2. W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona ich przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 23 PZP, odpowiednio: 1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 PZP, odbywa się według następujących zasad, odpowiednio: a) Warunki określone w art. 22 ust.1 PZP - muszą być spełnione przy łącznej ocenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Warunki określone w art. 24 ust. 1 - nie mogą być spełnione przez żadnego spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez każdego spośród wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. W przypadku, gdy Wykonawca - przy wykazywaniu spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów - wystawione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu składającego zobowiązanie - do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Należyte wykonanie luby wykonywanie usług - wskazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia - potwierdza się dokumentem wystawionym przez podmiot zlecający wykonanie usługi lub podmiot będący odbiorcą usługi. 6. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, iż spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 7. Okoliczności wskazane w pkt. 6 Wykonawca musi wykazać, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności określonych w art. 26 ust. 3 PZP).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć: 1) Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową, 2) Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku: a) Zmniejszenia zakresu przedmiotu. b) Ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 3) Zwiększenia wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 4) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych niż siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową. 5) Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na zasobach którego Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, że: a) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, oraz b) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ są spełnione przy uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu. Uwaga: Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria: 1) musi mieć charakter zewnętrzny, 2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia), 3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku
80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29
Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 50 zł
rachunek nr: 70 1240 1268 1111 0010 3860 3968..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 11:00, miejsce: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29, Sekretariat MOSiR (Ip.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - obiekty budowlane w kompleksie sportowym przy ul. Traugtta 29 w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 11 obiektów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - obiekty budowlane w kompleksie sportowym GKŻ- stadion żużlowy przy ulicy Zawodników 1 w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 13 obiektów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - budowle hydrotechniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 11 budowli hydrotechnicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - wyposażenie placu zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 4 obiektów budowlanych (place zabaw).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - obiekty budowlane na przystani jachtowej Gdańsk-Górki Zachodnie w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 10 obiektów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - pozostałe obiekty budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część F obejmuje wykonanie przeglądów budowlanych wraz z oceną przydatności do użytkowania 6 obiektów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.31.54.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.