eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA INSTYTUTU FIZYKI POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 10 ZADAŃ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA INSTYTUTU FIZYKI POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 10 ZADAŃ.
Numer ogłoszenia: 418142 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl, www.przetargi.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA INSTYTUTU FIZYKI POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 10 ZADAŃ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania dla Instytutu Fizyki Politechniki Wrocławskiej - 10 zadań tj.: -dostawa komputerów stacjonarnych - Zadanie nr 1; -dostawa komputerów Work Station - Zadanie nr 2; -dostawa notebooków - Zadanie nr 3,; -dostawa oprogramowania - Zadanie nr 4; -dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - Zadanie nr 5; -dostawa sprzętu multimedialnego- Zadanie nr 6; -dostawa urządzeń peryferyjnych - Zadanie nr 7; -dostawa monitorów, dysków sieciowych i zewnętrznych - Zadanie nr 8; -dostawa kamery cyfrowej - Zadanie nr 9; -dostawa notebooka i drukarki - Zadanie nr 10; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej: -ZAŁĄCZNIK NR 1 (ZADANIE NR 1 - dostawa komputerów stacjonarnych), -ZAŁĄCZNIK NR 2 (ZADANIE NR 2 - dostawa komputerów Work Station), -ZAŁĄCZNIK NR 3 (ZADANIE NR 3 dostawa notebooków) -ZAŁĄCZNIK NR 4 (ZADANIE NR 4 dostawa oprogramowania) -ZAŁĄCZNIK NR 5 (ZADANIE NR 5 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych) -ZAŁĄCZNIK NR 6 (ZADANIE NR 6 dostawa sprzętu multimedialnego ) -ZAŁĄCZNIK NR 7 (ZADANIE NR 7 dostawa urządzeń peryferyjnych) -ZAŁĄCZNIK NR 8 (ZADANIE NR 8 dostawa monitorów, dysków sieciowych i zewnętrznych) -ZAŁĄCZNIK NR 9 (ZADANIE NR 9 dostawa kamery cyfrowej) -ZAŁĄCZNIK NR 10 (ZADANIE NR 10 dostawa notebooka i drukarki) do niniejszej SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ - dotyczy każdego zadania. 5. Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu i oprogramowania objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy; - dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4, 30.21.11.00-2, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 38.65.16.00-9, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny - Załącznik Nr 1 - 10 do SIWZ- dotyczy Zadania na które jest składana oferta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ZAWARTOŚĆ OFERTY. Oferta musi się składać z: a) dokumentu i oświadczeń wymienionych w rozdziale V SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, b) formularza ofertowego Wykonawcy Załącznik Nr 11 do SIWZ. c) szczegółowego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny - Załącznik Nr 1 - 10 SIWZ - dotyczy Zadania na które jest składana oferta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: - aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - dopuszczający, w przypadku zakończenia produkcji bądź wycofania urządzenia, do dostarczenia urządzenia o takich samych bądź lepszych parametrach (i kompatybilnych z całym oferowanym zestawem - jeżeli dotyczy zestawu); - aneks dotyczący stawki podatku VAT - w zakresie powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, polegającej przede wszystkim na obowiązku zastosowania nowych stawek podatku VAT od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy: siedzibie Biura Zamówień Publicznych - osobiście, mailem lub pocztą..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-371 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w Zadaniu od 1 do 9 jest częścią projektu Nr POIG.02.02.00-00-003/08, Narodowe Laboratorium Technologii Kwantowych (NLTK), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B +R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. Wymogi stawiane realizacji przedmiotu zamówienia i rozliczeń będą dostosowane do wymogów Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Wdrażającej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych - Zadanie nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych - Zadanie nr 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej: ZAŁĄCZNIK NR 1 (ZADANIE NR 1 - dostawa komputerów stacjonarnych) SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.11.00-2, 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów Work Station - Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów Work Station - Zadanie nr 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 (ZADANIE NR 2 - dostawa komputerów Work Station) do SIWZ.Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Termin wykonania zamówienia dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT - do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa notebooków - Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooków - Zadanie nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 3 (ZADANIE NR 3 dostawa notebooków) do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Termin wykonania zamówienia dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania - Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania - Zadanie nr 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 4 (ZADANIE NR 4 dostawa oprogramowania) do SIWZ.Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Termin wykonania zamówienia dla oprogramowania objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - Zadanie nr 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 (ZADANIE NR 5 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych). Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Termin wykonania zamówienia: dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego- Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego- Zadanie nr 6.Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 6 (ZADANIE NR 6 dostawa sprzętu multimedialnego).Termin wykonania zamówienia dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa urządzeń peryferyjnych - Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń peryferyjnych - Zadanie nr 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 7 (ZADANIE NR 7 dostawa urządzeń peryferyjnych) do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ.Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy; - dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa monitorów, dysków sieciowych i zewnętrznych - Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów, dysków sieciowych i zewnętrznych - Zadanie nr 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 8 (ZADANIE NR 8 dostawa monitorów, dysków sieciowych i zewnętrznych) do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy; - dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT - do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa kamery cyfrowej - Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kamery cyfrowej - Zadanie nr 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 9 (ZADANIE NR 9 dostawa kamery cyfrowej) do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków do wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 12 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa notebooka i drukarki - Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebooka i drukarki - Zadanie nr 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 10 (ZADANIE NR 10 dostawa notebooka i drukarki) do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: - dla sprzętu objętego 23% podatkiem VAT - do 21 dni od podpisania umowy; - dla sprzętu objętego 0% podatkiem VAT do 21 dni od daty powiadomienia wybranego Wykonawcy o uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na zastosowanie 0 stawki podatku VAT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.