eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa środków do dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa środków do dezynfekcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa środków do dezynfekcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545aec1e-ee70-4adf-9b84-354e80061dbb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.wroc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 114/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
3) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
4) Zamawiający będzie składał zamówienie e-mailem.
5) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy
1.1. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
3) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w języku polskim, na etykiecie.
4) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)
5) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach, w tym dotyczących cen jednostkowych, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiana umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 11 miesiąca obowiązywania umowy. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, prawo opcji wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
3) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
4) Zamawiający będzie składał zamówienie e-mailem.
5) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy
1.1. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
3) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w języku polskim, na etykiecie.
4) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)
5) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach, w tym dotyczących cen jednostkowych, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiana umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 11 miesiąca obowiązywania umowy. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, prawo opcji wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
3) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
4) Zamawiający będzie składał zamówienie e-mailem.
5) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy
1.1. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
3) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w języku polskim, na etykiecie.
4) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)
5) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach, w tym dotyczących cen jednostkowych, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiana umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 11 miesiąca obowiązywania umowy. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, prawo opcji wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji, których Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
1) Zamówienie wykonywane będzie w okresie kolejnych 12 miesięcy.
2) Data ważności i numer serii musi być oznaczona na opakowaniu każdego środka do dezynfekcji.
3) Data ważności i numer serii muszą być naniesione na fakturę lub na dołączonym do faktury dokumencie.
4) Zamawiający będzie składał zamówienie e-mailem.
5) Dostawa do magazynu Apteki w siedzibie Zamawiającego będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy
1.1. Przedmiot zamówienia powinien:
1) Posiadać aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu wydane przez Ministra Zdrowia.
2) Być dostarczany w oryginalnych jednostkowych opakowaniach.
3) Posiadać oznakowanie danego środka czytelne, jednoznaczne, prawdziwe, napisane w języku polskim, na etykiecie.
4) Posiadać oznakowanie na etykiecie, zawierające:
• nazwę preparatu i substancji czynnych,
• datę ważności,
• zalecenia dotyczące zakresu stosowania i działania biobójczego,
• napis “ przed użyciem przeczytaj załączona ulotkę informacyjną” w przypadku, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zawarcie wszystkich istotnych informacji,
• znak CE oraz numer jednostki modyfikującej, jeżeli wydawała oceny zgodności ( dotyczy preparatu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny)
5) Zamawiający nie uzna za ważne oferty produktów, które spektrum działania, mają potwierdzone jedynie przez normy (EN 1040, EN1275), na podstawie których, nie można uznać, że produkt jest chemicznym środkiem dezynfekcyjnym lub antyseptycznym przeznaczonym do określonego stosowania. Produkty mają być dostarczane w oryginalnych jednostkowych opakowaniach, posiadających na etykiecie w języku polskim: tożsamość wszystkich substancji czynnych i ich stężenie, zakres stosowania, zalecenia dotyczące stosowania, dawki lub ilości dla każdego zakresu stosowania lub w razie potrzeby napis „przed użyciem przeczytaj załączoną ulotkę informacyjną”, gdy wielkość opakowania uniemożliwia zamieszczenie wszystkich istotnych informacji.
6) Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie preparatów konfekcjonowanych w innych opakowaniach niż podane, za wyjątkiem pozycji, gdzie Zamawiając dopuścił zmiany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

6. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP, z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia, w tym zmieniające się faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment w czasie realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia potrzeby wynikającej z bieżącego zapotrzebowania w tym zakresie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 50% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia na takich samych zasadach, w tym dotyczących cen jednostkowych, jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiana umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będzie wymagane. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji nie później niż przed upływem 11 miesiąca obowiązywania umowy. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, prawo opcji wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
-są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpowiedniego rejestru prowadzonego w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – jeżeli jest to dla niego rejestr właściwy i obowiązkowy. Dotyczy tylko osób prawnych lub fizycznych – prowadzących działalność gospodarczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DOKUMENTU potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej lub odpowiedniego rejestru prowadzonego w kraju, w którym wykonawca zagraniczny ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – jeżeli jest to dla niego rejestr właściwy i obowiązkowy), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem. Dotyczy tylko osób prawnych lub fizycznych – prowadzących działalność gospodarczą.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ,
3) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Załącznik nr 3a i Załącznik nr 3b - dla podmiotów udostępniających zasoby, podmiotów trzecich–wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) w przypadku wyrobów medycznych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy dokumentów dopuszczających do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta / Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną, Formularz Powiadomienia/Zgłoszenia do Prezesa Urzędu (zgodnie z art. 138 ustawy z dnia 9 maja 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974, z 2023 r. poz. 1938)
2) w przypadku produktów leczniczych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy świadectw dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 686) oraz CHPl.
3) w przypadku produktów kosmetycznych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy dokumentów potwierdzających zgłoszenie do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz. U z 2018 r., poz. 2227);
4) w przypadku produktów biobójczych – załączenie ważnych i aktualnych przez cały okres trwania umowy dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego - zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2021 r., poz. 24);
5) w przypadku produktu zawierającego w swoim składzie substancje niebezpieczne / chemiczne i/lub ich mieszaniny – załączenie aktualnych przez cały okres trwania umowy kart charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, zwanej dalej "kartą charakterystyki” - zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816);
6) opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim, odzwierciedlające parametry przedmiotu zamówienia;
7) Wykonawca dostarczy pozytywną opinię IMiD lub równoważne – w zakresie pakietów, gdzie Zamawiający wymaga takiej opinii;
8) Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagane spektrum biobójcze i czas ekspozycji – badania laboratoryjne akredytowanego ośrodka badawczego z terenu Unii Europejskiej – zgodne z obowiązującymi normami medycznymi;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) w przypadku wyrobów medycznych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy dokumentów dopuszczających do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta / Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną, Formularz Powiadomienia/Zgłoszenia do Prezesa Urzędu (zgodnie z art. 138 ustawy z dnia 9 maja 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974, z 2023 r. poz. 1938)
2) w przypadku produktów leczniczych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy świadectw dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 686) oraz CHPl.
3) w przypadku produktów kosmetycznych – załączenie aktualnych i ważnych przez cały okres trwania umowy dokumentów potwierdzających zgłoszenie do Portalu Zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) zgodnie z ustawą z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz. U z 2018 r., poz. 2227);
4) w przypadku produktów biobójczych – załączenie ważnych i aktualnych przez cały okres trwania umowy dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego - zgodnie z ustawą z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2021 r., poz. 24);
5) w przypadku produktu zawierającego w swoim składzie substancje niebezpieczne / chemiczne i/lub ich mieszaniny – załączenie aktualnych przez cały okres trwania umowy kart charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego, zwanej dalej "kartą charakterystyki” - zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816);
6) opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim, odzwierciedlające parametry przedmiotu zamówienia;
7) Wykonawca dostarczy pozytywną opinię IMiD lub równoważne – w zakresie pakietów, gdzie Zamawiający wymaga takiej opinii;
8) Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagane spektrum biobójcze i czas ekspozycji – badania laboratoryjne akredytowanego ośrodka badawczego z terenu Unii Europejskiej – zgodne z obowiązującymi normami medycznymi;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SWZ -wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.